Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• deze manta heeft jaren lang boven op de stapel gelegen. een werkelijk historisch slechte auto helaas.

Comment

• Naar mijn mening het topstuk van de veiling. Hier was echt nog wel goed aan te beginnen.

Comment

• Een auto met hoge aibaarheidsfactor. Een flink project, maar vind er maar eens ene.

Comment

• Comment

• Comment

• Helaas was de camera aan zijn einde op de 2e lokatie. Niet alles staat er op. Maar zo hebben jullie iig een goede indruk van het geheel.

Comment

• Mooie fotoreeks
                  Wat was de staat van de volvo amazon?

Comment

• Van onder was het slecht te zien. maar de body viel niet heel erg tegen.

Comment

• De paars metalic volvo amazone stond trouwens ook op industrieterrein noord bij de te veilen wagens, maar in de veiling catalogus heb ik hem geloof ik niet gezien. Misschien is hij wel zo te koop bij de eigenaar. Adres gegevens zijn te vinden op de veilingsite.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                        Van onder was het slecht te zien. maar de body viel niet heel erg tegen.

De biedingen vallen wat tegen naar mijn idee, maar het is nog niet donderdag he. Zal wel laatste minuten werk worden. Huidigestand :

109Oldtimer
                        Oldtimer, fabr. VOLVO, type AMAZONE, bj. 1966, 100% compleet8€ 700,0017 Nov. 2011

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
                          dit is echt te gek om zo mee rond te tuffen

Voor een mooie prijs kan hij bij 1 van jullie in de tuin komen te staan, laat maar weten wat hij waard is.

Comment

De paars metalic volvo amazone stond trouwens ook op industrieterrein noord bij de te veilen wagens, maar in de veiling catalogus heb ik hem geloof ik niet gezien. Misschien is hij wel zo te koop bij de eigenaar. Adres gegevens zijn te vinden op de veilingsite.

Mooie foto's Arco
                            fijn dat we mee kunnen rijden

inderdaad , in de catalogus maar 1 Amazone gezien....
                            viel me trouwens ook op: de VW 411, de andere Wartburg achter, Dyane, Acadiane en enkele geiten/2cv's stonden ook niet vermeld in de catalogus...
                            zou de eigenaar die te goed vinden en ze niet willen wegdoen ???

mijn favorieten waren toch wel de Austin princess bruidslee, de Panhard....
                            afin we zien donderdag wel hoe het afloopt en welke wagen nar de shredder gaat ...
                            helaas heb ik geen autoambulance anders had ik er nog wel eentje gered....

groetjes
                            Robert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robtil Bekijk Berichten
                              Mooie foto's Arco
                              fijn dat we mee kunnen rijden

inderdaad , in de catalogus maar 1 Amazone gezien....
                              viel me trouwens ook op: de VW 411, de andere Wartburg achter, Dyane, Acadiane en enkele geiten/2cv's stonden ook niet vermeld in de catalogus...
                              zou de eigenaar die te goed vinden en ze niet willen wegdoen ???

mijn favorieten waren toch wel de Austin princess bruidslee, de Panhard....
                              afin we zien donderdag wel hoe het afloopt en welke wagen nar de shredder gaat ...
                              helaas heb ik geen autoambulance anders had ik er nog wel eentje gered....

groetjes
                              Robert
                              De princes was best leuk idd, maar er zat veel horror onder de lak etc. En geen originele motor. Meeste mensen zien dat niet graag. Al zie ik dat wel zitten met de 6 cilinder opel motor.

De panhard zag er leuk uit. Maar een panhard kenner was er mee bezig toen ik er bij stond, die kreeg het kippenvel van de wagens zoals hij zei. Body zag er niet verkeerd uit idd, maar de bodem schijnt een ramp te zijn. En de minimum prijs ex opgeld en zo is 1500. Dus flink geprijst
                              Ik denk niet dat de wagens die over zijn naar de schredder gaan. Bosmans was heel resoluut: Het hoeft niet weg, wat blijft staat, dat blijft staan. Er staan opzich echt leuke dingen tussen. Maar ook echte scharminkels. Op het moment heeft de jongen die met me mee reeds op 3 autoá geboden, en een 4e in overweging. En ik ben met iemand aan het mailen over 2 anderen.
                              De wagens die achterom stonden bij de 411 gaan op de 600 na niet weg. Ook de wagens die niet ter veiling staan zijn vrijwel allemaal al bedacht om te gebruiken voor projecten en of van klanten heb ik begrepen.
                              Groeten Arco

Comment

• Ow ja. De chauffeur had ook nog wat plaatjes gemaakt van wagens die ik niet had vastgelegd. Die komen binnenkort.

Comment

De princes was best leuk idd, maar er zat veel horror onder de lak etc. En geen originele motor. Meeste mensen zien dat niet graag. Al zie ik dat wel zitten met de 6 cilinder opel motor.
                                  Onder de lak van de Princess viel het zeer goed mee. De lak bladerde af, maar eronder is geen rottigheid merkbaar. Dak is trouwens uit polyester o.i.d. Het ergste aan de Princess was toch wel de bodem! Onder de matten van de passagierszijde was het eerder een horrorverhaal.
                                  + zoals je reeds zei, geen originele motor.

Die Daimler vond ik leuker van model, maar serieus rot aan de onderkant!

Comment

• Ja bij alle auto's was de bodem het ergste. Ze hebben namelijk jaren in het gras gestaan.

Met onder de lak bedoelde ik met name dingen zoals de randen rond de reservewiel opslag maar ook echt onder de lak. Als je er op klopte dan hoorde je duidelijke verschillen tussen de plaatsten met plamuur en zo.. Je zag het metname bij de grijze delen. Daar zat genoeg plamuur en ellende jammer genoeg. De bodem viel onder het "etc" wat ik er bij zetten, net als je zelf al aangaf was dat erg duidelijk en behoefde geen verdere uitleg mijns inziens . Maar toch bedankt voor de verduidelijking natuurlijk. Het was qua model en kleur een mooi ding. Absoluut met je eens. En voor de prijs waar hij nu op het moment voor staat is het een leuk project (opgeld alvast meegerekend in de overweging)

Ik vond de rode BMW 700 ook erg mee vallen voor de staat zoals de auto's er gemiddeld stonden. Ook de Opel rekord viel niet tegen ten opzichte van zijn eerste indruk.De DKW ( zo staat hij iig in de catalogus) was "uitblinker" met flinke potentie als hij betaalbaar blijft

Comment

• Comment

• Kijk nou, al weer een foto met een "zwerver" er op. De voorklep rechts onder in beeld heeft echt elke hoek van dat terrein gezien. Bedankt voor het posten van al weer een mooi oud plaatje uit het voormalige autoparadijs.

Comment

Working...
                                        X