Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Autowrak gezien? Foto getrokken? Post ze hier!"

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hey Michel Mooi weer daar bij jou in het bos .
    Foto 1 posting 5042 : Is een van de twee rood uitgeslagen Ford Consul Cortinas MK1 , de auto vooraan in de schaduw is de blauwe Fiat 2300.

Foto 2 ; Rechts zie je nog net een stukje van een 1949/1950 Chevrolet Styleline , dan het kale onderstel is ook een Chevrolet Styleline maar dan uit 1952.
    De bovenkant is in 1992 of 1993 van deze auto afgesloopt weet ik dankzij Tinhunter fotos.
    En de volgende is wederom een Chevrolet , een ooit mooie Styleline Bel Air hardtop Coupé uit 1952.

Foto 3 is de Styleline Bel Air Hardtop coupé uit 52 recht van voren.

De folder van Chevrolet 1952 heb ik afgelopen weekend gescoord. ik verzamel dus ook oude folders net als Arco.
    Ook van autos die niet op Châtillon stonden , hoewel ik wel die van Châtillon nu wel probeer compleet te krijgen.

Comment

• Simca 1000 die enige jaren spoorloos was. Maar nu in "mindere" staat opdook.

Comment

• Arco , kun je me op de hoogte brengen als je weet waneer die 2e kijkdag bij Bosmans is ?
        Alvast THANK YOU

Comment

• Ook de 411 is slecht, maar het blok lijkt kompleet, en ook qua ramen en zo is hij kompleet. Dus voor de liefhebber een leuk "slacht object" lijkt me zo. Ga maar eens een ruit zoeken van zo ene, dan kan je beter deze donor kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arco Bot Bekijk Berichten
            Ook de 411 is slecht, maar het blok lijkt kompleet, en ook qua ramen en zo is hij kompleet. Dus voor de liefhebber een leuk "slacht object" lijkt me zo. Ga maar eens een ruit zoeken van zo ene, dan kan je beter deze donor kopen.

Merde ! ik heb geen plaats ! Wat een zonde !
            Benzine
            '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
            '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
            Diesel
            '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
            '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
            '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
            '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
            '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Sommige foto's zijn slecht, maar dat lag aan de kou (ik kan er door de gezondheid erg slecht tegen en ga dan erg beven) of zoals bijvoorbeeld de laatste 411 foto aan de in dat geval bewegende auto.

Hier achter de BMW wrakken de Minx! Een mogelijkerwijs zeer interessant project.

Comment

• Die minx is schitterend!

WV, anders kopen en dan strippen we die kar toch gewoon op 1 dag
                www.opelklassiek.be

Comment

• Maar er was meer leuk nieuws (wederom op het eerste oog. bagger en constant langsrazend werkverkeer in de vorm van wrakken op de heftruck verhoedde verder onderzoek)

Comment

• Haha geweldig coupééke ! Is de lijst al geupdate op de veilingsite?
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                      Die minx is schitterend!

WV, anders kopen en dan strippen we die kar toch gewoon op 1 dag
                      Moogt ge die ter plekke strippen ? Nee zekers ...
                      Benzine
                      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                      Diesel
                      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• De hele kudde Porsches 924 komt ook weer onder de hamer. Waaronder ook deze 2 schade beestjes. Ook alles op de achtergrond komt weer op het veilingterrein te staan.

Comment

• Nog een paar opgeschepte oude bekenden. Ik ben benieuwd wat er straks allemal an nieuw aangevoerd materiaal staat!

Comment

• Comment

• Spijtig dat die Cortina zo verneukt is...
                              www.opelklassiek.be

Comment

• Ene waar je je van afvraagt wat je er nog mee moet.

achter leek het al vreemd te "staan".

Van voren was het ding in de staat: weinig roest wegens ontbreken van metaal....

En de bodem, of moet ik zeggen GEBREK AAN bodem.......

Comment

• En geloof het of niet, ook deze Bmw gaat dus op veiling! Bij vrijwel alle wagens heb ik wel zo iets van: daar heeft iemand nog wel iets aan. Maar deze toch echt niet meer. Het is dan ook wel eigenlijk de enige. Verder zijn ze altijd op zijn minst nog wel geschikt voor een hoop onderdelen.

Last edited by ; 09/12/2011, 01:10.

Comment

• En nog even de Senator van vandaag. Een onderdelen wagen, maar voor een eigenlijk bijzonder lage prijs.

Comment

• En ondanks de klap om zijn gezicht, deden de lampen nog gewoon hun best na de 22 jaar stand tijd. Een andere accu was wel nodig natuurlijk.

Al had het licht wel wat moeite om door het "vieze raam" te komen, ondanks het gebroken glas.

Comment

• Comment

• Sow! Das nog eens een andere kijk op een bekend onderwerp. Mooi gedaan!

Comment

Working...
                                          X