Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
    vraagje
    wie heeft er een foto van de achterkant van de 1952 oldsmobile in de kuil
    dit is de foto van het dashboard van een 51-52 olds
    ik zoek de foto van de achterkant van deze auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buick Bekijk Berichten
      vraagje
      wie heeft er een foto van de achterkant van de 1952 oldsmobile in de kuil
      Is het deze wagen ? ik schreef Olds 1954 ?

Comment

• [

Comment

• dit is inderdaad een 54 olds niet degene die ik bedoel

Comment

• Jij bedoeld denk ik de rood witt holliday coupe er voor of niet?

Comment

• Op de foto gaat het niet zo zeer om de rood witte, maar er staat iets van de kont op. Niemand heeft die kont er echt op staan. Waarschijnlijk vanwege de slechte bereikbaarheid. Maar ik ben nog druk aan het spitten in de archieven voor je.

Comment

• Nee, blijkbar geen kont van die Old's te vinden

Comment

• Die laatste foto is erg apart. Het licht valt zo mooi op de binnenkant van het dak dat hij wel licht lijkt te geven.

Comment

• @ Arco , je kijkt een auto te ver , die rode met een wit dak is namelijk een Buick van 1946 t/m 1948 .
                    de wagen die Jan bedoelt is dus de wagen die midden op die Tinhunter foto staat .

Jan de Ra Ra Ra foto van posting 5026 .
                    Rechts staat de 52er Olds Coupe waar je de achterkant van zoekt en links staat de twotone groene Oldsmobile 98 Holliday hardtop coupe uit 1954 ( ik heb deze wagen eerder uitgescholden voor een Starfire , en dat klopte dus niet )

En Jan, stop maar met zoeken want er is een hele mooie foto van de achterkant van de Oldsmobile Coupe uit 52 naar je onderweg via de ouderwetse post ( met een envelop en een postzegel.).
                    En heel de achterkant staat er goed op , omdat ik de foto in de eerste week van Februari 2010 heb gemaakt .
                    Dus geen groen in de weg .
                    Het is wel een leuk sfeer plaatje aangezien er sneeuw om de auto heen ligt.
                    Zet 'm maar hier op het forum als je hem binnen hebt , dan kan de rest hem ook zien.
                    Als bonus heb ik allebei de bipsen van de twee 52er Olds sedans uit het bos ook bij gedaan maar die zijn wat donkerder

Comment

• Zo Michel ,we hadden al even niets meer van je gehoord uit het bos , Maar man wat een mooie fotos .
                      die zijn het wachten wel waard

Op foto 1 helemaal links de kofferbak van een Amerikaanse Ford uit 1950 met daarnaast de voorzijde van een Peugeot 203 berline.

Foto 2 : De witte rechts is een Chevrolet Styleline uit 1952 , dan een blauwe Renault Fregate en daarna een donkerblauwe Mercury uit 1952.

Foto 3 : linksvoor wederom de Fregate en rechts de witte Chevrolet 1952 .
                      Op de achtergrond een Opel Rekord P1 en het grote dak wat rechtop staat was van een Ford Super Deluxe uit 1946.

Comment

• Van die laatste Ford heb ik laatst een origineel Nederlands instructie boekje op de kop getikt voor de Chatillon map. En voor de gevraagde 5 euro grensde het eerder aan "stelen", dan aan kopen. Maar goed, het was de prijs die de eigenaar er op marktplaats voor vroeg. Het heeft ook geen 3 minuten op MP gestaan volgens de verkoper. Ik was gelukkig die gene die het zo snel had.

Comment

• Ik mis trouwens met name nog 1 folder voor de Chatillon collectie, en dat is die van de Kapitän 1958-59 "Schlusselloch". Heeft iemand enig idee waar die te vinden is? Niet dat ik dan alle modellen heb, maar dan heb ik wel de eerste 50 compleet, en daarmee de wagens die ik het meest aansprekend vind/vond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realsteel Bekijk Berichten
                            @ Arco , je kijkt een auto te ver , die rode met een wit dak is namelijk een Buick van 1946 t/m 1948 .
                            de wagen die Jan bedoelt is dus de wagen die midden op die Tinhunter foto staat .

