Nou ga er maar vanuit. Dat kleuren schema werd gebruikt op de versies waar lotus mee "gespeeld" heeft
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtengoe mogelijk :-) ga sowieso is zoeken naar foto's als ik bij men grootouders ben. Al heb ik geen idee hoe ik dia's op PC kan krijgen :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenMen nemen het doosje dia's en men zet het doosje vervolgens op de pc neer. Voila!
Opelfreak, ja de Lotus Cortina is min of meer ne droomoto, ma bij ons hadde ze de Ford Cortina (blijkbaar was die Lotus pakske duurder)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenhaha thx! Kunt ge ze nu ook zien?
Maar zonder dollen, ik dacht dat je daar een dia scanner voor nodig had. Je kunt evt wel de dia projecteren en daar een foto van maken natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenhet 53 buick conv dash
ik laat het zo omdat het te veel gemangeld was om er een mooi recht dashboard van te maken
zo vind ik het ook mooier
wat vinden jullie ???
Wauw!!!!!!!!
Niet meer aanraken! Dit is echt fenomenaal!!!
Comment
-
1 ding zou nog mogelijk zijn als aanvulling. Een foto van de laatste rustplaats van het beestje na de ruiming er bij. Die heb je immers. En door de betreffende boom is het nog steeds meer dan herkenbaar. Een soort van afrondende foto zogezegd. Maar Jan, ik ben echt onderde indruk van je werk! Nooit gedacht dat je zo ver zou komen met het completeren.
Comment
-
@ Buick : Zo Jan dat heb je mooi voor elkaar met dat 53er Buick dash , Ziet er heel anders uit als een paar weken terug toen ik in 't museum was .
@ Lord of the Scoot : Sorry vergeten de namen bij posting 4117 te geven .
1 - Is inderdaad een Fiat 1100R
2 - Is de voorkant van de Pontiac Chieftain Catalina hardtop Coupe uit 1952 .
Het losse spatbord links is zo te zien van een Oldsmobile .
3 - Voorkant van de Oldsmobile 88 Deluxe 1951 (Ik dacht dat het een 52er was maar zie nu een klein detail in de grill wat duid op een model 1951 . Model 51 en 52 zijn voor 99,9 % identiek )
Comment
Comment