Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Pijnlijk om te zien, die T2. Die gezinsbond sticker is toch nog niet zo oud? Herinner me die nog van in de jaren '90. Of is dat design onveranderd gebleven sinds '80?
    Qua echtheid moet je aan die niet twijfelen zenne

Denk dat da logo zelfs al uit de jaren 70 komt.

Comment

• Jammer van de wagen in het dadipark. Die vernielzuchtige kunnen gewoon echt NERGENS van af blijven he.

Comment

• Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

www.opelklassiek.be

Comment

• Uploaded with ImageShack.us
          www.opelklassiek.be

Comment

• A trip down memory lane...

2008, niet zo héél ver van Chatillon af

Last edited by opelfreak; 10/10/2011, 00:43.
            www.opelklassiek.be

Comment

• mooie foto's opelfreak

we hadden het een poosje geleden over cadillac's in chatillon

de deuren kennen we al, fernand had er 1948 op geschreven maar ze zijn eerder van een
              1951-52

ik heb in de collectie contact sleutels van een 1952 (volgens label)

en sins gisteren ben ik tot de ontdekking gekomen dat ik ook een stuur van een cadillac uit
              1951-52 in de collectie heb

zou dit alemaal bij één auto horen ?????????

Comment

• Zo zie je maar, Chatillon BLIJFT geheimen onthullen. De lijst op de achterdeur heeft qua model en kromming best iets weg van de mistery lijst in mijn collectie. Die draait namelijk ook wat naar binnen. Onder de kleine bult heeft waarschijnlijk een dunnere sierstrip gezeten zoals bijvoorbeeld een "V" zoals die vaak op de zijkanten van Amerikanen zat of zo..Ik ben benieuwd of een van jullie weet waar deze af kan zijn gekomen. Herkomst is vrijwel zeker het boerderij veld.

Wie kan het mij vertellen???

Comment

• 1 van de andere sierlijsten is inmiddels wel terug gevonden, dat bleek de bovenste spatbordsierlijst te zijn van een Pontiac Chieftain die wij niet kennen, want deze is uit 1955.

Comment

• 1957 dodge window molding

dit is wat ik denk dat het is
                    in die hobel eindigd het regen gootje
                    Last edited by ; 10/10/2011, 18:39.

Comment

• Jawel, we hebben een winnaar. En wederom een auto die we niet kennen als ik me niet vergis. Thanks Mr. Buick

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                        mooie foto's opelfreak

we hadden het een poosje geleden over cadillac's in chatillon

ik heb in de collectie contact sleutels van een 1952 (volgens label)

zou dit alemaal bij één auto horen ?????????
                        Strange...Cadillac 2 portes 1952 staat er...de Cadillac v/h museum is een 4 portes !
                        En dan nog " Briggs & Stratton" op de sleutels...een zitmaaier ?

Comment

• volgens mij was b&s de maker van de sleutels
                          heel veel usa merken hadden deze naam op de sleutels staan

dit heb ik van een usa forum

Briggs & Stratton made locks & keys for many of the car manufactures. I have worked for GM dealers for over 17 years and use to code lock cylinders and cut keys. I still have some of the original B & S B10 and B11 blanks, along with the GM code book covering 1935 - 1966
                          Last edited by ; 10/10/2011, 21:26.

Comment

• Nog een portie

Comment

• de eerst twee 1949 buick en de derde mercury

Comment

• arco ligt je strip hier niet gewoon op de voorgrond

kan dus ook plymouth wezen of die plymouth was een dodge

Comment

• Nee, dat is hem niet zo te zien. Die van de dodge komt wel 100% overeen.

Comment

• die van een plymouth waren glad en van dodge hadden verdiepingen

Comment

• Ja daar heb je gelijk in, en de mijne heeft die verdiepingen er in. Thanks voor het identificeren!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                        volgens mij was b&s de maker van de sleutels
                                        heel veel usa merken hadden deze naam op de sleutels staan

dit heb ik van een usa forum

Briggs & Stratton made locks & keys for many of the car manufactures. I have worked for GM dealers for over 17 years and use to code lock cylinders and cut keys. I still have some of the original B & S B10 and B11 blanks, along with the GM code book covering 1935 - 1966
                                        Wist niet dat B & S sleutelmakers waren, zo, vandaag iets bijgeleerd

Comment

• Vanavond post ik de twee laatste foto's van mijn eerste bezoek aan Chatillon. Ik ben er terug geweest een maand later omdat ik vondt dat die eerste reeks foto's niet geweldig waren...

Citroen Traction

??

Comment

Working...
                                          X