Jan de Ra Ra Ra foto van posting 5026 .
                            Rechts staat de 52er Olds Coupe waar je de achterkant van zoekt en links staat de twotone groene Oldsmobile 98 Holliday hardtop coupe uit 1954 ( ik heb deze wagen eerder uitgescholden voor een Starfire , en dat klopte dus niet )

En Jan, stop maar met zoeken want er is een hele mooie foto van de achterkant van de Oldsmobile Coupe uit 52 naar je onderweg via de ouderwetse post ( met een envelop en een postzegel.).
                            En heel de achterkant staat er goed op , omdat ik de foto in de eerste week van Februari 2010 heb gemaakt .
                            Dus geen groen in de weg .
                            Het is wel een leuk sfeer plaatje aangezien er sneeuw om de auto heen ligt.
                            Zet 'm maar hier op het forum als je hem binnen hebt , dan kan de rest hem ook zien.
                            Als bonus heb ik allebei de bipsen van de twee 52er Olds sedans uit het bos ook bij gedaan maar die zijn wat donkerder

bedankt jack
                            er is voor jou ook een dikke envelop onderweg met postzegel

opelfreak je hebt een pm

Comment

• Ik heb in de jaren 90 uit een 1951/1952 Oldsmobile hardtop coupe de driedelige achterruit verwijderd.
                              Was volgens mij een 88 want de ruiten zijn gelijk aan mijn 1951 Buick Special hardtop coupe ("kleine body") .
                              Stond volgens mij ergens bij de ingang van het grote veld.
                              Kostte me toen 2000 Belgische Franks ofwel nu 50 euries

Comment

• Nou das volgens mij echt geen verkeerd bedrag! Gefeliciteerd.

Comment

• En we wandelen verder

Comment

• Aan Jack, Jan en Arco
                                    Ik heb mijn foto's gevonden van Contant en het zijn er zo'n 250 a 300.
                                    Ze zijn van 1992, 1994, 1995, 1996 en 2001
                                    Wie wil ze scannen

Groeten Hennie

Comment

• Kwijllllll!!!!!!! Mocht jan het niet kunnen, dan ga ik kijken hoe ik het geregeld krijg. Maar aangezien Jan in de buurt woont (relatief), is het met hem denk ik het handigste te regelen. Groeten Arco

P.s. in idergeval al bedankt voor het opzoeken!!!

Comment

• Heeeee , das mooi werk Hennie , ik ben benieuwd .

Ik heb van m'n vader 20 oude fotos geleend die hij lang geleden heeft gemaakt van wrakken tijdens vakanties .
                                        Hij is niet specifiek een wrakken man , maar wel een klassieker liefhebber .
                                        Met een beetje geluk kan tover orakel Arie ze dit weekend hier op het forum zetten .
                                        Het is geen super kwaliteit maar dat komt omdat het van hele oude fotos komt .

Dit kan je verwachten : Tenerife 1971 , Spanje 1974 , Engeland 1976 , 1980 en 1982
                                        Wat voor autos er op staan verklap ik nog niet , dat zie je vanzelf.

Comment

• Vandaag zijn we de 2e Senator B bij Bosmans wezen halen. De mensen van Vlavem.be zijn drukdoende de nog aanwezige auto's te catalogiseren. Vele oude bekenden staan klaar, maar echter zijn er ook al enkele van de aangekondigde auto's gearriveerd. Enkele juweeltjes (mogelijk, geen tijd gehad voor goede inspectie in de kou), maar ook enkele hopeloze wrakken. De 411, de BMW 02 serie touring en de Simca 1000 zijn blijkbaar ook behouden gebleven, want ze waren ineens te zien op het terrein. Allen echter meer dan gigantisch slecht, Wel was er een zeer hoopvol uitziende hillman (Minx?) gearriveerd. Op het eerste oog een meer dan heel leuk en kompleet autotje. Een gaan kijken op de kijkdag tzt. Foto's ben ik aan het uploaden, en die komen over een paar minuten denk ik online. Enkele post ik weer hier, de rest is te zien op http://www.kijkdag.webs.com
                                          De eerste Senator die we haalden llopt (nog) niet, de 2e was hoopvol aan het starten, maar we moeten even een slang vervangen voor we hem echt gaan laten aanslaan. Maar het ziet er naar uit dat die mortorisch prima is.

Comment

Working...
                                          X