Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
    Heerlijk die Amerikaanse Junkyard fotos , als ik de loterij nog n's win zou ik ook wel een keer een trip naar de states willen maken.
    Maar als ik het dan toch voor het uitzoeken zou hebben zou ik eerst naar Australië en New Zealand willen , omdat daar autos voorkomen die je hier of in de states niet zult vinden.
    De taal is ook geen probleem voor me , ik spreek prima Engels.
    Dat in tegenstelling tot het frans waar ik helemaal niks van bak ,en mij er tot nu toe van weerhoud er heen te gaan.
    Jammer want er is daar nog genoeg te fotograferen
    Jack,om een trip naar de states maken hoeft je echt niet eerst de loterij te winnen hoor.
    Met wat zoekwerk vooraf vallen de kosten reuze mee( als je je vrouw tenminste thuis laat) ha, ha .

Hans

Comment

• Wat dat aangaat heeft hij de lotto al gewonnen! Hij heeft een dame gescoord die graag met hem naar sloperijen gaat en hem dan OOK nog zijn gang laat gaan. Speurwerk hoef je bij hem ook niet bang voor te zijn, hoe denk je dat hij al de wrakken van Chatillon heeft geidentificeerd? En met een persoonlijkheid zoals hij dan ook nog heeft, komt hij echt OVERAL binnen!

Houd je maar 1 probleem over he, dan missen we hem hier weer een tijd, en hij hoort toch echt wel tot de hardcore kliek hier he. En tot overmaat van ramp kan hij al onze lastige vragen dan niet oplossen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sloperij freak Bekijk Berichten
        Jack,om een trip naar de states maken hoeft je echt niet eerst de loterij te winnen hoor.
        Met wat zoekwerk vooraf vallen de kosten reuze mee( als je je vrouw tenminste thuis laat) ha, ha .

Hans
        En Hans ik ik (Hennie) kunnen het weten, we zijn tenslotte niet voor niets samen 5 x naar
        de States geweest en hebben daar zo'n 100 sloperijen bezocht (jawel honderd)

Jaloers

En inderdaad, vrouw thuis laten en dan vallen de kosten reuze mee en niet te lang wachten
        want ook in de States is het "envirement" of milieu een hot item en verdwijnen de meeste
        sloperijen snel van de kaart

Comment

• volgend jaar voor de 14de keer naar de usa en canada
          met vrouw en kind en er worden ook sloperijen bezocht
          en natuurlijk car spotten

heerlijk heerlijk heerlijk

Comment

• terug naar chatillon

Comment

• Wat is deze wagen ?

[

Comment

• 1953 buick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                  1953 buick
                  jeetje, dacht aan een opel kapitan jaren vijftig maar monsieur buick heeft gelijk, het voorportier verraad dat het geen opel is.....

ik lees verder enkele postings terug met locatie ''t... s...'' wees voorzichtig!!!!
                  geen risico's nogmaals, vermijd plaatsnamen, landen, andere namen, hoe graag jullie dat ook willen meegeven aan anderen
                  blijf waakzaam

de genoemde plek wiens naam jullie leesbaar maken:
                  is een prachtige plek, ik ben er inmiddels 2 x geweest, gewoon binnengegelipt, en gekeken, geen herder gezien, maar muisstil geweest!
                  anders was die hond zeker op ons afgekomen

grt

Comment

• Nog een klein stukje info voor Lord en een aanvulling op het antwoord van Jan .
                    Die Buick is een Super uit 1953
                    Het verschil tussen een Super en een Special uit 1953 kun je aan de achter (C-stijl)zien
                    Bij een Super zit hier een extra raampje die er bij de kortere Special niet in zit.
                    ( Kan Arco maybe een foto van een Special zetten om te vergelijken ?)

Nog niet verwarrend genoeg ? De 53er Roadmaster had de zelfde body als een Super maar 4 portholes in de voorspatborden in plaats van 3.(stond trouwens niet op Châtillon)

De motoren van deze wagens verschilden ook en een jaar later kwam er ook nog het model Century bij ,Dat was in feite een Special met een Super motor.

