Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het allerbelangrijkste is, dat we onnodige ruimingen in ieder geval - op den duur in drie talen - ter discussie stellen en zo monumentale plaatsen als Bastnas kunnen behouden.
    En dan te weten, dat ik vorig jaar eerst geweigerd hen om over "de sloop" te schrijven. Nu ben ik blij dit met Arnoud gedaan te hebben. Ik hoop, dat we een discussie los hebben gemaakt. Melanie Schultz - de minister van milieu, die de eerste boeken overhandigde - zei mij na de presentatie, dat ze niet geweten had, dat deze plaatsen zulke mooi beelden opleverden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
      Ja er hangt ergens een voorfront aan een schutting van de renault op het boerderijveld. En ik heb het meterdeel dashboard er van. Lampje van de grootlivjt aanduiding doet het na al die jaren nog. Ik hoop alleen dat nu niet het grootlicht van dat front aan staat
      't is dimlicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ard Bekijk Berichten
        Het allerbelangrijkste is, dat we onnodige ruimingen in ieder geval - op den duur in drie talen - ter discussie stellen en zo monumentale plaatsen als Bastnas kunnen behouden.
        En dan te weten, dat ik vorig jaar eerst geweigerd hen om over "de sloop" te schrijven. Nu ben ik blij dit met Arnoud gedaan te hebben. Ik hoop, dat we een discussie los hebben gemaakt. Melanie Schultz - de minister van milieu, die de eerste boeken overhandigde - zei mij na de presentatie, dat ze niet geweten had, dat deze plaatsen zulke mooi beelden opleverden.
        ah mooi, culturele verrijking voor minister Schulz....
        benieuwd of ze haar exemplaar al heeft weggegeven aan haar neefje

Comment

• Hallo
          De hoop naast het VW busje
          Is ook een Simca 1100
          ik denk een 2deurs SX versie
          Aan het stuur en strepen op de deuren te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
            Meer dan graag gedaan. Het was een eer om iets te mogen bijdragen aan een dergelijk mooi boek! En daarmee misschien ook aan het behoud van ons industrieel erfgoed. Nogmaals bedankt voor alles!!!!
            ja ard het was leuk
            en sorry dat wij geen stropdassen aan hadden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichten
              ah dit bericht had ik gemist, ik zie nu wie wie is...
              goed te horen dat Chatillon in het boek voorkomt
              ik zal het boek vanavond nog bestellen want als iedereen als Arco er een tweede bij koopt, is het gauw uitverkocht
              In

In iedergeval heeft Jos er al ene bij genomen, maar ik dacht de rest ook. Nog even en ze worden zeldzaam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                't is dimlicht
                Sorry, dat kan ik helaas niet uitzetten, dat deel is weggeroest helaas.

Comment

Het allerbelangrijkste is, dat we onnodige ruimingen in ieder geval - op den duur in drie talen - ter discussie stellen en zo monumentale plaatsen als Bastnas kunnen behouden.
                  Nou das dan in iedergeval al 1 iemand overtuigd. Nu de rest nog. Zo zie je maar, de uitwerking van je boek levert direkt resultaat. Hmmmmmm..... dat zet me aan het denken. Misschien moeten we eens een boek naar greenpeace sturen, en naar de regelgevers in brussel. Is de problemathiek in 1 klap opgelost!

Comment

• Heren (Chatillon-boys)

hierbij nog een aantal foto's van afgelopen vrijdag in Den Haag. Ook mijn dank dat jullie bij deze presentatie aanwezig waren.

Groeten Arnoud
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hallo Arnoud. Welkom op het forum. Ook voor jouw geld natuurlijk dat ik je eindeloos dankbaar ben voor de kans die ons geboden is om aanwezig te zijn. We spraken elkaar weinig via de mail, want de communicatie liep meestal via je vader. Maar ik weet dat je ook steeds bezig was met alles te regelen, en daar wil ik je bij deze dus nogmaals voor bedanken. Wat een schitterende documantaire was het die jij had gemaakt. We hebben er erg van genoten! Groeten Arco

Comment

• ...en weeral moesten de ruiten kapotgeslagen worden
                        'k zou met veel plezier eens bij hen thuis een paar gaan ingooien, es kijken naar hun reactie...

Comment

• Jammer van zo'n beestje. En hij ziet er nog niet eens zo gek uit voor een achtergelaten auto, Al is het randje roest aan het scherm wel een indicatie dat er onder die schermen de nodige horror zit helaas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gangstertje Bekijk Berichten
                            ...en weeral moesten de ruiten kapotgeslagen worden
                            'k zou met veel plezier eens bij hen thuis een paar gaan ingooien, es kijken naar hun reactie...

das een bekende inderdaad, jammer om te zien dat hier ook het verval begint....
                            genoeg horror inderdaad bij deze auto onderhuids, want hij staat er al een hele tijd

Comment

• Het is net als bij voetbal. Je hebt voetballiefhebbers en je hebt relschoppers.
                              En je hebt autoliefhebbers en vernielers.
                              Ik heb op de kerkhoven staaltjes van vernieling gezien, waar je de tranen van in de ogen schoten. En waarom?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnoudodw Bekijk Berichten
                                Heren (Chatillon-boys)

hierbij nog een aantal foto's van afgelopen vrijdag in Den Haag. Ook mijn dank dat jullie bij deze presentatie aanwezig waren.

Groeten Arnoud
                                Op foto 4 zie je trouwens 3 "Chatillon boys" in de buurt van de boekenstand. Druk babbelend over de onvermijdelijke cocktail van auto's, roest en bospercelen. Tegen die tijd was ik al niet meer aanspreekbaar omdat ik al (te) diep in het boek verzonken was. Pas toen de ober met het 2e rondje drankjes langs kwam merkte ik weer dat de wereld toch nog bestond, en ben ik maar eens aan het drankje begonnen dat al een tijdje op me stond te wachten.

Comment

Het is net als bij voetbal. Je hebt voetballiefhebbers en je hebt relschoppers.
                                  Ik heb op de kerkhoven staaltjes van vernieling gezien, waar je de tranen van in de ogen schoten. En waarom?
                                  Ja dat soort dingen zie je echt veel helaas. Ook schijnt het altijd nodig te zijn om op auto's te gaan staan. Ook blijkt het altijd weer dat deuren en kleppen verbazend makkelijk open te maken zijn. Maar als het op sluiten aan komt, dan blijkt dat toch wel heel hoogstaande wetenschap te zijn. En dan haken de mensen in eens af.

Comment

• Comment

• Comment

Het is net als bij voetbal. Je hebt voetballiefhebbers en je hebt relschoppers.

vergeet niet het waren en zijn auto sloperijen
                                        de wagen's waren onderdelen leverancier en als je een bepaald onderdeel nodig had moest er wel eens wat gesloopt worden dit kwam de betreffende auto natuurlijk niet ten goede

het moedwillig kapot maken van een auto is natuurlijk niet goed
                                        als je er niks van nodig hebt laat hem dan met rust
                                        Last edited by ; 01/11/2011, 18:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                                          het moedwillig kapot maken van een auto is natuurlijk niet goed
                                          als je er niks van nodig hebt laat hem dan met rust
                                          Dit is idd de kern van wat we bedoelden te zeggen. Gebruik is geen probleem, en juich ik zelfs toe. Misbruik kan en mag niet.

Comment

Working...
                                          X