Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
    de chatillon boys

Hellup! Mijn kop staat op het net. Gaaf he dat die auteur ons die bijnaam heeft toebedeelt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
      Dit is geweldige kunst vind ik. Die wagen zou in Zeeland of Friesland liggen meen ik, en snachts branden de koplampen, echt erg spooky
      Er is ook een jaren 20 citroen met die "functie", de professor (Realsteel)weet ze allebei te liggen!

Comment

• Wie is wie?

Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
        de chatillon boys

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
          Er is een klein stukje Chatillon bij ons thuis...

En wat is de reactie van de bezoekers ?

Comment

• Een kennis heeft gisteren een hele dag liggen zoeken naar deze bus:

Iemand een idee waar deze zich bevindt en of deze nog 'leeft'?
            Foto dateert uit 2003.
            De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
            1990 Volvo 344
            1991 Mercedes W124 230CE
            2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
            1980 Volkswagen Derby CLS
            1990 Mercedes W124 230CE
            2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
              Een kennis heeft gisteren een hele dag liggen zoeken naar deze bus:

Foto dateert uit 2003.
              We zijn 8 jaar verder, dus dat voorspelt weinig goeds voor deze eens mooie bus, die 8 jaar geleden al lijkt te zijn opgegeven.

Comment

Foto dateert uit 2003.

ow nee, eenoude ambulance. Mocht je hm ooit vinden, kun je hem dan even op de pm gooien voor mij svp? Ik zou echt een moord plegen voor foto's te maken daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Wie is wie?
                  Ik ben mij, en zij zijn de anderen ha ha ha . Nee even zonder dollen. V.L.N.R.

Realsteel, Caligula1, Buick, Arco (ikke dus), en de laatste is Jos (reisgenoot van me toen we naar Chatillon gingen)

Last edited by ; 30/10/2011, 14:45.

Comment

Foto dateert uit 2003.

Liggen zoeken op het net of ergens in de buurt vanwaar hij zou staan? Want dan heeft hij toch ongeveer een aanknopingspunt?
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Nog even terug komen op de foto. Deze foto is op vrijdag 28 oktober ontstaan tijdens een speciaal dagje uit voor een aantal van de Chatillon besmette forumgenoten. Het was in het Louwman museum, en we waren er vanwege de boek uitreiking van het boek "bijzondere autokerkhoven" Het reeds genoemde boek dat vanaf afgelopen zaterdag in de winkel te verkrijgen is. Wij wisten namelijk al een tijdje van het op stapel staan van het boek af. Ik ben namelijk een tijdje geleden door een de schrijvers benaderd om een bijdrage te leveren aan het boek. Mijn deel bestond uit het vergaren van foto's en verhaal van Chatillon.Helaas waren mijn foto's niet van een dergelijke hoge kwaliteit dat ze bruikbaar zijn voor in een boek, daar heb ik uiteindelijk Buick en Jos voor benaderd. De foto's van Jos bleken uiteindelijk het uitzonderlijk hoge pixel nivo te hebben dat beter geschikt was voor het boek. Ook zijn de door onze grote professor Realsteel gemaakte plattegronden per ommegaande op de post gegaan. En 1 er van heeft ook daadwerkelijk het boek gehaald. Helaas kon ik hem niet eens om toestemming vragen, want hij zat op zijn knie voor zijn aanstaande echtgenote in de bagger op Bastnas. Er is toen vanwege de tijdsdruk besloten om ze toch in te sturen. Ze waren immers makkelijker te verwijderen, dan achteraf toe te voegen, en we hadden slechts drie dagen om de spullen bij de schrijvers te krijgen. Gelukkig had hij er geen enkel probleem mee, en hoefde er niet verder naar om gekeken te worden door ons. (realsteel bedankt!) Tijdens het proces van doorsturen en regelen van alle zaken bleek Caligula ook aan het werk te zijn voor het boek. Er is daarna veel gemaild tussen ons vijven onderling en de schrijvers. De samenwerking liep als de spreekwoordelijke "gesmeerde bliksem". We werden op een gegeven moment zelfs omgedoopt tot "de Chatillon boys" door de schrijver. Daarna volgde een periode van afwachten en dagelijks naar de brievenbus rennen om te kijken of de uitnodiging voor de boekuitreiking er al was. De 28e konden we dan eindelijk naar Den Haag. Hier zouden we als cluppie Chatillon gekken elkaar treffen. Wel spannend hoor, eindelijk zien welke gezichten bij wie hoorde. De meeste kende we wel, maar niet iedereen natuurlijk. Voor mij was Caligula een nieuw gezicht. ( Leuk kennis te maken trouwens! Ik hoop je nog vaker tegen te komen. )
                      Tijdens de presentatie werden de Chatillon boys zelfs nog genoemd vanwege hun bijdragen. Na de presentatie kregen we een borrel en hapjes aangeboden. Daar konden we ook meteen ons exemplaar gaan ophalen van het boek. Uiteraard hebben we de schrijvers gelijk ook laten tekenen, rembrandt tekende zijn werken immers ook.. Zij namen ondanks alle drukte uitgebreid de tijd om eens lekker met ons te kletsen. (Ard en Arnoud, bedankt voor alles!) Na nog een borreltje en een snelle blik door het boek, werd het langzaam aan al weer tijd om te gaan. Maar we zijn uiteraard niet weg gegaan voor we langs de "kofferbak verkoop" waren geweest, Jan en ik hebben namelijk wat onderdelen die uit Chatillon kwamen met elkaar geruild.
                      Daarna weer de wagen in en aan de lange rit naar huis begonnen. Heel de weg naar limburg hebben Jos en ik zitten kleppen over de afgelopen dag. Mijn bed zag ik pas diep in de nacht terug. Want het "nog even in het boek kijken"liep uit op het van kaft tot kaft lezen en bekijken van het boek.
                      Wat ons betreft was het een geweldige dag, en het boek is prachtig geworden! Ik heb meteen een 2e exemplaar gekocht, zodat mijn getekende exemplaar nieuw blijft.

