Wat betreft de wagens bij Bosmans is er nog nieuws. De hele kudde is versleept over het hele terrein en een klein deel is al opgehaald door de eigenaren. De eerste senator hebben we vandaag gehaald. Alle wagens die niet verkocht zijn op de veiling van laatst, die worden op nieuw geveild. Ook zal er dan nog een 50 tal wagens bij komen aldus Dhr Bosmans. Ik zal het in de gaten houden. Vandaag of morgen zal ik wat foto's plaatsen van de "manitou" met diverse wagens op de lepels waaronder de golf gti en enkele mercedessen en bmw's. Deels zijn de wagens nu terug geplaatst naar het weiland tegen over de werkplaats, een ander deel is geordend neer gezet op de oude veiling lokatie.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenHeb ik ook in mijn collectie maar de sleutel is er helaas uit... Wist je trouwens dat het plastic snachts licht geeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtendan heb jij toch een andere de mijne geeft geen licht in het donker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk BerichtenDat is in Houwaart. Heb wel zo mijn vermoedens dat dat ne plastieken cadillac is.
Nee, het is wel degelijk een echte auto geweest ! Ik heb er genoeg tegengelegen in den tijd in de Cady 61 Ik ben die eigenlijk al 3 jaar aan het fotograferen en het kom er niet van. Staat idd in Houwaart.
Btw, het is géén cadillac
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten, maar jammer dat alles in Chatillon al weg is op die fotos
Trouwens een leuke bezigheid wrakken zoeken / spotten op Streetview
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichtendan heb jij toch een andere de mijne geeft geen licht in het donker
Hier de mijne:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichtenis er niemand die het dingetje wil redden? Wat is het trouwens???? Aan de daklijn gok ik op een opel????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenHeeee Dat lijken wel oude Ford Keulen ambulances ex leger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenDe Rekord D aan de ingang van de kuil staat er toch nog op?
Trouwens een leuke bezigheid wrakken zoeken / spotten op Streetview
Comment
Comment