Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• En toen rende we ineens weer op het boerderijveld rond. Daar heb je nog niet al te veel van gepost dacht ik. Laat maar komen die mooie oudere foto's. Ik zie ze graag!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rallyebasse Bekijk Berichten
        Hallo
        De hoop naast het VW busje
        Is ook een Simca 1100
        ik denk een 2deurs SX versie
        Aan het stuur en strepen op de deuren te zien

Dat hoopje is inderdaad ook een Simca 1100, LX versie. Zijn er nog bruikbare onderdelen voor de mijne aan???

Comment

• Een poosje geleden heb ik het over de panhard PL17 Tigre gehad die ik wist te staan. Ik ben terug geweest, maar helaas kon er niet meer bij komen. Ik heb wel even de foto's gescaned die ik zo snel vond van toen der tijd. Groeten Arco (foto's uit 1990)

Last edited by ; 03/11/2011, 17:29.

Comment

• Hier is er nog ene uit mijn oude papier archief. Een zeer zeldzame spijlbus met schuifdeur. Niet meer in gebruik voor de functie waar hij ooit voor bedacht is, maar voor mobiele schuilplaats! Hij wordt voor de jacht het bos in gesleept, en dan enkele weken achtergelaten. De bodem bestaat uit geschat 200 jaar oude eiken planken uit een gesloopt klooster. Ook staat er een potkachel in.

Comment

• En tot slot heb ik natuurlijk ook een persoonlijk vw busje dat in een bos staat te verpieteren. net als enkele collega's hier op het forum. Deze wordt als bloempotten opslag gebruikt. De eigenaresse heeft hem na een vakantie in augustus 1983 daar geparkeerd, en door dat haar man overleed is de auto daarna niet meer gebruikt. Zij durft er niet in te rijden namelijk. Ik moet er nog meer foto's van hebben. Van voor dat hij zo erg ingegroeid is geraakt. Je kunt nu niet eens dichter dan 5 meter er bij in de buurt geraken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichten
                Dat hoopje is inderdaad ook een Simca 1100, LX versie. Zijn er nog bruikbare onderdelen voor de mijne aan???
                Wij weten ook ene staan vorige week toevallig ontdekt, met franse platen op, maar toch aan het verloederen tegen een bosje Een witte, hele vroege met kleine achterlichtjes Normaal volgende week foto's!
                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                  Van wie is die, of waar staat die? Ik zou er nl nog stukken van kunnen gebruiken
                  Die trekhaak
                  Benzine
                  '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                  '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                  Diesel
                  '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                  '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                  '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                  '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                  '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Vandaag wat op stap geweest in de omgeving...

DSC08548.jpg

DSC08541.jpg

DSC09745.jpg

DSC09742.jpg

DSC09744.jpg

Comment

• [ATTACH]84606[/ATTACH]

[ATTACH]84607[/ATTACH]

[ATTACH]84608[/ATTACH]

[ATTACH]84609[/ATTACH]

[ATTACH]84610[/ATTACH]

Comment

• [ATTACH]84611[/ATTACH]

[ATTACH]84612[/ATTACH]

[ATTACH]84613[/ATTACH]

[ATTACH]84614[/ATTACH]

[ATTACH]84615[/ATTACH]

Comment

• Jawadde, daar staan heel wat mooie klassiekerkes bij elkaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                            Wij weten ook ene staan vorige week toevallig ontdekt, met franse platen op, maar toch aan het verloederen tegen een bosje Een witte, hele vroege met kleine achterlichtjes Normaal volgende week foto's!

I can't wait!

Comment

• Mooie collectie die daar staat. Die ponton lijkt me een leuke project wagen. .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taunomatic Bekijk Berichten
                                I can't wait!
                                Ja zeker willen we foto's van die bus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                  Ja zeker willen we foto's van die bus
                                  Simca 1100

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                    Simca 1100
                                    Ow, ik dacht dat het om een busje ging, daar hadden we het over vlak er boven. En die zijn ook vaak wit en de oudere hebben ook kleine lichten. Maar goed, ook een 110 is van harte welkom hoor

Comment

• Nog even een updat van het 1/18 "chatillon" dat ik aan het bouwen ben.

Comment

• Comment

• mooi project Arco!
                                          ik kan me voorstellen dat je er bewust regen en andere natte troep overeen wilt gooien...
                                          doodzonde dat Chatillon weg is ... klote politici ....
                                          hoe kom je aan die 1:18 auto's ....koop je ze picobello en takel je ze vervolgens hard toe ?
                                          koop je dan de modellen en types van Chatillon ...of eender wat ?

gister het boek bijzondere autokerkhoven van Ard en Arnoud gehaald...zeer mooie foto's...
                                          de hele tristesse van Chatillon komt weer boven...gauw wegleggen dat boek

Comment

Working...
                                          X