Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sloperij freak Bekijk Berichten
      Jack, het verschil tussen de 53 special en de super zit niet in het aantal zijramen.de 53 super heeft een doorlopende sierstrip op het achterscherm plus een ander embleem op de motorkap.
      In 1954 is de naam Riviera niet gevoerd,wel in 1955.
      Nog een verschil tussen de super en de roadmaster is een chroom plaatje op eind achterscherm en bumper (gravel shields) plus het embleem.

Groet Hans
      Nog een verschil tussen een Special en een Super is de achterschermen v.e Super en Roadmaster zijn demontabel en v.e. Special vast a/d body gelast
      Last edited by ; 30/09/2011, 10:19.

Comment

• Hoe kunnen ze die nu zo laten verkommeren

Waarom laten ze die nu zo verkommeren?????????????

Comment

• Als ik het zo zie staat die Bentley bij een handelaar op de werf en er kunnen vele redenen zijn dat die wagen er zo bij staat .
          Misschien is het een orkaanslachtoffer .
          Een poos terug tijdens orkaan Catrina zijn er ook vele klassiekers gesneuveld doordat ze een bad zout water hebben gekregen of er een gebouw bovenop is gevallen.

Toen eerder dit jaar die aardbevingen waren in Christchurch in Nieuw Zeeland mailde een Nieuwzeelandse maat van me , Hij vertelde dat er toen ook een heleboel klassiekers daar om zeep waren.

En dan nog te zwijgen over die Japanse tsunami , hele privecollecties met zeer exclusieve wagens die totaal weggevaagd zijn .

Comment

• zou idd wel kunnen

ivm da vw buske: what a waist...

Comment

• Comment

• Comment

• Mooie herrineringen op de gevoelige plaat ,thanks Jan.
                  En Hans & Henny , dank je voor de Buick info.

Die Volkswagen T2b bus vind ik trouwens ook een geweldige vondst
                  Last edited by ; 02/10/2011, 00:29.

Comment

• Hello,

I'm new here in the forum, I can write in Nederlandse taal so I make in Englisch
                    I was 2 times in Chatillon, look my web www.epaveart.ch
                    I just had take any old oil cans and this piece of dashboard
                    It is very interesting to read your contributions

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• welkom on the forum
                      enjoy the pic's from chatillon
                      you have a great site

Comment

• nog maar een paar pic's

Comment

• hier was op het laatst niks meer van over

Comment

• Het boek is nu bij de drukker. Arnoud en ik vinden het erg mooi geworden. Op 28 oktober de boekpresentatie en vanaf 29 oktober in de winkel.

Comment

• Ford Taunus maar ik weet niet welke serie ??

Wat is dat groen lampje ?

??

Comment

• Waarschijnlijk een Ford 15M RS

Comment

• deze foto heb ik van een ander forum
                                  schijnt ook in zweden te zijn
                                  realsteel ben jij deze ook tegengekomen????

Comment

• Deze foto is besist niet gemaakt op het grootste autokerkhof in Zweden, dat wij beschrijven.

Comment

• Ik begrijp de angst van de echte liefhebbers als de plaatsen waar nu nog historische autokerkhoven staan bekend worden. Maar geheim houden doe je het toch niet.
                                      De eigenaar van het Zweedse autokerhof zoekt juist de publiciteit. Hij is enthousiast, dat wij er over schrijven en hij heeft ook zijn medewerking verleend aan een Zwitserse documentaire. Ik heb hem geraden om een hek om zijn monumentaal autokerkhof te zetten en een (geringe entree te heffen) om zo grip te houden op ongewenste souvenierjagers en dieven.

De grootste dreiging zijn echter de overheden en de milieufanatici. Het boek is juist bedoeld om deze lieden te overtuigen, dat er van geen vervuiling sprake is en dat de natuur altijd weer haar grondstoffen op den duur opeist. Tot die tijd zijn het prachtige plaatsen, die geweldige beelden geven en een schat aan informatie over autohistorie.

Ik ben bereid de strijd aan te gaan. Chatillon was erg mooi, maar het Zweedse lusthof heeft echt de allermooiste uitstraling, die ik ooit gezien heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                        deze foto heb ik van een ander forum
                                        schijnt ook in zweden te zijn
                                        realsteel ben jij deze ook tegengekomen????
                                        wow vet!!

en wa staat daar links van??

Comment

• Comment

Working...
                                          X