Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• net op het nieuws
    in noord amerika op een paar uur tijd 60 cm gevallen
    amai dan staat belgie echt wel stil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
      Dikken ambiance hier weer vandaag. 35cm poeier gevallen. Dikken ambi op de baan, maar veel minder lollig op de oprit
      Als je wil mag je men Quattro op Nokiansloeffen gebruiken...
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Is het de moeite om over te schakelen?

Comment

• Ik zie dat je met een 335 rondbolt. ik rij daar nu ook mee rond tijdelijk, ook in de hevige regen van gisteren en afgelopen week op 18" zomerbanden.

Ik heb nog geen nood gehad aan winterbanden. grip genoeg, of ik moest het uitlokken

Op mijn leon heb ik winterbanden liggen en ik heb er nog niets aan gehad.
          BMW X5 45e

Comment

• ik laat er gewoon lekker m'n wintervelgen op , geen zin om m'n zomervelgen te verpesten door het eventuele zout (en het gebrek aan poetsen)
            TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Ik zie dat je met een 335 rondbolt. ik rij daar nu ook mee rond tijdelijk, ook in de hevige regen van gisteren en afgelopen week op 18" zomerbanden.

Ik heb nog geen nood gehad aan winterbanden. grip genoeg, of ik moest het uitlokken

Op mijn leon heb ik winterbanden liggen en ik heb er nog niets aan gehad.
              Ja inderdaad, voorlopig heeft het denk ik niet echt nut gehad..

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
              ik laat er gewoon lekker m'n wintervelgen op , geen zin om m'n zomervelgen te verpesten door het eventuele zout (en het gebrek aan poetsen)
              Heb mijn velgen zwart ge plasti-dipped. Beschermingslaag voor in de winter!

Comment

• Nieuwe kar (tweedehands) op spiksplinternieuwe winterbanden. Opgehaald op terugweg van skiverlof. Dag voor vertrek skiverlof werden de 2 dagen voordien op ebay gekochte wielen (zomerset) al geleverd. Sinds deze vooravond dus thuis en gezien de weersvoorspellingen (nooit onder de 5°C en m.i. worden winterbanden pas echt nuttig bij ca. vorst aan de grond) dus ook maar meteen de zomerbanden gestoken. Staat 'ie mooier mee ook.

Waiting for winter weather!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Nieuwe kar (tweedehands) op spiksplinternieuwe winterbanden. Opgehaald op terugweg van skiverlof. Dag voor vertrek skiverlof werden de 2 dagen voordien op ebay gekochte wielen (zomerset) al geleverd. Sinds deze vooravond dus thuis en gezien de weersvoorspellingen (nooit onder de 5°C en m.i. worden winterbanden pas echt nuttig bij ca. vorst aan de grond) dus ook maar meteen de zomerbanden gestoken. Staat 'ie mooier mee ook.

Waiting for winter weather!
                  Wat heb je nu gekocht?
                  BMW X5 45e

Comment

Wat heb je nu gekocht?
                    Dat wat in z'n onderschrift staat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Dat wat in z'n onderschrift staat?
                      Ah, ik zit op tapatalk en dan komen die onderschriften er niet mee op
                      BMW X5 45e

Comment

Ah, ik zit op tapatalk en dan komen die onderschriften er niet mee op
                        Er staat: "BMW 530d xDrive touring (E61 2009)".

Comment

• Merci . Mooie keuze van auto wel.
                          BMW X5 45e

Comment

• Krijg al veel zin om mijn zomerbanden er terug op te zetten...

Comment

• de mijn komen er straks terug onder. en de winterbanden zullen pas komen wanneer het terug vriest en/of sneeuwt.
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                Krijg al veel zin om mijn zomerbanden er terug op te zetten...
                                Tegen wie zegt ge 't...

Comment

• same here... langs de andere kant, ben niet super tevreden van die pirelli winterbanden dus kan ze nu beter opsmoren en volgend jaar terug mijn favo banden opgooien
                                  Vredestein

Comment

• Ben ook mijn leasing-winterbanden aan het verslijten. Vooraan nog altijd de eerste (vraag me niet hoeveel km's, want door het wisselen ben ik de draad kwijt, laat ons zeggen, ongeveer de helft, tussen de 60 en 70k), achteraan tweede setje. Ze moeten nog meegaan tot in februari. Ik heb de indruk dat ze wel heel rap aan het slijten zijn nu...

Wisselen naar zomerbanden is echter geen optie want die worden verplicht bijgehouden bij de 'gommista', trouwens de zomerbanden waren ook ver weg.

Op 150' km ga ik dus twee zomersets en 6 winterbanden versleten hebben (buiten de twee vernieuwde winterbanden, die dunlops waren, allemaal bridgestone)
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• ik ben hier ook men winterbanden aan het verslijten, worden toch overgedragen met verkoop wagen. krijg je dan geen cent meer of minder voor.
                                      Half februari word de nieuwe kar geleverd op zomerbanden, ben er nu al zeker van dat het pas dan zal beginnen sneeuwen...
                                      2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Heb de winterbanden voor de nieuwe al aan de kant laten leggen, want het zou inderdaad wel nog eens kunnen sneeuwen in februari (wat ga ik die RWD missen)

BMW E46 320d Touring Black Sapphire 2002
                                        BMW E87 118d Hatch Black Sapphire 2009
                                        Volvo V60 D2 Kinetic Black Sapphire 2013

Sent from my iPhone using Tapatalk
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Vorig jaar heeft het de 2 eerste weken van februari dag en nacht gevroren dus nog niet wanhopen!
                                          2.0 JTDm

Comment

Working...
                                          X