Oorspronkelijk geplaatst door BeFour
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dikke auto en toch GSM aan oor
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichteni
Nog een vraagje trouwens: kan je een boete krijgen als je met een GPS in de hand in de hand zit ? Of met een i-pod of een boterhamdoos etc. ?
dus, roken, eyeliner aanbrengen, eten, tv kijken, laptop bedienen (op de E314 hebben ze zo ene eraf gehaald), gps bedienen,...enz.
Ze kunnen het beboeten, maar de nadruk ligt gek genoeg op gsm gebruik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichtenidd, en ik vind ook dat handsfree bellen of niet-handsfree bellen je evenveel afleidt van het verkeer. Als je met een automaat rijdt heb je trouwens die ene hand waarmee je je telefoon mee vasthoudt niet nodig, maar je gedachten zitten gewoon ergens anders (alé bij mij toch). dus handsfree of niet.. maakt niet veel uit.
Eergisteren zag ik trouwens een moslimvrouw die haar GSM tussen haar hoofd en haar hoofddoek had gestoken Handsfree.. maar ben eens benieuwd als ze een boete zou krijgen
Nog een vraagje trouwens: kan je een boete krijgen als je met een GPS in de hand in de hand zit ? Of met een i-pod of een boterhamdoos etc. ?+ YouTube Video ----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenik heb 2 wagens met handsfree maar mijn gsm(iphone) werkt echt slecht op bluetooth..niemand verstaat me..echt frustrerend..en dan kost een iphone zoveel geld..nog mensen die problemen hebben met hun iphone op bluetooth?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Soms heb ik het zo druk met mijn zaken te regelen dat ik af en toe met 2 gsm tegelijk aan het bellen ben, dan ben ik aan het sturen met mijn knieen. Wagen staat dan toch op cruise control tegen 140 a 150 op de autostrade. Lukt wel hoor. Dat het onveilig is? Valt wel mee hoor....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesAls je zo druk bezig bent zou ik verwachten dat er toch wel tenminste 1 carkit vanaf zou kunnen...
Ik zou er in ieder geval goed geld voor over hebben om die politieagent zijne kop te zien wanneer je gepakt zou worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten...Leedvermaak... ik begrijp niet dat objecten van het menselijke ras die eigenschap kunnen bezitten....intriest!
Volgens http://en.wikipedia.org/wiki/Schadenfreude is het een vrij gekende menselijke eigenschap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMij stoort het enkel als die persoon zijn/haar rijgedrag er onder lijdt. Als je mensen gaat beoordelen adhv de auto waarmee ze rijden, dan vind ik dat je erg fout bezig bent.
idem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenMij stoort het enkel als die persoon zijn/haar rijgedrag er onder lijdt. Als je mensen gaat beoordelen adhv de auto waarmee ze rijden, dan vind ik dat je erg fout bezig bent.
Comment
-
Vers van de pers (hln.be):
Johan Boskamp is gisteravond in Zellik betrokken geraakt bij een geval van verkeersagressie. De Nederlandse trainer van SK Beveren verkocht een andere bestuurder enkele meppen, maar deelde ook zelf in de klappen. Twee politiemensen in burger moesten beide kemphanen uit elkaar halen. Boskamp hield aan het incident een vuil t-shirt over, terwijl de andere man met een hoofdwonde werd overgebracht werd naar Universitair Ziekenhuis van Jette.
Boskamp was aan het telefoneren en werd daarop terechtgewezen door een andere bestuurder. Na wat verbaal geweld begon de ene auto dichter tegen de andere te rijden. De maat was vol en beide kemphanen vochten een robbertje uit. Boskamp, die eerst een stamp in de maag had gekregen, trakteerde zijn rivaal op een slag in het gezicht. "Het parket zal nu over deze zaak moeten oordelen", meldt politiecommissaris Daniel Noens aan Radio 2. "Beide partijen zullen nu wel beseffen dat het sop de kool niet waard is." (dea)Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Vrijdag, in Gent, in de bocht van de wissel tussen E40 en E17, richting Antwerpen, haalden we een sportwagen in.
Van heel ver dacht ik een Maserati, mijn vrouw dacht een Porsche.
Het bleek een Panamera te zijn.
Reden waarom hij zo traag reed zagen we toen we hem inhaalden.
Meneer was aan het bellen met de GSM in zijn linkerhand tegen zijn oor.
We hebben geschaterd van het lachen toen we dat zagen.2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenWe hebben geschaterd van het lachen toen we dat zagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenVrijdag, in Gent, in de bocht van de wissel tussen E40 en E17, richting Antwerpen, haalden we een sportwagen in.
Van heel ver dacht ik een Maserati, mijn vrouw dacht een Porsche.
Het bleek een Panamera te zijn.
Reden waarom hij zo traag reed zagen we toen we hem inhaalden.
Meneer was aan het bellen met de GSM in zijn linkerhand tegen zijn oor.
We hebben geschaterd van het lachen toen we dat zagen.
Comment
-
Nu je toch de link weer bovenhaalt.
Het is ongelofelijk en ik heb een vermoeden dat het verergert in plaats van verbeterd.
Stond gisteren aan de Dampoort (drukke gevaarlijk rotonde) en van de 10 wagens die in mijn buurt reden waren er 5 aan het bellen met de gsm in de hand.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
denk dat mensen dat allemaal niet kennen en dan maar even snel met de gsm in de hand bellen. wat ik vroeger deed was deze op luidspreker op men schoot leggen, of vasthouden op luidspreker lager dan de ramen. maar die bluetooth werkt perfect, nog nooit gemerkt dat hij niet wou verbindenKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedesW124Fan Bekijk BerichtenIk probeer nooit of zo weinig mogelijk te bellen als ik aan het rijden ben.
Ongeloofelijk als ge ziet wat sommige mensen doen terwijl ze aan het rijden zijn.
Verschiet ervan dat er niet nog meer ongevallen gebeuren
1) trajectcontroles
2) zelfremmende snelheidsbegrenzing / adaptive cruise control op zen engels
3) rijstrookcontrole / lane assist
...Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
Comment