Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dikken ambiance hier weer vandaag. 35cm poeier gevallen. Dikken ambi op de baan, maar veel minder lollig op de oprit
Als je wil mag je men Quattro op Nokiansloeffen gebruiken...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Nieuwe kar (tweedehands) op spiksplinternieuwe winterbanden. Opgehaald op terugweg van skiverlof. Dag voor vertrek skiverlof werden de 2 dagen voordien op ebay gekochte wielen (zomerset) al geleverd. Sinds deze vooravond dus thuis en gezien de weersvoorspellingen (nooit onder de 5°C en m.i. worden winterbanden pas echt nuttig bij ca. vorst aan de grond) dus ook maar meteen de zomerbanden gestoken. Staat 'ie mooier mee ook.
Nieuwe kar (tweedehands) op spiksplinternieuwe winterbanden. Opgehaald op terugweg van skiverlof. Dag voor vertrek skiverlof werden de 2 dagen voordien op ebay gekochte wielen (zomerset) al geleverd. Sinds deze vooravond dus thuis en gezien de weersvoorspellingen (nooit onder de 5°C en m.i. worden winterbanden pas echt nuttig bij ca. vorst aan de grond) dus ook maar meteen de zomerbanden gestoken. Staat 'ie mooier mee ook.
same here... langs de andere kant, ben niet super tevreden van die pirelli winterbanden dus kan ze nu beter opsmoren en volgend jaar terug mijn favo banden opgooien
Vredestein
Ben ook mijn leasing-winterbanden aan het verslijten. Vooraan nog altijd de eerste (vraag me niet hoeveel km's, want door het wisselen ben ik de draad kwijt, laat ons zeggen, ongeveer de helft, tussen de 60 en 70k), achteraan tweede setje. Ze moeten nog meegaan tot in februari. Ik heb de indruk dat ze wel heel rap aan het slijten zijn nu...
Wisselen naar zomerbanden is echter geen optie want die worden verplicht bijgehouden bij de 'gommista', trouwens de zomerbanden waren ook ver weg.
Op 150' km ga ik dus twee zomersets en 6 winterbanden versleten hebben (buiten de twee vernieuwde winterbanden, die dunlops waren, allemaal bridgestone)
ik ben hier ook men winterbanden aan het verslijten, worden toch overgedragen met verkoop wagen. krijg je dan geen cent meer of minder voor.
Half februari word de nieuwe kar geleverd op zomerbanden, ben er nu al zeker van dat het pas dan zal beginnen sneeuwen...
Heb de winterbanden voor de nieuwe al aan de kant laten leggen, want het zou inderdaad wel nog eens kunnen sneeuwen in februari (wat ga ik die RWD missen)
BMW E46 320d Touring Black Sapphire 2002
BMW E87 118d Hatch Black Sapphire 2009
Volvo V60 D2 Kinetic Black Sapphire 2013
Comment