Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nou ga er maar vanuit. Dat kleuren schema werd gebruikt op de versies waar lotus mee "gespeeld" heeft

Comment

• goe mogelijk :-) ga sowieso is zoeken naar foto's als ik bij men grootouders ben. Al heb ik geen idee hoe ik dia's op PC kan krijgen :p

Comment

• Lotus Cortina
        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
          goe mogelijk :-) ga sowieso is zoeken naar foto's als ik bij men grootouders ben. Al heb ik geen idee hoe ik dia's op PC kan krijgen :p
          Men nemen het doosje dia's en men zet het doosje vervolgens op de pc neer. Voila!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
            Men nemen het doosje dia's en men zet het doosje vervolgens op de pc neer. Voila!
            haha thx! Kunt ge ze nu ook zien?

Opelfreak, ja de Lotus Cortina is min of meer ne droomoto, ma bij ons hadde ze de Ford Cortina (blijkbaar was die Lotus pakske duurder)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
              haha thx! Kunt ge ze nu ook zien?
              Helaas niet, heb mijn leesbril niet bij

Maar zonder dollen, ik dacht dat je daar een dia scanner voor nodig had. Je kunt evt wel de dia projecteren en daar een foto van maken natuurlijk.

Comment

• zullen beginne met foto's te zoeken/vinden ;-) Of eerder, grootouders de opdrachte geve hun dia's op te zoeken :-D

Comment

• het 53 buick conv dash
                  ik laat het zo omdat het te veel gemangeld was om er een mooi recht dashboard van te maken
                  zo vind ik het ook mooier
                  wat vinden jullie ???

Comment

• wa bedoeld ge met "recht"? Zo is't toch zoals het er uit kwam, gwn laten dus :-D ziet er goe uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                      het 53 buick conv dash
                      ik laat het zo omdat het te veel gemangeld was om er een mooi recht dashboard van te maken
                      zo vind ik het ook mooier
                      wat vinden jullie ???

Wauw!!!!!!!!
                      Niet meer aanraken! Dit is echt fenomenaal!!!

Comment

• 1 ding zou nog mogelijk zijn als aanvulling. Een foto van de laatste rustplaats van het beestje na de ruiming er bij. Die heb je immers. En door de betreffende boom is het nog steeds meer dan herkenbaar. Een soort van afrondende foto zogezegd. Maar Jan, ik ben echt onderde indruk van je werk! Nooit gedacht dat je zo ver zou komen met het completeren.

Comment

• een foto van de lege plek hangt er ook onder

Comment

• zo zag het er uit toen ik hem eruit haalde

not much left

Comment

• idd, zo laten. Het ziet er een "survivor" uit.
                              Komen de klokjes en tellers uit diezelfde wagen?

Comment

• helaas de klokjes zijn niet de orginele
                                de kloken die er nog in zaten waren zeer slecht en de andere waren weg
                                het is wel allemaal orgineel 53 buick
                                de claxonring is ook van de conv

Comment

• Maakt toch niks uit joh, het resultaat is eindeloos mooi! En dat is wat telt. Groeten arco

Comment

• Comment

• @ Buick : Zo Jan dat heb je mooi voor elkaar met dat 53er Buick dash , Ziet er heel anders uit als een paar weken terug toen ik in 't museum was .

@ Lord of the Scoot : Sorry vergeten de namen bij posting 4117 te geven .
                                      1 - Is inderdaad een Fiat 1100R
                                      2 - Is de voorkant van de Pontiac Chieftain Catalina hardtop Coupe uit 1952 .
                                      Het losse spatbord links is zo te zien van een Oldsmobile .
                                      3 - Voorkant van de Oldsmobile 88 Deluxe 1951 (Ik dacht dat het een 52er was maar zie nu een klein detail in de grill wat duid op een model 1951 . Model 51 en 52 zijn voor 99,9 % identiek )

Comment

• wat vinden jullie hier van
                                        ik heb bij de buurman plexiglas gescoord
                                        en dacht op zo'n manier enkele tellers weer met hun vorige eigenaar te herenigen

Comment

• @ Buick; Op deze manier komen de onderdelen beter tot hun recht
                                          Kan je die plexi niet met een stanley mesje snijden en daarna breken ? zo zijn er geen splinters in. Let wel, eerst uw vingers tellen

@ Realsteel; Bedankt, zo kunnen we verder het rijtje afgaan

Comment

Working...
                                          X