Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
    Dat is weer schitterend werk Michel , Vooral de cameraschuwe PL17.
    Wist je trouwens dat Jan op het laatste moment nog de achterbumper van deze wagen heeft kunnen redden voor het museum ?
    Bedankt !
    En de voorbumper van die PL 17 is naar Tatraplan gegaan ongeveer 20 jaar geleden.

Chevrolet Bel Air Hardtop Coupe 1957 & Opel Kapitän 1955-57

Chevrolet Bel Air 1953 & rechts een Plymouth 1953

Chrysler Windsor 1952

Comment

• Hier in de buurt staat in een oude watermolen nog zo'n PL17. Ene met een echte "tigre" motor. In mijn jeugd ben ik er vaker geweest, maar helaas mag ik van de eigenaar tot op heden geen foto's van het beestje maken. Hij is bang dat hij evt ontdekt wordt anders. Er is ook geen mogelijkheid om bij de wagen te komen zonder door het woonhuis te gaan bij hem. De wagen is niet heel best, maar er zit een nieuwe motor in krat bij! Heb al vele malen geprobeerd de wagen te kopen, maar hij wordt niet verkocht. "is van pap geweest"luid altijd weer het antwoord. En hij wil hem nog altijd restaureren. Maar in de afgelopen 25 jaar is het er nog niet van gekomen. Ik ben bang dat hij nog wel even zal staan. Maar ik blijf hem steeds vragen en proberen te overtuigen.

Comment

• ik ben er 99% zeker van dat de pl17 uit 1961 was

Comment

• Plymouth 1953 & Chevrolet Bel Air Hardtop Coupe 1957

Fiat 1100 R

Fiat 1100R , Opel Kapitän 55-57 & Bel Air Coupe 57

Comment

• nog een paar van mijn kant 2006

Comment

• de kuil

Comment

• Onze foto's hebben dikwijls veel gemeen en met enig verschil dat jij korte bij de auto's staat.

Wat is eigenlijk die witte auto die naar beneden duikt ?

Comment

• stonden er eigenlijk skoda of trabant of ander oost europees spul

Comment

• Das een renault 6 die er al zeer geriuime tijd op zijn zij/dak boven op een Chrysler windsor lag. ik kom hem her en der tegen tot zelfs het eind van de jaren 80 al! Vreemd genoeg hebben weinig mensen hem ter plekke opgemerkt. Vermoedelijk heeft men deze wagen ooit van de heuvel laten rollen en is hij zo op de Chrysler gekomen. Dit is echter geen vaststaand gegeven, maar een vermoeden zoals gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 105L Bekijk Berichten
                      stonden er eigenlijk skoda of trabant of ander oost europees spul
                      In de tijd dat ik er geweest ben stond er maar 1 trabant type p50, de voorganger van de 601. In de jaren 90 stonden er ook lada's in het dorp. Verder heb ik er zelf geen gezien op foto's en of in de praktijk. Maar Jan weet er meer van!

Comment

• er hebben inderdaad skoda's en trabanten gestaan

in het museum hangen de achterlichten van een 1969 skoda en het type plaatje van de trabant p50

hier weer de kuil in 2006
                        er was toen flink gesnoeid we dachten toen dat de ruiming ging gebeuren maar dat heeft nog 4 jaar geduurd

Comment

• Toch is er redelijk vaak gesnoeid en gekapt zie ik op de foto's door de jaren heen. Op mijn oude foto's liggen de bomen vers gezaagd tussen de auto's op het boerderijveld. Het lijkt er haast op dat eens in de (gokje) 15 jaar de bomen omgekapt werrden

Comment

• Hier in beeld zie je het onder andere. Recht liggen de gezaagde stammen. en achterdoor ligt nog een bos "loof en takken". En het ziet er allemaal erg vers uit. Maar je ziet het vaker op de foto's verschijnen.

Comment

• gister avond geidentificeert

1947-53
                              standard vanguard phase1

Comment

• er was toen bij de garage genoeg uitzoek
                                hier staan de cadillac deuren er nog tussen

Comment

• weer een display samengesteld

1948 dodge

Comment

• aha! Zou best kunnen als ik hem zo zie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                      weer een display samengesteld

1948 dodge
                                      Gaaf man!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                        er was toen bij de garage genoeg uitzoek
                                        hier staan de cadillac deuren er nog tussen

En de deuren van de Kapitan Sclusselloch ook bijvoorbeeld. Niet die uit het bos overigens.

Comment

• Op de foto hierboven , is er iemand die de lichtblauwe stationcar herkent ?
                                          Wat ik op die foto wel herken is een voorspatbord van een witte Ford Zephyr.

Jan , mooi dat oude Dodge dashbord.

Comment

Working...
                                          X