Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
    @ Buick; Op deze manier komen de onderdelen beter tot hun recht
    Kan je die plexi niet met een stanley mesje snijden en daarna breken ? zo zijn er geen splinters in. Let wel, eerst uw vingers tellen
    coole foto's!!

Kome idd beter tot hun recht op deze manier. Ma ik zou het laten (het plexiglas) zoals het is, beetje ruw afgewerkt kan geen kwaad, maakt het net mooi in dit geval.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
        wat vinden jullie hier van
        ik heb bij de buurman plexiglas gescoord
        en dacht op zo'n manier enkele tellers weer met hun vorige eigenaar te herenigen

Gaaf idee! Zo ben ik nu met een eigen projectje bezig. Een map met daar in een foto op A4 formaat van het betreffende wrak, en daar naast dan een advertentie van die auto, en/of de folder. Ik heb er al een aantal , waaronder:
        Loyd Lt 500
        Kaiser Manhattan
        Kaiser Henry J
        Ford 1952 (usa)
        Kadett A
        Rekord olympia combi
        Olympia +/- 1956
        Rekord a , b , c, d
        Hansa 1100 en Dkw F102
        Deze laatste 2 lagen op elkaar op het boerderijveld tot 2007 (was helaas al weg. Maar heb er wel een foto van die tin Hunter ooit maakte, en nu dus ook beide folders)
        Word dus nog flink sparen voor ik alles heb. Maar das ook niet echt het streven hoor. Ik wil wel de wat apartere en markantere wagens bij elkaar sprokkelen. En dat wil niet zeggen dat het zeldzaam moet zijn, heb immers ook de latere typen rekord en de kadett A. Maar dit zijn kenmerkende wagens voor hun tijd, en lagen in Chatillon ruimschoots.
        Groeten arco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
          @ Buick; Op deze manier komen de onderdelen beter tot hun recht
          Kan je die plexi niet met een stanley mesje snijden en daarna breken ? zo zijn er geen splinters in. Let wel, eerst uw vingers tellen

@ Realsteel; Bedankt, zo kunnen we verder het rijtje afgaan

Nu ben je echt in de regio beland waar de beste omschrijving voor de wagens wellicht het woord "potpoury" zou kunnen zijn. Gelukkig hebben we onze prof, want wij gewone stervelingen zijn bij deze wagens toch snel uitgepraat denk ik. Aan de hand van de kaarte en de Peugeot familial zou ik het kunnen vinden, maar ik geeft het woord aan de weledeleheer Professor Realsteel. Hij heeft immers alle werk gedaan om de kaarten te maken en de auto's uit te zoeken.
          Last edited by ; 09/09/2011, 01:06.

Comment

• Dezz vandaag gespot

Comment

• mooie score lord zo'n kippehok
              ik weet ook zoiets te staan
              ik zal er eens opafgaan

Comment

• @Buick; Ja maar ik had niet veel tijd. Een van deze dagen opnieuw langsgaan en hopelijk kan ik er korter bij.

Comment

• even terug naar 1994

Comment

• dit is allemaal naar het oudijzer

Comment

• Zo ben er weer , ik zat dit weekend in Engeland (Beaulieu Autojumble)
                      Vanavond zal ik de Châtillon fotos van Lord doen maar ik ga eerst even werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                        het 53 buick conv dash
                        ik laat het zo omdat het te veel gemangeld was om er een mooi recht dashboard van te maken
                        zo vind ik het ook mooier
                        wat vinden jullie ???

Niets meer aan doen Jan,in de parkeerstand zetten en contactsleutel eruit halen.

Hans

Comment

• iedereen bedankt voor de positieve reacties

jan

Comment

• Wat ik laatste keer bedoelde met wrak en folder foto's .

Hier de olds 88 achter in het bos. (geleende foto vanwege de hoek van de foto)

Folder en een wrakfoto samen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sloperij freak Bekijk Berichten
                              Niets meer aan doen Jan,in de parkeerstand zetten en contactsleutel eruit halen.

Hans
                              En vergeet niet een parkeerkaartje te kopen

Comment

• mooi gedaan arco

wat een verschil nieuw en 40 jaar bos

Comment

• Deze Lloyd LT 500 is nog vele malen erger. Dit is er overigens ene die veel mensen over het hoofd hebben gezien, mij incluis! Ironisch genoeg heb ik wel een foto van het tankje, dus is de kans redelijk groot dat ik zo'n beetje OP de restanten moet hebbe gestaan. Van zo'n beestje heeft onze Realsteel zelfs nog een derde spatbord gevonden op het boerderijveld. Aan zekerheid grenzend hebben er dus meer gestaan!

Comment

• ha cool, moet een comiek oto'ke geweest zijn

Comment

• Zo , voor Lord de autos van posting 4206 eerst even een naam geven
                                      1 - Pontiac Chieftain Catalina Hardtop Coupe 1952
                                      2 - Amerikaanse Ford Custom of een Deluxe uit 1951
                                      3 - Ook een Amerikaanse Ford Custom of een Deluxe ,maar dan uit 1949
                                      De wagen die op Posting 4211 als Kippenhok staat is zo te zien een renault 4.

Net als Arco ben ik ook de orginele oude folders aan het verzamelen van de autos die op Châtillon stonden , en dat is best een leuke bezigheid.
                                      Ik heb er afgelopen weekend nog een aantal gekocht in Engeland.
                                      En voor degene die het zich afvroegen , Ja ik heb ook nog weer een aantal wrakken gevonden. Ook een stuk of 15 op de bodem van een oude groeve , die waren er allen zeer slecht aan toe .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                                        ha cool, moet een comiek oto'ke geweest zijn
                                        Ik heb ooit het genoegen gehad er ne live te mogen zien, een blauw beige versie. Echt te gek. Maar het voelde niet bepaald erg veilig qua rijden.

Comment

• ik heb ook nooit geweten dat er een Lloyd in het bos stond
                                          nu ligt er bijna een halve in het museum

Comment

Working...
                                          X