't zijn nu geen winterbanden meer, maar lentebanden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenZijn nog altyd zen eerste banden. Maar het zijn de slechtste die ik ooit geleverd heb gekregen. Vroeger kocht ik elke 9 maand een nieuwe Opel en daar lagen altyd Bridgestone Turanza onder. Die vond ik bij droog als bij nat wegdek zéér goed. Eerst wilde ik die terug bestellen, maar ik wil nu een keertje iets anders proberen. Moesten de Vredesteintjes tegen vallen dan zullen de volgende exemplaren zeker terug Bridgestoners worden.
Comment
-
Ook op onze E46 ligt nu al de derde set Primacy's. Uitstekende band, vinden we allebei. Niet de meest sportieve, maar goede wegligging, comfortabel, stil, lange levensduur, baanvast (ook in de regen),...
Sent from my iPad using Tapatalk2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Dat zijn pas winterbanden.
http://www.youtube.com/v/XwpKjEa4LYY%26hl=en_US%26feature=player_embedded%2 6den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
bekend systeem
lawaai van de banden krijgt natuurlijk een heel nieuwe dimensie met deze opstelling
en voorts stel ik me de vraag wat er gebeurd als je een obstakel raakt. Waarschijnlijk ligt de as welke het obstakel heeft geraakt (genre boomstronk onder de sneeuw) dan achter de wagen.
Comment
-
Ben stilletjes toch al aan het rondkijken voor de aanschaf van een winterset voor de skoda. Nu is het nog volle keus. Dit zal vanaf oktober wel los barsten.
Zag dat Nokian nu een nieuwe Hakkapeliitta R2 heeft. Ok je mag er maar 170 mee rijden maar wanneer rij je dat. Als die in de sneeuw maximum grip geeft heb ik het ervoor over. Enkel het rolgeluid heb ik bang voor
Comment
-
Klopt wat Frank schrijft.
Verkijk je ook niet op de voorbije winters. Die waren ongewoon streng. Zou best kunnen dat het komende winter maar heel weinig sneeuwt of ijzelt. Met die dingen wil je echt niet rijden bij +10 graden.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenZelf alleen ervaring met dunlop m3 en D3, goodyear ultragrip 7+. Altijd content geweest.
Maar ik wilde eens iets anders proberen. En wilde dus richting Nokian, vredestein of continental.
Comment
-
Ik heb ervaring met de Vredestein Wintrac Extreme en Pirelli Sottozero, beide prima winterbanden, Misschien niet de allerbeste in de sneeuw zoals Nokian, maar wel die ook in de regen nog erg goed scoren (toch de weersomstandigheid waar we in de winter het vaakst mee te maken hebben).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenik ga prijs vragen voor volgende merken in maat 205/55/16 91H:
conti TS850
Dunlop wintersport 4D
Nokian D3
Goodyear ultragrip 8
Zit rond de €100 per band.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenJa die was vorig jaar in de meeste tests winnaar. Maar continental is meestal ook de duurste.
Zullen wel zien welke voorwaarden ze geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenGoede band, die TS 850.
Zit rond de €100 per band.
ik heb eens contintental zomerbanden gehad, zouden de beste zijn geweest volgens de reviews. waren er wel door na 15k km..
qua winterbanden heb ik bridgestones liggen. ook wel content van als winterband.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenserieus?
ik heb eens contintental zomerbanden gehad, zouden de beste zijn geweest volgens de reviews. waren er wel door na 15k km..
qua winterbanden heb ik bridgestones liggen. ook wel content van als winterband.
Mijn Dunlop zomerbanden zaten er door na 18.000, en dan bedoel ik echter door. En dat was maar op een Corsa van 75 PK
Ik heb nu Bridgestone Potenza's opliggen (vanaf garage), en die zijn echt niet veel waard vind ik. Daarjuist nog dik geschoven.
Comment
Comment