Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat betreft de wagens bij Bosmans is er nog nieuws. De hele kudde is versleept over het hele terrein en een klein deel is al opgehaald door de eigenaren. De eerste senator hebben we vandaag gehaald. Alle wagens die niet verkocht zijn op de veiling van laatst, die worden op nieuw geveild. Ook zal er dan nog een 50 tal wagens bij komen aldus Dhr Bosmans. Ik zal het in de gaten houden. Vandaag of morgen zal ik wat foto's plaatsen van de "manitou" met diverse wagens op de lepels waaronder de golf gti en enkele mercedessen en bmw's. Deels zijn de wagens nu terug geplaatst naar het weiland tegen over de werkplaats, een ander deel is geordend neer gezet op de oude veiling lokatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
      Heb ik ook in mijn collectie maar de sleutel is er helaas uit... Wist je trouwens dat het plastic snachts licht geeft?
      dan heb jij toch een andere de mijne geeft geen licht in het donker

Comment

• Comment

• Ah hierse, de halve caddilac van cafe cadi 61 op de oude markt in Leuven vroeger. Waar is de tijd !!!

Comment

• Dat is in Houwaart. Heb wel zo mijn vermoedens dat dat ne plastieken cadillac is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
              Het is nochtans net dezelfde hoor! Ik zal er ook eens een foto van maken...
              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
                Dat is in Houwaart. Heb wel zo mijn vermoedens dat dat ne plastieken cadillac is.

Nee, het is wel degelijk een echte auto geweest ! Ik heb er genoeg tegengelegen in den tijd in de Cady 61 Ik ben die eigenlijk al 3 jaar aan het fotograferen en het kom er niet van. Staat idd in Houwaart.

Btw, het is géén cadillac
                www.opelklassiek.be

Comment

• is er niemand die het dingetje wil redden? Wat is het trouwens???? Aan de daklijn gok ik op een opel????

Comment

• Ik denk eerder dat het iets Amerikaans is uit midden jaren 50 .
                    Ik ben best benieuwd wat het is .
                    Tof trouwens dat er nu bij jullie in België ook streetview is , maar jammer dat alles in Chatillon al weg is op die fotos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                      , maar jammer dat alles in Chatillon al weg is op die fotos
                      De Rekord D aan de ingang van de kuil staat er toch nog op?

Trouwens een leuke bezigheid wrakken zoeken / spotten op Streetview

Comment

• Ha ja nu heb ik 'm ook in beeld gehad die donkerrode D rekord in de kuil
                        Die witte Mercury Comet die daar zo op zijn zijkant lag die krijg ik vreemd genoeg nie in beeld.
                        Terwijl die dichter bij de straat lag

Comment

• Comment

• Heeee Dat lijken wel oude Ford Keulen ambulances ex leger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten

Hier de mijne:

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
                                is er niemand die het dingetje wil redden? Wat is het trouwens???? Aan de daklijn gok ik op een opel????
                                Nee het is veeeeel groter, een echte amerikaan, maar géén cadillac... Ik gok op mercury of iets dergelijks...
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                  Heeee Dat lijken wel oude Ford Keulen ambulances ex leger
                                  Stafwagen . Ambulances hadden altijd dubbele deuren achteraan, De linkse is rechtsgestuurd (geschutsopening boven de bijrijdersplaats) .
                                  Last edited by ; 03/12/2011, 15:46.

Comment

• De halve rode auto is wel degelijk de cadi . ik ken de eigenaar en hij doet hem ni weg . jammer genoeg !!!

Comment

• jammer jammer. Al is hij als auto niet meer te redden, het beestje verdiend iig beter dan een langzame roest dood.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        De Rekord D aan de ingang van de kuil staat er toch nog op?

Trouwens een leuke bezigheid wrakken zoeken / spotten op Streetview
                                        Street vieuw en google earth zijn niet bepaal recente foto's vaak. Ik geloof zelfs dat het bos van \Chatillon etc gewoon nog vol liggen op google earth. Maar helaas is het spul toch echt weg. Ook de rekord. kijk maar op deze foto die ik zelf maakte in 2010

Comment

• iemand trouwens een idee waarvan deze as kan zijn geweest die nog in de kuil lag toen? Lag aan de kant van de weg tegen de bomen aan. Ongeveer waar de witte renault stond gok ik zo

Comment

Working...
                                          X