Bedankt, de kast puilt uit met Opels en Vauxhalls vanaf 1950 tem '90 Ook sleutelhangers, en andere prullaria
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk BerichtenZeker weten, zelfs blik en matchbox serie 1 als ik het zo zie.
Maar vind het geweldig dat jullie het leuk vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenLichtaart, kasterlee kerkstraat volgens google
Bedankt!
Comment
-
Zoals beloofd nog wat foto's van bij Firma Bosmans te Gruitrode. Een deel van de wagens is niet verkocht. Deze worden later nog eens ter veiling aangeboden vertelde Dhr Bosmans. Ook zullen er dan 50 wagens aan de veiling catalogus worden toegevoegd. Ik ben benieuwd.
De wagens verhuizen nu wederom naar het weiland waar zo ooit vandaan zijn gekomen. En worden uitgesorteerd in verkocht en opnieuw aan te bieden.
Comment
-
Op de originele veiling site staat voor de geïnteresseerden nog steeds de veiling lijst, hier kunt u zien welke wagens nog beschikbaar zijn en wat de wagens evt hebben opgebracht. Even helemaal naar onder scrollen en aanklikken: veiling 151 auto's. http://www.vlavem.com
Comment
-
De Chauffeur/goede vriend kocht er 2 Senators. Helaas niet te redden, maar goed voor onderdelen (was ook al de bedoeling). Achteraf bleek er ook in de 2e een leder interieur te zitten. Leuke meevaller. Dhr Bosmans handelt het laden voor de mensen af, en schept de wagens met respect voor andermans eigendommen zeer netjes op. Hij let er zelfs op dat de wagen ver genoeg vrij ligt van het kopschot van de heftruck, zodat de wagens niet beschadigen. Erg nette service , want wij waren er van uit gegaan de wagens zelf op de trailer te moeten lieren.
Comment
-
Ha weer een stukje gevonden in die enorme puzzel die Châtillon heet.
Het blauwe front op het boerderijveld is van een .................................................. ....
Laat model Borgward Isabella De Luxe !
Hij is in ieder geval niet van de Isabella Kombi die ook op de zelfde foto staat , dat is een veel ouder model.
Iets verderop stond ook een Isabella sedan en daar komt dit front hoogstwaarschijnlijk uit.
Dus weten we nu bijna zeker dat de blauwe Isabella een late De Luxe is .
(Mits er nog een tweede blauwe Isabella is gesloopt door dhr. Contant , want inmiddels verbaast niets me meer !!!!)
Hee dat is toeval Opelfreak , laat ik afelopen Zaterdag op de modelautobeurs van Houten (nl) zo'n zelfde 1/43 D Rekord hebben gekocht als daar in jouw vitrine staat
Leuke Collectie trouwens .
De laatste tijd koop ik wel meer modellen van autos die op Châtillon stonden.
Deze stond in de kuil en zelfs de kleur is identiek , wit met een zwart vinyl dak .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk BerichtenHa weer een stukje gevonden in die enorme puzzel die Châtillon heet.
Het blauwe front op het boerderijveld is van een .................................................. ....
Laat model Borgward Isabella De Luxe !
Hij is in ieder geval niet van de Isabella Kombi die ook op de zelfde foto staat , dat is een veel ouder model.
Iets verderop stond ook een Isabella sedan en daar komt dit front hoogstwaarschijnlijk uit.
Dus weten we nu bijna zeker dat de blauwe Isabella een late De Luxe is .
(Mits er nog een tweede blauwe Isabella is gesloopt door dhr. Contant , want inmiddels verbaast niets me meer !!!!)
Hee dat is toeval Opelfreak , laat ik afelopen Zaterdag op de modelautobeurs van Houten (nl) zo'n zelfde 1/43 D Rekord hebben gekocht als daar in jouw vitrine staat
Leuke Collectie trouwens .
De laatste tijd koop ik wel meer modellen van autos die op Châtillon stonden.
Deze stond in de kuil en zelfs de kleur is identiek , wit met een zwart vinyl dak .
Ik heb zaterdag trouwens ook weer wat voor de Chatillon collectie op de kop getikt. De folder van de 1953 Opel Olympia. EINDELIJK! Want het was best een lastige om betaalbaar te vinden. Nu kan hij mooi naast de foto's van de wagens die daar stonden.
Comment
Comment