Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dikke auto en toch GSM aan oor
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenVerleden week sublieme carkit gezien... vrouw achter het stuur met hoofddoek en daartussen haar telefoon gekneld. Na parkeren stapte ze uit en bleef ze ook op straat op die manier verder bellen.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenVerleden week sublieme carkit gezien... vrouw achter het stuur met hoofddoek en daartussen haar telefoon gekneld. Na parkeren stapte ze uit en bleef ze ook op straat op die manier verder bellen.
ook ergerlijk, beroepschauffeurs die +8 uur per dag in wagen zitten, taxi (vorige week in Gent) camions, bestelwagens, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk BerichtenEn zeggen dat ik ooit nog in een auto gereden heb ZONDER gsm. Niet in de auto, en niet in mijn zakken.
Nochtans ging het leven toen normaal door, was er voldoende economische activiteit, had iedereen een normaal sociaal leven, en kwam men op tijd toe voor de meeste afspraken en activiteiten. Dingen die in de huidige tetter-tetter-tetter-in-mijn-smartphone-wereld niet meer evident zijn!
De beste die ik onlangs van veiligheidsdiensten aaneen incheckbalie hoorde was: ze vragen aan een koppel voor mij welke elektronische apparaten ze bij hebben. Mijnheer antwoordt: ik een iPhone, een smartphone en mijn vrouw een samsung gsm. Waarop die van de veiligheid zegt: dus u mijnheer hebt een gadgetphone bij en uw vrouw een smartphone Waarmee hij duidelijk aantoonde dat mensen een gsm als een gadget bekijken en niet als een werkinstrument.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenGij woont op de buiten zeker. Ken dat al 20jaar, als city slicker, je zit lichtjaren achter
Comment
Comment