Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bedankt, de kast puilt uit met Opels en Vauxhalls vanaf 1950 tem '90 Ook sleutelhangers, en andere prullaria
    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
      Zeker weten, zelfs blik en matchbox serie 1 als ik het zo zie.
      Die matchbox is letterlijk Doosje van weerter lucifers met een Rekord PII erop
      Maar vind het geweldig dat jullie het leuk vinden
      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
        Lichtaart, kasterlee kerkstraat volgens google

Bedankt!
        www.opelklassiek.be

Comment

• Zoals beloofd nog wat foto's van bij Firma Bosmans te Gruitrode. Een deel van de wagens is niet verkocht. Deze worden later nog eens ter veiling aangeboden vertelde Dhr Bosmans. Ook zullen er dan 50 wagens aan de veiling catalogus worden toegevoegd. Ik ben benieuwd.

De wagens verhuizen nu wederom naar het weiland waar zo ooit vandaan zijn gekomen. En worden uitgesorteerd in verkocht en opnieuw aan te bieden.

Comment

• Op de originele veiling site staat voor de geïnteresseerden nog steeds de veiling lijst, hier kunt u zien welke wagens nog beschikbaar zijn en wat de wagens evt hebben opgebracht. Even helemaal naar onder scrollen en aanklikken: veiling 151 auto's. http://www.vlavem.com

Comment

• Sommige wagens waren echt heel erg rot, maae een aantal verbaasde ook weer in elk opzicht! Wie had bijvoorbeeld gedacht dat de Rekord nog zo relatief gaaf zou zijn? (kijk maar eens goed naar de dorpels etc)

Comment

• De Chauffeur/goede vriend kocht er 2 Senators. Helaas niet te redden, maar goed voor onderdelen (was ook al de bedoeling). Achteraf bleek er ook in de 2e een leder interieur te zitten. Leuke meevaller. Dhr Bosmans handelt het laden voor de mensen af, en schept de wagens met respect voor andermans eigendommen zeer netjes op. Hij let er zelfs op dat de wagen ver genoeg vrij ligt van het kopschot van de heftruck, zodat de wagens niet beschadigen. Erg nette service , want wij waren er van uit gegaan de wagens zelf op de trailer te moeten lieren.

Last edited by ; 05/12/2011, 17:18.

Comment

• Enkele "airborn" wagens....

Comment

• Laatst werden er nog enkele pb's gestuurd voor foto's van de golf gti. Nou heb ik er weer wat bij. Daar gaan we:

Comment

• Comment

• Comment

• Van de andere kant waren sommige echt veel beter dan in eerste instantie leek. Deze rolde gewoon nog vrij.

Last edited by ; 05/12/2011, 17:19.

Comment

• Maar anderen waren nog erger dan je op het eerste gezicht zou zeggen. Maar wat wil je met een minimum prijs van 250? Je kunt aardig wat onderdelen uit een dergelijke wagen halen.

Comment

• Zo, op naar huis. Volgende keer meer.

Comment

• Ha weer een stukje gevonden in die enorme puzzel die Châtillon heet.
                                Het blauwe front op het boerderijveld is van een .................................................. ....
                                Laat model Borgward Isabella De Luxe !
                                Hij is in ieder geval niet van de Isabella Kombi die ook op de zelfde foto staat , dat is een veel ouder model.
                                Iets verderop stond ook een Isabella sedan en daar komt dit front hoogstwaarschijnlijk uit.
                                Dus weten we nu bijna zeker dat de blauwe Isabella een late De Luxe is .
                                (Mits er nog een tweede blauwe Isabella is gesloopt door dhr. Contant , want inmiddels verbaast niets me meer !!!!)

Hee dat is toeval Opelfreak , laat ik afelopen Zaterdag op de modelautobeurs van Houten (nl) zo'n zelfde 1/43 D Rekord hebben gekocht als daar in jouw vitrine staat
                                Leuke Collectie trouwens .
                                De laatste tijd koop ik wel meer modellen van autos die op Châtillon stonden.
                                Deze stond in de kuil en zelfs de kleur is identiek , wit met een zwart vinyl dak .

Comment

• Schroot made in Japan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                                    Ha weer een stukje gevonden in die enorme puzzel die Châtillon heet.
                                    Het blauwe front op het boerderijveld is van een .................................................. ....
                                    Laat model Borgward Isabella De Luxe !
                                    Hij is in ieder geval niet van de Isabella Kombi die ook op de zelfde foto staat , dat is een veel ouder model.
                                    Iets verderop stond ook een Isabella sedan en daar komt dit front hoogstwaarschijnlijk uit.
                                    Dus weten we nu bijna zeker dat de blauwe Isabella een late De Luxe is .
                                    (Mits er nog een tweede blauwe Isabella is gesloopt door dhr. Contant , want inmiddels verbaast niets me meer !!!!)

Hee dat is toeval Opelfreak , laat ik afelopen Zaterdag op de modelautobeurs van Houten (nl) zo'n zelfde 1/43 D Rekord hebben gekocht als daar in jouw vitrine staat
                                    Leuke Collectie trouwens .
                                    De laatste tijd koop ik wel meer modellen van autos die op Châtillon stonden.
                                    Deze stond in de kuil en zelfs de kleur is identiek , wit met een zwart vinyl dak .
                                    He! Cool!!! Weten we dat ook weer. Ik had wel een vermoeden, maar ik weet er te weinig van om het zomaar te gaan roepen.

Ik heb zaterdag trouwens ook weer wat voor de Chatillon collectie op de kop getikt. De folder van de 1953 Opel Olympia. EINDELIJK! Want het was best een lastige om betaalbaar te vinden. Nu kan hij mooi naast de foto's van de wagens die daar stonden.
                                    Last edited by ; 06/12/2011, 01:51.

Comment

• vraagje
                                      wie heeft er een foto van de achterkant van de 1952 oldsmobile in de kuil

Comment

• 1956 ford
                                        ...

..
                                        Last edited by ; 06/12/2011, 18:18.

Comment

• ra ra ra

Comment

Working...
                                          X