Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dikke auto en toch GSM aan oor
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk bel nooit achter het stuur, ik heb geen handenvrij, dus wanneer ik in de wagen zit zet ik mijn gsm vaak gewoon uit, en als hij toch aan staat en d'r belt iemand dat kunnen ze een bericht achter laten en dan bel ik wel terug als ik kan, zo simpel is dat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenAls uw gsm op speaker staat, is dat dan ook handsfree bellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenAls uw gsm op speaker staat, is dat dan ook handsfree bellen?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk bel nooit achter het stuur, ik heb geen handenvrij, dus wanneer ik in de wagen zit zet ik mijn gsm vaak gewoon uit, en als hij toch aan staat en d'r belt iemand dat kunnen ze een bericht achter laten en dan bel ik wel terug als ik kan, zo simpel is dat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenDan ben jij een van de weinigen die deze ingesteldheid heeft. Chapeau
Net als roken, drinken of eten achter het stuur.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk BerichtenKunnen ze hier iets van zeggen?
In Nederland is het wel zo dat ge uw telefoon niet moogt aanraken als ge aan het rijden zijt, dan zou ge al moeten opnemen voor ge vertrekt. Hoe het hier zit weet ik niet precies, denk hetzelfde zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenMijn ergernis nr 1 in het verkeer:
Mensen die met de GSM in de hand telefoneren. Sommigen doen dit zelfs op drukke kruispunten.
Helemaal ergerlijk wordt het wanneer de persoon in kwestie met een dure auto rijdt en dan toch doodleuk met de GSM in de hand belt.
Vandaag o.a. een BMW 6-reeks en een Range Rover Sport, toevallig telkens een madam achter het stuur.
Je zou toch denken dat bij zo'n autobudget bluetooth er toch wel bij kan.
GSM in de hand is niet enkel verboden, maar ook veel onveiliger dan handsfree bellen.
Het zal dan net niet in het budget gepast hebben dat ze kregen van de grote baas? En opgepast... Want die bluetooth kon er echt niet af of ze zouden 8,25€ per maand uit hun eigen zak moeten betalen...!
Ik bel nooit achter het stuur... Ze moeten mij maar terug bellen of iets inspreken. Soms pak ik wel eens op. Maar da's enkel als er iemand belt dat van belang is voor mij.Ik bel eigenlijk gewoon niet echt graag.
Comment
-
Ik vind het bluetooth systeem handig, ik stap in, kontakt aan en de gsm is al herkend.
Zelfs met spraakopdrachten kan ik makkelijk beginnen bellen, werkt prima. (mb C W204)
Enig nadeel is als je met meer in de auto zit, dan heb je een ongewild conferentiegesprek.
Als de auto bluetooth heeft begrijp ik dus niet waarom sommige het niet gebruiken.
Jammer ook dat bv bij bmw je ondanks je gps neemt, nog is apart bluetooth moet aanvinken op de optielijst. Audi ook dacht ik, bij MB zit dit bij de radio.
Bij Golf 6 zelfs niet te krijgen vanuit fabriek, vorsprung durch technik noemen ze dat.
Eigenlijk moest dit in deze GSM tijd standaard aan boord zijn, veel belangrijker dan al die kerstverlichting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk BerichtenIk bel toch 90% via bluetooth, anders zet ik me aan de kant, bellen achter het stuur kost te veel.
Met een automaat is de verleiding wel veel groter.
Smsen achter het stuur doe ik niet.
dan bent je op het verkeer geconcentreerd
de meeste gesprekken kunnen wachten tot het einde van de rit, maar men begint in de wagen te bellen uit verveling (dezelfden doen dat blijkbaar ook thuis...)
zo worden de GSM-providers slapend rijk !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenAfgelopen week nog een SLR-bestuurder gespot op de E313 ergens in de buurt van Herentals met GSM in zijn handen
(Naast zijn Vogue, continental flying spur en Brooklands!)
Je kan zijn ook prachtige parkeermoves elke vrijdag en zaterdag aanschouwen op de markt van Geel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenIk vind dit ook heel vervelend, maar om het nu erger te maken naar gelang de prijs van iemand zijn auto vind ik gewoon belachelijk.
Comment
-
-
Vorige week van in de file iemand opgebeld, maar wel heel kort. Gewoon om te zien of ik eens kon langskomen.
Normaalgezien bel ik nooit in de wagen. En als iemand mij opbelt terwijl ik rijd, neem ik simpelweg niet op. Het is niet dat ik zo'n veelrijder ben, dus moeten ze me maar op een ander moment terugbellen. Ik ben nu eenmaal niet het type dat telkenmake koste wat het kost wil opnemen als de telefoon gaat. Het is niet omdat je een GSM hebt, dat je koste wat het kost bereikbaar moet zijn, vind ik.
Sms-en achter het stuur, doe ik uiteraard ook niet.
Een apart topic hieromtrent was evenwel niet nodig geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenEnig nadeel is als je met meer in de auto zit, dan heb je een ongewild conferentiegesprek.
Comment
Comment