Heb ik ook nog een vraag ,en dat moet kunnen met zoveel Buick rijders hier .
                    Hoe herken ik een Riviera 4 deurs sedan ?

Zover ik weet Was die 54er op het boerderijveld een Super Riviera Coupe
                    Vraag 2 , Hebben alle Coupes van Buick uit die tijd dan ook de naam Riviera Bijgevoegd ?

Comment

• @ Dutch Duece : gelukkig ben ik niet zo jaloers aangelegd ,neemt niet weg dat iker dolgraag eens zou rond banjeren
                      Maar als ik dan ga fotograferen mag ik wel een hypotheek aanvragen .
                      Komt ook nog eens bij dat ik zwaar de griebbes heb aan vliegen.

En m'n vrouwtje kan prima mee hoor ,op Châtillon wilde ze maar wat graag een keer het bos in toen ik vertelde dat er Morris Minors stonden.
                      Ze herkende zelfs wel meer autos die daar stonden zoals de anglia , A Kadetts ,Cortinas en Citroen Ami Zelfs bij een Traction vroeg ze "dit is toch een Citroën ?"
                      In Zweden heeft ze zelfs enkele wrakken op de foto gezet met haar eigen camera.

En nee ik wil haar niet kwijt , Sterker nog eind maart gaan we trouwen ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichten
                        ik lees verder enkele postings terug met locatie ''t... s...'' wees voorzichtig!!!!
                        geen risico's nogmaals, vermijd plaatsnamen, landen, andere namen, hoe graag jullie dat ook willen meegeven aan anderen
                        blijf waakzaam

de genoemde plek wiens naam jullie leesbaar maken:
                        is een prachtige plek, ik ben er inmiddels 2 x geweest, gewoon binnengegelipt, en gekeken, geen herder gezien, maar muisstil geweest!
                        anders was die hond zeker op ons afgekomen
                        Is dat dan niet eerder een publiek geheim?

Die plek is niet écht kwetsbaar te noemen want bewaakt. Je vind er ook genoeg van terug op het internet, wat destijds (pakweg drie vier jaar geleden) over Chatillon niet het geval was

Comment

• Ik denk dat ze eigenlijk wel gelijk hebben. Die bewaking is er omdat er al overlast is, anders was deze niet nodig. En ik denk dat het gewoon verstandig is om 1 lijn te trekken zegmaar, gewoon niet openbaar op de fora. Want ook bij T.S. is het zo dat de milieu mensen het wat graag zouden zien verdwijnen. En hoe meer de naam genoemd wordt, hoe eerder ook dit stukje geschiedenis verdwijnt. En dat lijkt me toch niet de bedoeling. Die milieu pipo's hebben al genoeg verstiert in ons hobby gebied. Zelfs NA dat er via onderzoek aangetoond is dat het milieu vaak helemaal niet gebaat is bij ruiming! Kijk maar naar Chatillon, WAAR stond het meeste groen? Juist, tussen de auto's.

Comment

• Ik heb iig even de volle naam van T.s. uit de quote gehaald. Dus in mijn post is hij weg.

Comment

• @ Buick en Realsteel; bedankt voor de uitleg !

Comment

• Die eerste foto is erg leuk gedaan vanuit de auto!

Comment

• @ Realsteel:

Wat laat, maar was niet eerder online helaas. De Buick super.

Comment

• De zelfde Buick 25 jaar later, nu met hiepermoderne "vleugeldeuren achter.

Comment

• Morgen gaan we na drie jaar nog eens terug naar ons busje
                                      Benieuwd of het nog leeft? Hopelijk niet omgevallen of een boom over zich gekregen...

morgen weten we het te vertellen !

Comment

• Ik ben benieuwd! Gelukkig heeft hij steun van die stenen, anders ben ik bang dat hij al "door zijn knietjes" was gegaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                          Morgen gaan we na drie jaar nog eens terug naar ons busje
                                          Benieuwd of het nog leeft? Hopelijk niet omgevallen of een boom over zich gekregen...

morgen weten we het te vertellen !

als ge nog gezelschap zoekt, wil ik mss wel mee

Comment

Working...
                                          X