Als het een Mercedes is mist hij chromen sierstrippen waaronder die rond de voorruit. Ik ben niet overtuigd....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtenis wel degelijk (als de keuze tussen deze 2 is) de Merc. Kan je ook zien aan de klinken. De klinken van de Merc staan iets korter op de sier/deurstrop die van op het voorste spatbord begint, terwijl de passat zijn klinken net iets korter op het raam staan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door datsunrider Bekijk BerichtenBij het ruitje van de deur achteraan loopt het kleine ruitje van de Passat op een punt uit en bij de Mercedes zit er nog een plat stuk tussen .
bovenste pijl = klein raampje loopt niet in een punt
onderste duidt het verschil aan in hoogte van de klinken.
PS: auto ligt op ne sloop. Kan dus gewoon gedemonteerd geweest zijn...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenwaarom heeft de fotograaf niet gekeken? dan was het meteen opgelost de problemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichtentoch niet...
bovenste pijl = klein raampje loopt niet in een punt
onderste duidt het verschil aan in hoogte van de klinken.
PS: auto ligt op ne sloop. Kan dus gewoon gedemonteerd geweest zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenik heb het er net met mijn maat over gehad
en die zegt ook dat het een mercedes was
er stonden trouwens drie mercedessen een in de kuil een bij de garage en de laatste
stond bij het oude woonhuis van fernand
ik zij toch
het is een mercedes
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk BerichtenHallo Caligula,
Van de kuil heb ik maar weinig foto's en die zijn nog niet klaar, eerst nog ongeveer 1 jaar
het bos posten en tegen dan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CALIGULA123 Bekijk Berichten[ATTACH]84408[/ATTACH]
[ATTACH]84409[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtenbumpertje nodig
Comment
Comment