Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vind het allemaal dikke zever, ik bel, drink, eet en bedien mijn gps achter het stuur, dat zijn allemaal automatismen geworden en daar is niks gevaarlijk aan, oefening baart kunst he
uw kinderen al rijdend in bedwang houden lijkt me idd nog moeilijker.
wat gaan ze nog allemaal verbieden anders ? als je die logica moet doortrekken mag je niks meer behalve braaf het stuur met 2 handjes vasthouden.
binnenkort moet je kunnen schakelen zonder je stuur los te laten
Vind het allemaal dikke zever, ik bel, drink, eet en bedien mijn gps achter het stuur, dat zijn allemaal automatismen geworden en daar is niks gevaarlijk aan, oefening baart kunst he
Hetgeen alle mannen met mekaar verbindt, ongeacht ras of afkomst, is dat we allemaal van onszelf denken dat we een bovengemiddeld chauffeur zijn
Uit eigen ervaring denk ik dat het bellen opzich gevaarlijk is. Of je nu die gsm wel of niet aan je oor houdt, maakt denk ik weinig uit. Tenzij wanneer je moet schakelen natuurlijk.
Zo ook voel ik aan dat wanneer passagiers met mij praten mijn concentratie op de baan enorm daalt.
Uit eigen ervaring denk ik dat het bellen opzich gevaarlijk is. Of je nu die gsm wel of niet aan je oor houdt, maakt denk ik weinig uit. Tenzij wanneer je moet schakelen natuurlijk.
Zo ook voel ik aan dat wanneer passagiers met mij praten mijn concentratie op de baan enorm daalt.
ik heb een geintegreerde telefoon in de wagen en inderdaad als ik bel of gebeld word voel ik ook dat mijn concentratie enorm daalt, niettegenstaande ik wel legaal bezig ben.
Uit eigen ervaring denk ik dat het bellen opzich gevaarlijk is. Of je nu die gsm wel of niet aan je oor houdt, maakt denk ik weinig uit. Tenzij wanneer je moet schakelen natuurlijk.
Zo ook voel ik aan dat wanneer passagiers met mij praten mijn concentratie op de baan enorm daalt.
Het bellen op zich is uiteraard het grootste gevaar, maar als je dit niet handenvrij doet beperk je ook nog eens je bewegingsvrijheid wat dus voor extra gevaar zorgt.
Ik bel ook regelmatig in de wagen en steeds handenvrij maar ik merk vaak dat ik bij het einde van het gesprek dan verbaasd ben dat ik al zo ver gevorderd ben op mijn traject. De concentratie is gewoon een stuk minder. De meeste bellers kan je er ook zo uithalen als je er achter rijdt, zonder dat ze daarom enorm gevaarlijk doen
Het bellen op zich is uiteraard het grootste gevaar, maar als je dit niet handenvrij doet beperk je ook nog eens je bewegingsvrijheid wat dus voor extra gevaar zorgt.
Ik bel ook regelmatig in de wagen en steeds handenvrij maar ik merk vaak dat ik bij het einde van het gesprek dan verbaasd ben dat ik al zo ver gevorderd ben op mijn traject. De concentratie is gewoon een stuk minder. De meeste bellers kan je er ook zo uithalen als je er achter rijdt, zonder dat ze daarom enorm gevaarlijk doen
Yep, merk dat ook, je rijdt ook handsfree sowieso een pak minder aandachtig, dus zelf zitten bellen doe ik minimaal, gesprek aannemen wel maar gelukkig ben ik niet zo belangrijk dat ik om de haverklap gebeld word.
Ooit was er een tijd dat we van die telefoons hadden met een joekel van een draaischijf, niks GSM enz... We waren ook best gelukkig .
Het bellen op zich is uiteraard het grootste gevaar, maar als je dit niet handenvrij doet beperk je ook nog eens je bewegingsvrijheid wat dus voor extra gevaar zorgt.
Ik bel ook regelmatig in de wagen en steeds handenvrij maar ik merk vaak dat ik bij het einde van het gesprek dan verbaasd ben dat ik al zo ver gevorderd ben op mijn traject. De concentratie is gewoon een stuk minder. De meeste bellers kan je er ook zo uithalen als je er achter rijdt, zonder dat ze daarom enorm gevaarlijk doen
Idem dito hier, en vooral: ik merk dat ik niet op de flitsers gelet heb daar waar ik altijd wat voorzichtig de middenberm in het oog hou.
Vind het allemaal dikke zever, ik bel, drink, eet en bedien mijn gps achter het stuur, dat zijn allemaal automatismen geworden en daar is niks gevaarlijk aan, oefening baart kunst
En randdebielen baren veel stommiteiten.
For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Zou niet de eerste keer zijn dat dit een kettingbotsing veroorzaakt wanneer je plots op je rem gaat staan voor een flitser...
Ik doe het ook hoor daar niet van
Awel kijk, ik mag dan misschien wel eens telefoneren met de GSM in de hand, maar op de rem stampen voor een flitser doe ik dus NIET!! Ik bedoel: doe ik niet als ik weet dat er mensen achter mij rijden en ik zo een gevaar zou betekenen voor hen. Als ik alleen op de autosnelweg zit en ik zie een flitser dan gaat de rempedaal uiteraard tegen de vloer (of toch bijna...) maar anders heb ik altijd de reflex om niet te stampen en daarmee anderen in mijn poep te zien belanden.
Comment