Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dikke auto en toch GSM aan oor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dikke auto en toch GSM aan oor

Mijn ergernis nr 1 in het verkeer:

Mensen die met de GSM in de hand telefoneren. Sommigen doen dit zelfs op drukke kruispunten.
    Helemaal ergerlijk wordt het wanneer de persoon in kwestie met een dure auto rijdt en dan toch doodleuk met de GSM in de hand belt.
    Vandaag o.a. een BMW 6-reeks en een Range Rover Sport, toevallig telkens een madam achter het stuur.
    Je zou toch denken dat bij zo'n autobudget bluetooth er toch wel bij kan.
    GSM in de hand is niet enkel verboden, maar ook veel onveiliger dan handsfree bellen.
    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Dat doet er nu toch écht niet toe met welke auto je rijdt. Iedereen belt wel eens op die manier. Ik heb alle soorten al zien bellen achter het stuur met de mobiel in de hand. Van Renault Clio's tot S-klasse's.

Uw frustratie behoeft naar mijn mening geen apart topic.

Comment

Ik vind dit ook heel vervelend, maar om het nu erger te maken naar gelang de prijs van iemand zijn auto vind ik gewoon belachelijk.

Comment

Imho zijn er veel ergere dingen hoor...

Ik denk dat ik nog altijd beter rij terwijl ik bel dan sommige anderen. Ik heb wel een automaat, vind ik wel een belangrijk detail.

Maar je hebt ergens gelijk, het gaat niet goed samen. Zo kunnen ze ook de lijn doortrekken van niet roken tijdens het rijden, niet drinken of eten tijdens het rijden...

De dikte van de wagen erbij betrekken vind ik eerlijk gezegd maar een beetje bull
        Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          Ik vind dit ook heel vervelend, maar om het nu erger te maken naar gelijk de prijs van iemand zijn auto vind ik gewoon belachelijk.
          Volledig mee eens.

Comment

Het is niet omdat je bluetooth hebt in de wagen dat je het ook gebruikt. In m'n vorige auto heb ik het pas na een jaartje paar keer gebruikt en dat was het.

Comment

Nodeloos topic. (zie het ergernissen topic)

Comment

Ik ga een beetje slapen achter het stuur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  Ik ga een beetje slapen achter het stuur
                  Ik bel je wel wakker achter het stuur.

Comment

heb ook bluetooth maar ik bel en sms constant los, veel gemakkelijker nog altijd

Comment

Uiteraard is de grootte van de wagen op zich niet belangrijk wat betreft handsfree bellen, en ik gun ook iedereen een dikke wagen, voor de duidelijkheid.

Maar een bluetooth installatie kost natuurlijk wel wat, en mijn punt is dat mensen die een grote auto kunnen betalen, niet het excuus van de kostprijs van de bluetooth kunnen inroepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                        Uiteraard is de grootte van de wagen op zich niet belangrijk wat betreft handsfree bellen, en ik gun ook iedereen een dikke wagen, voor de duidelijkheid.

Maar een bluetooth installatie kost natuurlijk wel wat, en mijn punt is dat mensen die een grote auto kunnen betalen, niet het excuus van de kostprijs van de bluetooth kunnen inroepen.
                        Meeste hebben het wel maar gebruiken het nooit , net als homelink om uw poort thuis te openen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          net als homelink om uw poort thuis te openen.
                          dat gebruik ik wel écht handig

Comment

Ik bel toch 90% via bluetooth, anders zet ik me aan de kant, bellen achter het stuur kost te veel.
                            Met een automaat is de verleiding wel veel groter.

Smsen achter het stuur doe ik niet.

Comment

Ik vind bluetooth trouwens veel makkelijker dan een vaste carkit.

Dan moest ik eerst nog armsteun openen voor gsm er in te zetten. Deed ik niet veel moeite voor.

Bij bluetooth moet je gewoon instappen dus ik zie niet in waarom je zoiets niet zou gebruiken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                Meeste hebben het wel maar gebruiken het nooit , net als homelink om uw poort thuis te openen.
                                Dat is minstens even erg.

De bluetooth moet maar 1 x geactiveerd zijn voor je GSM, en nadien heb je automatisch verbinding elke keer je in de auto stapt. Kan niet gemakkelijker.
                                Last edited by charlesvdw; 23/08/2009, 01:08.

Comment

Doe mij maar bluetooth. Ben al te veel keren bijna rakelings omver gereden op mijn fietske door pipo's die aan het zwalpen waren tijdens het bellen en dat was verre van in dikke bakken
                                  1984 BMW M635CSi F u n
                                  1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                                    Iedereen belt wel eens op die manier.
                                    Ik bel nooit achter het stuur, ik heb geen handenvrij, dus wanneer ik in de wagen zit zet ik mijn gsm vaak gewoon uit, en als hij toch aan staat en d'r belt iemand dat kunnen ze een bericht achter laten en dan bel ik wel terug als ik kan, zo simpel is dat.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ik heb ooit eens een boete gehad voor niet handsfree bellen, ik kon niet anders dan (weliswaar inwendig knarsetandend) de agent gelijk geven.
                                      100 euro kostte dat grapje.
                                      De volgende week heb ik een Parrot bluetooth kit laten installeren, kostte 300 euro.
                                      Last edited by charlesvdw; 24/08/2009, 19:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                                        Doe mij maar bluetooth. Ben al te veel keren bijna rakelings omver gereden op mijn fietske door pipo's die aan het zwalpen waren tijdens het bellen en dat was verre van in dikke bakken
                                        Ook een van mijn punten, vaak doen mensen die niet handsfree bellen ook eigenaardige dingen zoals zwalpen, plots vertragen, pinker niet gebruiken etc.

Comment

Working...
                                        X