Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja echt te gek om die dingen terug te zien bij jouw. Groeten Arco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten

De wagen die op Posting 4211 als Kippenhok staat is zo te zien een renault 4.

.
      Ik ben terug geweest waar die R4 staat maar het was te donker en de nieuwe pics vielen tegen maar ben deze keer wel opzij gaan zien en die R4 leek wel een oude aanhanger maar met een wiel dat ik niet kon thuisbrengen

Comment

• Onbekend

En een Citroen Traction voor de 2 laatste

Comment

• Op exact dezelfde plaats als deze Cavalier heeft dik 12 jaar een rode Ascona B gestaan, met 40.000km. In nieuwstaat in '98, na 12 jaar buiten een wrak Ik denk dat ze de Ascona aan het restaureren zijn, aangezien de achteras onder de Cavalier uit is, en er verschillende onderdelen gewisseld zijn, oa een rotte deur...

Uploaded with ImageShack.us

En dit Dafke staat ook al geruime tijd op dezelfde plaats...

www.opelklassiek.be

Comment

• Wel lef dat ze er mogelijkerwijs aan begonnen zijn. Want een ascona is nu eenmaal niet echt een heel waardevolle auto qua euro's (niet vervelend bedoeld natuurlijk). Dus des te meer respect dat ze er aan begonnen zijn.

Comment

• Hey Michel .
              De onbekende wagen met gele koplamp op posting 4229 is een Amerikaanse Ford Custom of een Deluxe uit 1951.

Comment

• Goed, bedankt

Comment

• Kijk weer een mooi setje fotos vanuit het weiland .
                  1 & 2 - Is een Opel Kapitän model 1951 t/m 1953
                  3 - Links een Plymouth Deluxe van 1946 t/m 1948 , en Rechts een Plymouth Cambridge of Cranbrook 1951/1952

Ik had zelf ooit het plan om vanuit de wei steeds groepjes van 2 autos te fotograferen , op zo,n manier dat ik ze hier thuis als ene heel lange foto aan elkaar zou kunnen zetten .
                  Helaas is het daar nooit van gekomen omdat enkele mensen met gebrek aan een gezond stel hersens het nodig vonden om daar de boel te laten ruimen.

Comment

• Een poster van al de autos van Chatillon naast mekaar....moet leuk zijn

2 X Citroen Traction

??

Comment

• Nog meer shots vanuit de weide . HEERLIJK !!.

De eerste is een DeSoto Diplomat uit 1953
                      En de derde foto is een Ford Zephyr Six MK1 1951 t/m 1956

Comment

Nog meer shots vanuit de weide . HEERLIJK !!.

Traction ?

Traction

Comment

• En echt overal liggen in die hoek losse bodyparts. Dat randje aan de wei blijft gewoon facineren!

Comment

• Ha die michel ook nog hier ,gezellig langs het prikkeldraad .
                            1 - Is een Buick Super uit 1953
                            Op de voorgrond weer zo'n rare lege plek waar wel ooit een auto stond .
                            Op een oude foto van v/d Heul uit 1980 kun je hier nog net een witte of lichtgrijze wagen zien staan.
                            Het losse voorspatbord rechts is van de Zephyr die vlakbij stond .

Fotos 2 en 3 zijn de 2 Citroens Traction die naast elkaar stonden
                            Van die laatste heb ik een nagenoeg gelijke foto , zeker 1 van mijn favoriete shots.

Comment

Ha die michel ook nog hier ,gezellig langs het prikkeldraad .
                              1 - Is een Buick Super uit 1953
                              Op de voorgrond weer zo'n rare lege plek waar wel ooit een auto stond .
                              Op een oude foto van v/d Heul uit 1980 kun je hier nog net een witte of lichtgrijze wagen zien staan.
                              Het losse voorspatbord rechts is van de Zephyr die vlakbij stond .

Van die laatste heb ik een nagenoeg gelijke foto , zeker 1 van mijn favoriete shots.
                              Ja dat zijn zeker mooie dingen. Het is wel ook de plek waar ik leerde NOOIT meer dingen uit te stellen tot de volgende keer. Want die bleek niet meer te komen. Helaas heb ik uit het weiland dus vrijwel geen foto's zelf.

Comment

• ik heb het er gisteren nog met bernard over gehad
                                hoeveel er na de dood van zijn vader vernield is het was gewoon verschrikkelijk
                                als hij het als museum zou hebben gehouden moest hij er een huis naast bouwen
                                er kwamen te veel mensen zonder zijn toestemming naar toe

wij hebben gelukkig nog de foto's en herineringen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                  ik heb het er gisteren nog met bernard over gehad
                                  hoeveel er na de dood van zijn vader vernield is het was gewoon verschrikkelijk
                                  als hij het als museum zou hebben gehouden moest hij er een huis naast bouwen
                                  er kwamen te veel mensen zonder zijn toestemming naar toe

wij hebben gelukkig nog de foto's en herineringen
                                  Hmm stom toevallig heb ik net de brief zitten lezen die bij 1 van de ingelijste foto's heeft gezeten die ik altijd mee bracht voor hem. En nu lees ik dit! Das nog eens toeval. Toen ik de brief las schoot het me ook weer te binnen hoeveel mensen er idd in de loop der jaren gewoon in het bos als wij er waren, maar die mensen liepen er steevast zonder toestemming. Wij hebben het iig altijd op de correcte manier gedaan. We mochten dan ook altijd terug komen, en zelfs de auto bij hem op de oprit zetten. Dat was zelfs een voorstel van hem zelf, zodat de auto veilig stond. Ook heeft hij een zelfs keer de politie tegen gehouden, die dachten namelijk dat we illegaal in het bos waren. Bernard is meteen in de bres gesprongen en heeft de politie uitgelegd dat we toestemming hadden. Hij kwam ook vrijwel altijd even kijken en een kort babbeltje houden als we er waren.

Comment

• deze is voor arco
                                    jij kan hier vast een paar jaartallen aan hangen
                                    het merk weet ik al

Comment

Hier nog een pic van die Traction maar van iets lager genomen

Comment

• En nu we op snelheid zijn...

Comment

• toch vreemd als je de tandkrans aan de voorkant ziet zitten
                                          het lijkt alsof de motor verkeerd om zit

Comment

Working...
                                          X