Mensen wat was het trouwens moeilijk om al die tijd niets te zeggen over het aanstaande boek. Want ik had al weken een voor opzet in huis van het Chatillon hoofdstuk.

Ik denk dat ik namens ons allemaal spreek als ik zeg: Ren naar de winkel, en haal dat boek. Het is echt de moeite waard!
                      Last edited by ; 31/10/2011, 00:59. Reden: weg gevallen zin

Comment

• Mijn exemplaar is reeds besteld

Comment

• Ow ja, niet te vergeten! Annemarie, bedankt voor het maken van bovenstaande foto!

(Annemarie is overigens toekomstig "mevrouw Realsteel")

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lord-of-de-scoo t2 Bekijk Berichten
                            En wat is de reactie van de bezoekers ?
                            Meestal positief, alhoewel er altijd een paar tussenzitten van : wie hangt er nu een foto van oud ijzer aan de muur? Nuja, ieder z'n gedacht daarover,hé

Comment

• Comment

Foto dateert uit 2003.
                                Weet er iemand hoe het gaat met de blauwe T2 die in de bossen van hertsberge staat/stond?

Comment

• Comment

• Die reactie ken ik. Bij mij hangt een traction bumper uit Chatillon aan de muur, 2 fotolijsten en er staat een minineus binnen. De een vind het geweldig, en de volgende is geheel overdonderd en snapt er niks van wat ik met die rotzooi moet......

Ik zal ze maar niet vertellen dat ik dankzij Jan er nu ook een grill en wieldop bij ga hangen

Comment

• Die 124 verdiend beter !
                                      Benzine
                                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                      Diesel
                                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                                        Er is een klein stukje Chatillon bij ons thuis...

prachtfige foto, had wat mij betreft nog veel groter gemogen en die verlichting is niet nodig, valt al genoeg op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                          Wie is wie?
                                          inderdaad, dat vraag ik mij ook af, wie is wie ???
                                          en waar is het ??

Comment

Working...
                                          X