Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenVan onder was het slecht te zien. maar de body viel niet heel erg tegen.
De biedingen vallen wat tegen naar mijn idee, maar het is nog niet donderdag he. Zal wel laatste minuten werk worden. Huidigestand :
109Oldtimer
Oldtimer, fabr. VOLVO, type AMAZONE, bj. 1966, 100% compleet8€ 700,0017 Nov. 2011
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenDe paars metalic volvo amazone stond trouwens ook op industrieterrein noord bij de te veilen wagens, maar in de veiling catalogus heb ik hem geloof ik niet gezien. Misschien is hij wel zo te koop bij de eigenaar. Adres gegevens zijn te vinden op de veilingsite.
Mooie foto's Arco
fijn dat we mee kunnen rijden
inderdaad , in de catalogus maar 1 Amazone gezien....
viel me trouwens ook op: de VW 411, de andere Wartburg achter, Dyane, Acadiane en enkele geiten/2cv's stonden ook niet vermeld in de catalogus...
zou de eigenaar die te goed vinden en ze niet willen wegdoen ???
mijn favorieten waren toch wel de Austin princess bruidslee, de Panhard....
afin we zien donderdag wel hoe het afloopt en welke wagen nar de shredder gaat ...
helaas heb ik geen autoambulance anders had ik er nog wel eentje gered....
groetjes
Robert
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk BerichtenMooie foto's Arco
fijn dat we mee kunnen rijden
inderdaad , in de catalogus maar 1 Amazone gezien....
viel me trouwens ook op: de VW 411, de andere Wartburg achter, Dyane, Acadiane en enkele geiten/2cv's stonden ook niet vermeld in de catalogus...
zou de eigenaar die te goed vinden en ze niet willen wegdoen ???
mijn favorieten waren toch wel de Austin princess bruidslee, de Panhard....
afin we zien donderdag wel hoe het afloopt en welke wagen nar de shredder gaat ...
helaas heb ik geen autoambulance anders had ik er nog wel eentje gered....
groetjes
Robert
De panhard zag er leuk uit. Maar een panhard kenner was er mee bezig toen ik er bij stond, die kreeg het kippenvel van de wagens zoals hij zei. Body zag er niet verkeerd uit idd, maar de bodem schijnt een ramp te zijn. En de minimum prijs ex opgeld en zo is 1500. Dus flink geprijst
Ik denk niet dat de wagens die over zijn naar de schredder gaan. Bosmans was heel resoluut: Het hoeft niet weg, wat blijft staat, dat blijft staan. Er staan opzich echt leuke dingen tussen. Maar ook echte scharminkels. Op het moment heeft de jongen die met me mee reeds op 3 autoá geboden, en een 4e in overweging. En ik ben met iemand aan het mailen over 2 anderen.
De wagens die achterom stonden bij de 411 gaan op de 600 na niet weg. Ook de wagens die niet ter veiling staan zijn vrijwel allemaal al bedacht om te gebruiken voor projecten en of van klanten heb ik begrepen.
Groeten Arco
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenDe princes was best leuk idd, maar er zat veel horror onder de lak etc. En geen originele motor. Meeste mensen zien dat niet graag. Al zie ik dat wel zitten met de 6 cilinder opel motor.
+ zoals je reeds zei, geen originele motor.
Die Daimler vond ik leuker van model, maar serieus rot aan de onderkant!
Comment
-
Ja bij alle auto's was de bodem het ergste. Ze hebben namelijk jaren in het gras gestaan.
Met onder de lak bedoelde ik met name dingen zoals de randen rond de reservewiel opslag maar ook echt onder de lak. Als je er op klopte dan hoorde je duidelijke verschillen tussen de plaatsten met plamuur en zo.. Je zag het metname bij de grijze delen. Daar zat genoeg plamuur en ellende jammer genoeg. De bodem viel onder het "etc" wat ik er bij zetten, net als je zelf al aangaf was dat erg duidelijk en behoefde geen verdere uitleg mijns inziens . Maar toch bedankt voor de verduidelijking natuurlijk. Het was qua model en kleur een mooi ding. Absoluut met je eens. En voor de prijs waar hij nu op het moment voor staat is het een leuk project (opgeld alvast meegerekend in de overweging)
Ik vond de rode BMW 700 ook erg mee vallen voor de staat zoals de auto's er gemiddeld stonden. Ook de Opel rekord viel niet tegen ten opzichte van zijn eerste indruk.De DKW ( zo staat hij iig in de catalogus) was "uitblinker" met flinke potentie als hij betaalbaar blijft
Comment
Comment