Ja de fregatte stond idd naast die blauwe buick met wit dak. En jammer genoeg viel hij niet al te zeer op door de plek waar hij stond
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En de alfa, opzich schitterende wagens, maar deze.......... Ik snap werkelijk niet dat men nog de moeite heeft genomen om die uit de drek te trekken bij zowel de eerste als de 2e verhuizing. Hier heb je toch ECHT moed voor nodig. Zelfs al zou je hem voor de motor nemen, die staat ook al vele jaren stil, dus kan je hem zowieso uit elkaar gaan halen.
Ik kan er natuurlijk nog veel meer naast elkaar gaan zetten, maar dan gaat het naar spam neigen ben ik bang
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenIk kan er natuurlijk nog veel meer naast elkaar gaan zetten, maar dan gaat het naar spam neigen ben ik bang
Doe maar, ik vind het intressant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenDoe maar, ik vind het intressant.
en inderdaad die arme Alfa en dat hij nog niet op de schroot is beland, dat is ongeveer toch wel een van de slechtste die er op de veiling zullen staan schat ik zo.
Arco, als jij nu eens met je VW bus morgen komt naar de bezichtiging, zal ik proberen met zijn Franse concurrent te komen....wellicht tot daar.
en niet te veel gaan bieden he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LUCARL Bekijk Berichten@ arco,
heb je foto's van die witte vw golf GTI ? heb misschien interesse voor onderdelen + interieur,maar als alles zich in die bedenkelijke staat bevindt bespaar ik mij de moeite om te bieden en naar het verre limburg te komen
groeten,lucarl
Comment
-
Niet helemaal zeker natuurlijk, maar het lijkt de zelfde te zijn. Nu zit er een sticker op, die leek in 2008 er niet op te zitten. Maar ik kwam er toen maar 1 tegen en nu in de catalogus ook.. En hoe groot is dan de kans dat het hem niet is?
2008
Comment
Comment