Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je doet me blozen , zo bijzonder zijn ze toch niet??? Met een beetje mazzel gaan we woensdag de eerste van de 2 wagens bij Bosmans halen. Helaas geen leuke klassiekers, maar de 2 Senators met schade. Ze gaan de motoren, bakken en het interieur van de ene met leer spenderen aan oudere merkgenoten. Hopelijk krijgen we ook tijd voor foto's.
Op mijn site staan een heel aantal foto's voor de liefhebbers, dus die post ik er even bij. De auto's buiten zijn grotendeels schroot. Binnen staan er ook heel nette bij lijkt het.
Veel van de auto's staan al meer dan enkele dagen stil. Dit kenteken onderschrijft dat wel.
mooie serie alweer
he, een witte kadett station, die worden ook schaars....
zoals wel meer spul wat er staat.....fiat ritmo....die staat gelukkig binnen evenals een groene mini....
wanneer zijn die fotos getrokken, Arco ?
wat me opvalt is dat er op jouw fotos plastic over enkele autos heen ligt; Ritmo bijvoorbeeld terwijl op mijn fotos die ritmo nog ''naakt'' stond (deze zomer getrokken), ook die fotos zal ik tzt plaatsen
weinig fransen heeft ie staan....renault 9, citroen visa maar geen enkele talbot...
of het echt weggaat betwijfel ik: regelmatig verschijnt deze advertentie op marktplaats, ik probeer elke maand altijd effe langs te rijden en ik kan jullie zeggen dat de voorraad enorm schommelt
Knap dat de auto's allemaal nog van "oude" kentekenplaten zijn voorzien aangezien
de "nieuwe" platen met NL logo al sinds 1999 verplicht zijn.
Geeft wel aan dat de meeste al een poosje stilstaan.
Van drie van de vier kerkhoven uit ons nieuwe boek "bijzondere autokerkhoven: staat nu iets op youtube. Van Chatillon helaas nog niets. Als de Chatillon boys ons ook het copyright geven voor een dergelijke openbaarmaking komt die ook nog.
Van drie van de vier kerkhoven uit ons nieuwe boek "bijzondere autokerkhoven: staat nu iets op youtube. Van Chatillon helaas nog niets. Als de Chatillon boys ons ook het copyright geven voor een dergelijke openbaarmaking komt die ook nog.
Comment