Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja ik had de Vauxhall ook al gezien bij de Fransen. Misschien dat ze niet reageren omdat ze zelf ook niet weten wat het wel is.
    Bij de laatste fotos zijn 2 en 3 een Standard Vanguard Phase 2 Stationcar.

Comment

• kijk hier heb ik nou een bloed hekel aan
      hebben ze een loods oltimers gevonden gaan we lekker over de daken lopen
      ik haat dit

Comment

• moeten jullie kijken wat er gebeurd als je musee chatillon intypt bij google afbeeldingen
        dat zal de burgemeester wel leuk vinden hi hi hi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
          kijk hier heb ik nou een bloed hekel aan
          hebben ze een loods oltimers gevonden gaan we lekker over de daken lopen
          ik haat dit
          Dat soort mensen verdient het dat wij eens met zijn allen over hun auto heen lopen. Waar haal je het lef vandaan vraag ik me af. Het is niet jouw eigendom, dus blijf er met je jatten vanaf, en maak het zeker niet kapot grrrrrr.......

Comment

moeten jullie kijken wat er gebeurd als je musee chatillon intypt bij google afbeeldingen

http://www.google.nl/search?hl=nl&rl...w=1024&bih=543
            Ow, GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• Zo ook even voor Jan aan de slag geweest.
              Een tijdje terug wilde je wat over wieldoppen weten

ik wil nog even dit kwijt

het musee chatillon is er voor iedere chatillon liefheber en toegangkelijk
              op afspraak
              het werk wat ik en de andere vrienden er in steken is puur om chatillon te laten voort leven

dus bedankt iedereen die meehelpt met het identifiseren van onderdelen en de foto's

als je langs wilt komen laat dit even weten via e-mail

groet
              jan

Comment

• Nog even Jan, en ik moet nog een handtekening van je gaan regelen, voor je ineens wereld beroemd bent en het daardoor niet meer lukt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                  Die laatste 2 foto's zijn de Standard Vanguard phase 2 estate. Naar mijn mening 1 van de monumenten van Chatillon.
                  Ja, mocht ik er eene uitkiezen zou ik deze nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                    Ja ik had de Vauxhall ook al gezien bij de Fransen. Misschien dat ze niet reageren omdat ze zelf ook niet weten wat het wel is..
                    Ja, en nog steeds geen reactie ??? Wel krijg ik nog mails over die Trac cabriolet toevallig
                    gevonden tijdens de Paasvakantie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                      Ja, en nog steeds geen reactie ??? Wel krijg ik nog mails over die Trac cabriolet toevallig
                      gevonden tijdens de Paasvakantie
                      Het is heir op het continent ook een niet te vaak geziene gast he. En als mensen losse spatborden zien roepen ze al gauw dat het een trac is. Ik heb me er ook schuldig aan gemaakt op het boerderij veld. Daar stonden niet 2 van die tractions naast elkaar. Maar een trac en ik geloof een austin. De professor heeft me toen even kundig op het matje geroepen

Comment

• Is iets gewoon vertellen op de mat roepen ? Je doet net of ik één of andere vreselijke vent ben !
                        Maare ik weet welke je bedoeld ,dat is een van de wagens die begin 2008 zijn geruimd.
                        Ik durf het bijna niet te zeggen maar is niet Austin , dat was een Vauxhall Twelve.
                        ( Zucht ......... wat gaat ie me nu weer voor vreselijk boeman stempel opspelden ?)

Comment

• genoeg gekletst
                          weer wat plaatjes uit 2007

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                            Is iets gewoon vertellen op de mat roepen ? Je doet net of ik één of andere vreselijke vent ben !
                            Maare ik weet welke je bedoeld ,dat is een van de wagens die begin 2008 zijn geruimd.
                            Ik durf het bijna niet te zeggen maar is niet Austin , dat was een Vauxhall Twelve.
                            ( Zucht ......... wat gaat ie me nu weer voor vreselijk boeman stempel opspelden ?)
                            Nee joh, geen boeman stempel. Dat heb je volgens mij helemaal niet in je om zo te zijn ha ha ha . Gewoon zo iets van: Heb ik nou al weer zo'n blunder weten te maken? Ik ben al lang blij dat we een man als jij hebben, want anders zouden heel wat auto's verkeerde of zelfs geen namen gehad hebben. Ik weet niet niet waarom, maar die tracvauxstin daar op het veldje krijg ik er maar niet in. Dus het zal nog wel een keertje vaker voor komen ben ik bang. Keep up the good work!
                            Groeten Arco
                            Last edited by ; 24/09/2011, 12:25.

Comment

• Mijn drie enigste foto's vanuit (het begin) van de kuil

1 sept 2008

knock-knock- knockin' on heaven's door

Comment

moeten jullie kijken wat er gebeurd als je musee chatillon intypt bij google afbeeldingen

http://www.google.nl/search?hl=nl&rl...w=1024&bih=543
                                Ik wist niet dat je Musee zo groot was Jan,als ik alles goed wil zien moet ik een paar dagen blijven.

Groet Hans

Comment

• Auto of geen auto ?

Buick Special 1949

Opel Olympia Rekord 1953

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

knock-knock- knockin' on heaven's door

Yeah, yeah, yeah-yeah-yeah

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• pontiac 1957

1958 ford

plymouth

Comment

• @ Gangstertje , 3 fotos ? kwam die overbuurman lastig doen dan ?
                                          Knocking on heavens door zeg dat wel, En dan hebben ze het soms ook wel over de zevende hemel !!! Ik ken maar 3 velden op Chatillon .
                                          7 stuks was het maar waar
                                          @ Lord : In dat hoekje van het bos lag van alles , de restanten met chassis van 2 Amerikaanse Fords uit 1947/ 1948 en de resten van een Chevrolet (waarschijnlijk van 1954) .
                                          Grote kans dat die voortrein op jouw foto ook van deze Chevrolet is .
                                          Op dezelfde foto zie je nog een andere witte Chevrolet uit 1954 waar ze een deur tegen gezet hebben die dus oorspronkelijk bij die vooras hoorde.

Jan , Altijd fijn die oude fotos ,HEERLIJK .

Comment

Working...
                                          X