Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dikke auto en toch GSM aan oor
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door paul_ulrix Bekijk BerichtenVind het allemaal dikke zever, ik bel, drink, eet en bedien mijn gps achter het stuur, dat zijn allemaal automatismen geworden en daar is niks gevaarlijk aan, oefening baart kunst he
uw kinderen al rijdend in bedwang houden lijkt me idd nog moeilijker.
wat gaan ze nog allemaal verbieden anders ? als je die logica moet doortrekken mag je niks meer behalve braaf het stuur met 2 handjes vasthouden.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door paul_ulrix Bekijk BerichtenVind het allemaal dikke zever, ik bel, drink, eet en bedien mijn gps achter het stuur, dat zijn allemaal automatismen geworden en daar is niks gevaarlijk aan, oefening baart kunst he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmaar klappen en breien is toch ni makkelijk zene
Comment
-
Uit eigen ervaring denk ik dat het bellen opzich gevaarlijk is. Of je nu die gsm wel of niet aan je oor houdt, maakt denk ik weinig uit. Tenzij wanneer je moet schakelen natuurlijk.
Zo ook voel ik aan dat wanneer passagiers met mij praten mijn concentratie op de baan enorm daalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk BerichtenUit eigen ervaring denk ik dat het bellen opzich gevaarlijk is. Of je nu die gsm wel of niet aan je oor houdt, maakt denk ik weinig uit. Tenzij wanneer je moet schakelen natuurlijk.
Zo ook voel ik aan dat wanneer passagiers met mij praten mijn concentratie op de baan enorm daalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk BerichtenUit eigen ervaring denk ik dat het bellen opzich gevaarlijk is. Of je nu die gsm wel of niet aan je oor houdt, maakt denk ik weinig uit. Tenzij wanneer je moet schakelen natuurlijk.
Zo ook voel ik aan dat wanneer passagiers met mij praten mijn concentratie op de baan enorm daalt.
Ik bel ook regelmatig in de wagen en steeds handenvrij maar ik merk vaak dat ik bij het einde van het gesprek dan verbaasd ben dat ik al zo ver gevorderd ben op mijn traject. De concentratie is gewoon een stuk minder. De meeste bellers kan je er ook zo uithalen als je er achter rijdt, zonder dat ze daarom enorm gevaarlijk doen'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenHet bellen op zich is uiteraard het grootste gevaar, maar als je dit niet handenvrij doet beperk je ook nog eens je bewegingsvrijheid wat dus voor extra gevaar zorgt.
Ik bel ook regelmatig in de wagen en steeds handenvrij maar ik merk vaak dat ik bij het einde van het gesprek dan verbaasd ben dat ik al zo ver gevorderd ben op mijn traject. De concentratie is gewoon een stuk minder. De meeste bellers kan je er ook zo uithalen als je er achter rijdt, zonder dat ze daarom enorm gevaarlijk doen
Ooit was er een tijd dat we van die telefoons hadden met een joekel van een draaischijf, niks GSM enz... We waren ook best gelukkig .Last edited by V-zesserke; 25/08/2009, 20:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk BerichtenOoit was er een tijd dat we van die telefoons hadden met een joekel van een draaischijf
ne zwarte bakelieten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenHet bellen op zich is uiteraard het grootste gevaar, maar als je dit niet handenvrij doet beperk je ook nog eens je bewegingsvrijheid wat dus voor extra gevaar zorgt.
Ik bel ook regelmatig in de wagen en steeds handenvrij maar ik merk vaak dat ik bij het einde van het gesprek dan verbaasd ben dat ik al zo ver gevorderd ben op mijn traject. De concentratie is gewoon een stuk minder. De meeste bellers kan je er ook zo uithalen als je er achter rijdt, zonder dat ze daarom enorm gevaarlijk doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk Berichten... En dat we wel dégelijk 2 dingen tegelijk kunnen buiten rukken en porno kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door paul_ulrix Bekijk BerichtenVind het allemaal dikke zever, ik bel, drink, eet en bedien mijn gps achter het stuur, dat zijn allemaal automatismen geworden en daar is niks gevaarlijk aan, oefening baart kunstFor reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames
Nog een jaar of tien en dan rijden we allemaal op automatische piloot en kan je zoveel bellen, eten, roken, rukken of meer als je wilt in de wagen
Ik hoop dat men binnen tien jaar al zo ver ontwikkeld is dat roken dan al niet meer bestaat en verboden is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk BerichtenDit zal worden samengevoegd met het ergernis topic.
OK, maar niet te snel, hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesZou niet de eerste keer zijn dat dit een kettingbotsing veroorzaakt wanneer je plots op je rem gaat staan voor een flitser...
Ik doe het ook hoor daar niet van
Comment
Comment