Dat heb ik me ook al vaker afgevraagd wat dat was. Hij heeft nog het meeste weg van een passat 1, Als je nou gevraagd had wat de wagen er naast was, das niet moeilijk Een eend herken je uit duizenden, al heeft het beestje in Belgie wel een schuilnaam aangenomen en noemt men hem Geit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenop deze foto zie je iets meer van de blauwe stationwagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenop deze foto zie je iets meer van de blauwe stationwagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichtenhmmm heb ik even de plank mis geslagen!Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtennen mercedes W123 station (bouwjaren van 1978 tot 1985)
Ik heb er daarom met opzet de bouwjaren bijgezet om te kijken of het kan kloppen. Je weet nooit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenArco het is van mij een gok, maar ik heb zelf zo een auto (zoek maar eens mijn topic) en ik herken er wel wat de vorm in, alsook die sierstrippen.
Ik heb er daarom met opzet de bouwjaren bijgezet om te kijken of het kan kloppen. Je weet nooit
Comment
-
Hmm, mijn gedacht blijft toch bij een Passat B1 Variant, zijpanelen en deuren zijn veel rechter en vlakker dan die van een W123T, die heeft boven de sierstrip nog een knik over de ganse zijlijn:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenik heb het er net met mijn maat over gehad
en die zegt ook dat het een mercedes was
er stonden trouwens drie mercedessen een in de kuil een bij de garage en de laatste
stond bij het oude woonhuis van fernand
Comment
-
Laat ons even terugkeren naar de kuil
DSC01424.jpg
DSC01422.jpg
DSC01427.jpg
DSC01430.jpg
DSC01446.jpg
Comment
Comment