Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• GROOOOOOOOOOOOOOT NIEUWS (als 'k de eerste ben die 't heeft gezien toch)

ALLE wagens van de bekende weide in Gruitrode staan tekoop..
    Bijna elke auto begint auto begint met een startbod van 250€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door devx Bekijk Berichten
      GROOOOOOOOOOOOOOT NIEUWS (als 'k de eerste ben die 't heeft gezien toch)

http://www.vlavem.com/auction/auctio...8B6804&did=705
      hoe stom da is ma ene dag, net het weekend da ik moet werke...

Comment

GROOOOOOOOOOOOOOT NIEUWS (als 'k de eerste ben die 't heeft gezien toch)

http://www.vlavem.com/auction/auctio...8B6804&did=705
        Duur voor wat je krijgt.

Grappig is ook het "percentage compleet" dat bij vele karren vermeld staat. Maar de mooiste/beste zijn er wel al lang vantussen lijkt me...
        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
          Duur voor wat je krijgt.

Grappig is ook het "percentage compleet" dat bij vele karren vermeld staat. Maar de mooiste/beste zijn er wel al lang vantussen lijkt me...

mjah 't is ne idioot,, vroeger nie wille verkope of veel te duur & nu zijn ze door & door rot

Comment

mjah 't is ne idioot,, vroeger nie wille verkope of veel te duur & nu zijn ze door & door rot
            Inderdaad.
            1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ard Bekijk Berichten
              Behalve wat lezingen hadden Arnoud en ik ons voorgenomen om het eens een periode rustig aan te doen en ons boek over de affaire Schlumpf af te maken. Vanmorgen krijg ik uit zeer betrouwbare bron een serieuse tip, dat er in een verlaten kazerne ergens in Frankrijk - de plaats noem ik uiteraard niet - 75 auto's van tussen 1910 en 1930 staan, waar de eigenaar - die kortgeleden overleden is - reeds tientallen jaren niets mee gedaan heeft. En juist wij kregen de uitnodiging om hier foto's en film van te maken. Natuurlijk gaan we dat doen. Eerst nog even een tijdschrift vinden, dat voor de foto's en een artikel ons de onkosten wil vergoeden. Niets geen rust dus.
              Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Ga vooral zo door!!!
              Groeten Arco

Comment

Duur voor wat je krijgt.

De staat van de wagens is ook (en dan zeg ik het netjes) niet de beste. Ze hebben namelijk lang gestaan en ook nog in een nat weiland.
                Last edited by ; 07/11/2011, 20:10.

Comment

wa is't verhaal achter die gast? Is da een sloperij da zich voordoet als ne verzamelaar?
                  Herinner mij hier eerdere foto's van.

Van deze kunt ge mss nog winst hebbe als ge die naar't oud ijzer doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
                    wa is't verhaal achter die gast? Is da een sloperij da zich voordoet als ne verzamelaar?

Ik denk dat daar alle stukken inliggen die op de andere auto's ontbreken.
                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                      noem alstublieft die naam niet ook niet via pm er komt alleen elende van

ik kan niet wachten op de foto's
                      Frankrijk is groot. Ik laat niets los voordat de foto's gemaakt zijn en de auto's verkocht.

Comment

Ik denk dat daar alle stukken inliggen die op de andere auto's ontbreken.
                        MILJAAR! Had ik mijne moto ni teruggekocht had ik deze direct gekocht!!

mijnen droomoto! met 5l V12

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ard Bekijk Berichten
                          Frankrijk is groot. Ik laat niets los voordat de foto's gemaakt zijn en de auto's verkocht.
                          Geweldig! Houd het maar stil. das des te beter. Tenzij er bijvoorbeeld een veiling komt, dan horen we het uiteraard erg graag. Groeten Arco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten

Het verhaal is mij bekend. maar te vaag om als feiten op papier te zetten zonder er meer van te verifiëren..

Comment

• ik zie bij de te veilen wagens heel vaak "nieuwe banden" en "gereviseerde motor" ik denk niet dat dit nog enige reden tot vreugde is na al die stilstand.

Comment

• Er staat wel een UITERST zeldzaam prototype van de Ford t3! Ik ben er iig nog nooit eerder ene tegen gekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                  Er staat wel een UITERST zeldzaam prototype van de Ford t3! Ik ben er iig nog nooit eerder ene tegen gekomen.

http://www.vlavem.com/auction/auctio...705&lid=192646

haha inderdaad..

staan thans ook nog wa fatsoenlijkere bij lijk dieje bmw 850 & alpine..
                                  de rest da daar nog iemand aan begint amai,, veel succes

Comment

• Ik ben bang dat zelfs die geheel rot zijn. Maar we zullen het zaterdag gaan zien he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                      Ik ben bang dat zelfs die geheel rot zijn. Maar we zullen het zaterdag gaan zien he.

ja mss wel... die ù3 word anders wel vlot op geboden,,

Las juist dat gij iets of wa de ware aard van't verhaal over de auto's kent?? pm als je wilt ?
                                      Heb dr ook wel wat over

Comment

• Bert Bosmans zijn boeltje wordt idd geveild... Zo goed als alles wat er staat is redelijk slecht, maar 250€ is dan ook een peanuts startbod, over het algemeen zijn er nog een pak goeie onderdelen te vinden en erg zeldzame spullen. Die rode Audi 80 en witte Lada 2105 wil ik wel hebben !

@ Arco, Ik ben in '00 als 15 jarig kereltje eens bij Carlo Vanlingen geweest, op zoek naar een carburator voor mijn toenmalige Vauxhall Viva HC. De ontvangst daar (na vele telefoons) was allerminst hartelijk en toen bleek dat het beoogde onderdeel nog steeds niet gezocht was zijn we opgestapt. Vriendelijkheid kende men daar niet en ik mocht ook niet rondkijken tussen de wagens die er stonden...

Spijtig dat ik dat niet mogen meemaken heb...
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                          Bert Bosmans zijn boeltje wordt idd geveild... Zo goed als alles wat er staat is redelijk slecht, maar 250€ is dan ook een peanuts startbod, over het algemeen zijn er nog een pak goeie onderdelen te vinden en erg zeldzame spullen. Die rode Audi 80 en witte Lada 2105 wil ik wel hebben !

@ Arco, Ik ben in '00 als 15 jarig kereltje eens bij Carlo Vanlingen geweest, op zoek naar een carburator voor mijn toenmalige Vauxhall Viva HC. De ontvangst daar (na vele telefoons) was allerminst hartelijk en toen bleek dat het beoogde onderdeel nog steeds niet gezocht was zijn we opgestapt. Vriendelijkheid kende men daar niet en ik mocht ook niet rondkijken tussen de wagens die er stonden...

Spijtig dat ik dat niet mogen meemaken heb...

kheb thans niks als goede ervaringen met van lingen,, altijd vriendelijk aan de telefoon & correcte service,, alleen spijtig dat 'm weinig of geen jap-onderdelen heeft
                                          ..

Comment

Working...
                                          X