Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dikke auto en toch GSM aan oor

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
    Lees al mijn posts in dit topic, niet enkel de titel, en dan zal je zien dat het niet gaat over verzuring, of mensen een dikke auto misgunnen, maar over het feit dat er geen enkele goede reden is om geen bluetooth te nemen, tenzij omdat het te duur voor je is.

En mensen die 10 000€ uitgeven aan een twingo kunnen geen 50 euro op tafel leggen voor een oortje.
    De titel alleen al getuigd van kortzichtigheid

Comment

• Ik heb een bluetooth carkit bij mijn gsm gekregen Dat was een promotie bij Essec.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
        En mensen die 10 000€ uitgeven aan een twingo kunnen geen 50 euro op tafel leggen voor een oortje.
        Feit is wel dat ge die in dikke bakken veel vaker ziet bellen dan mensen met een kleine auto.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Dat was ook mijn idee...

Enfin ik bel gewoon later terug of zet me even aan de kant.
          Soms sms ik rap even voor het rode licht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Feit is wel dat ge die in dikke bakken veel vaker ziet bellen dan mensen met een kleine auto.
            Niet helemaal mee eens, een stom klein autootje geparkeerd = "oen!"
            Jeep verkeerd geparkeerd: dikken egoist met uwen dikken bak weer alles willen hebben.

Deels natuurlijk wel, grotere wagens grotendeels mensen die een goede job hebben, en die natuurlijk iets meer bellen als de gemiddelde mens.

Het is gewoon belachelijk te veralgemenen, als het bellen u stoort is dat u goed recht.
            Maar als ge een probleem wilt aankaarten met dergelijke topic titel, is het voormij al een compleet belachelijke discussie.

Het "bellen achter het stuur, gsm in de hand", of kweetni wat nog allemaal topic, was voormij mss een start tot een correcte discussie geweest.

Maar WEDEROM is dit weer niet het geval.
            Jaloers gefrustreerd, tis niet eerlijk! Mooi echt volwassen enzo enal enja....

Comment

• En begin iets deftigs

Comment

Lees al mijn posts in dit topic, niet enkel de titel, en dan zal je zien dat het niet gaat over verzuring, of mensen een dikke auto misgunnen, maar over het feit dat er geen enkele goede reden is om geen bluetooth te nemen, tenzij omdat het te duur voor je is.
                Das toch reden genoeg?

Comment

• Oei, ik kom lik achter.

Comment

En begin iets deftigs
                    maak u eens niet druk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      maak u eens niet druk

Dat doe ik spijtig genoeg wel

Comment

Uiteraard is de grootte van de wagen op zich niet belangrijk wat betreft handsfree bellen, en ik gun ook iedereen een dikke wagen, voor de duidelijkheid.

Maar een bluetooth installatie kost natuurlijk wel wat, en mijn punt is dat mensen die een grote auto kunnen betalen, niet het excuus van de kostprijs van de bluetooth kunnen inroepen.
                        Tja, iedereen kan zich wel een Parott betalen. Laat de mistlichten (die je als niet Johnny chauffeur toch maar 3x per jaar kan gebruiken) uit de optielijst en je bent al een heel eind verder

Comment

daarstraks 20 min op het 3de vak achter een Peugeot 206 gereden aan 100 km/uur die een L op haar achterruit had hangen ...
                          toen ik die eindelijk voorbij kon steken merkte ik wat ze deed ...
                          redelijk jong meisje achter het stuur met in de linkerhand een sigaret en in de rechterhand hare gsm

Comment

• bluetooth connecteerd altijd automatisch met mn gsm, bijgevolg bel ik dus altijd zonder gsm aan mijn oor.
                            en dat voor standaard aanwezig te zijn in de auto en geen dikke bak te hebben

Comment

• Allemaal belangrijke mensen hier die blijkbaar constant bereikbaar moeten zijn.
                              De keren dat ik gebeld heb toen ik achter het stuur zat, kan ik op 1 hand tellen.

Dus 'dikke auto' of niet, er moet meer controle op gebeuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                Allemaal belangrijke mensen hier die blijkbaar constant bereikbaar moeten zijn.
                                De keren dat ik gebeld heb toen ik achter het stuur zat, kan ik op 1 hand tellen.
                                Ik kan dat zonder handen
                                Namelijk 0
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Ik kan dat zonder handen
                                  Namelijk 0
                                  Jij hebt misschien geen gsm?

Ik kijk snel wie het is en als het kan (stilstaan aan de lichten of rustig baantje) neem ik wel eens op maar hou het op max 5 seconden. Meestal bel ik later wel terug.
                                  Mensen die echter hun levensverhaal moeten doen over de telefoon, dat begrijp ik niet

Comment

Jij hebt misschien geen gsm?

Ik kijk snel wie het is en als het kan (stilstaan aan de lichten of rustig baantje) neem ik wel eens op maar hou het op max 5 seconden. Meestal bel ik later wel terug.
                                    Mensen die echter hun levensverhaal moeten doen over de telefoon, dat begrijp ik niet
                                    Heb wel een gsm, maar als ik in de auto zit zet die vaak op stil of zelfs uit zodat ze mij niet kunnen storen terwijl ik rij.
                                    Als ze een bericht achterlaten bel ik altijd terug, als het een persoon is die ik ken bel ik ook terug zonder bericht. Iemand die ik niet ken en niks achterlaat die moet zelf maar terugbellen al hij / zij me nodig heeft.

Comment

• SMS'en en bellen achter 't stuur, daar maak ik mij niet zo druk in. Ik maak me er ook schuldig aan. 'k Heb een oortje, maar na eventjes doet dat pijn, dus ik draag dat praktisch nooit.
                                      Afgelopen week aan autobahn-snelheden constant zitten bellen/smsen, maar ik had absoluut de tijd niet om te stoppen

Als de vriendin meerijdt geef ik wel altijd mijn gsm af en moet zij maar aannemen/sms voorlezen

Comment

Allemaal belangrijke mensen hier die blijkbaar constant bereikbaar moeten zijn.

Dus 'dikke auto' of niet, er moet meer controle op gebeuren.
                                        Het is niet omdat je bereikbaar moet zijn dat je een belangrijk persoon moet voelen... integendeel: belangrijke personen zijn onbereikbaar (snap je..)

Maar ik bel ook heel vaak uit de hand. Ik denk niet dat ik daardoor een gevaar op de baan ben. Ik zie dagelijks mensen gevaarlijke toeren uithalen en ze zijn niet aan het bellen...

Ik erger me ook aan mensen die zich overal aan ergeren.

Als de topic-opener zich zit op te winden omdat hij weeral één ziet bellen met de GSM in de hand en dan nog eens in een dikke bak, tja, dan denk ik dat hij iets te stressy achter het stuur zit, en een gevaar op de baan is. (ik mag ook eens overdrijven hé)

En die "dikke bak": cut the crap hé!!

Leven en laten leven zeg ik!

Comment

• Leven en laten leven, maar als je al bellend niet kan rijden, ga dan wat in de gracht liggen.

Oh, en iedereen die "bleutooth" zegt, is een debiel.

Comment

Working...
                                          X