Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichtenja, hij ziet er direct een pak minder luxueus uit...even doorbijten dus...
Hoe een wagen kan veranderen met een velgje.
Blinken doet hij zoals altijd.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDat is nog zacht uitgedrukt.
Hoe een wagen kan veranderen met een velgje.
Blinken doet hij zoals altijd.
blinken moet hé Alain...tijdens de winter wordt dit moeilijker...maar hij staat goed beschermd in de wax ( collinite 845).
Comment
-
Andere velgen met een beter profiel gemonteerd vooraan. €25 voor een velg + band (auto5 huismerk) met 6mm mij hoor je niet klagen :p
Met 2mm constant onderstuur bij nat wegdek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenVandaag overgeschakeld naar winterbanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenBuitentemperatuur: 16°C ?
Speedhunter zal zijn redenen wel gehad hebben.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
ik kijk de kat nog even uit de boom.
Zolang het zo'n weer blijft...
De maat is 235/40 R18
mijn vorige auto had ik dunlop wintersport 3D's liggen. Nog steeds aan te raden dezertijd of wat is zowat beste prijs/kwaliteit?
Van de maat wordt niet afgeweken daar ik mijn huidige velgen als wintervelgen zal gebruiken en met de zomer een nieuw setje zal aankopen dan.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psychodweep Bekijk BerichtenMichelin, Goodyear, Continental, Dunlop zijn allemaal goede keuzes.
Die maat is wel een dure maat (+-200EUR per band).
ik zoek een band die goed presteert op ijs/regen en goede tractie op sneeuw heeft.
verbruik en slijtage spelen een mindere rol daar ik slechts een 7500 km per winter zal doen.
Had liever 225/40 gelegd omdat die stuk goedkoper zijn maar dan gaan ze nogal getrokken liggen op de velgen. Nu heb ik die bescherming nog van de velgrand.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Ik begin er nu toch meer en meer aan te denken om dan toch winterbanden te steken.
Alleen moet ik dan wel eindelijk een goede velg voor in de zomer vinden.
En dan zien wat voor winterband ik zou pakken, zou niet weten wat te nemen voor op de C4.Last edited by knight-rider; 23/10/2013, 21:16.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik ga ze begin november er op leggen. Vorige wintebanden waren Maxxis heb nu Nokian's er op laten leggenMazda 6 Sportbreak 2.0 CDVI Active Sunlight Silver + afneembare trekhaak van 2010 tot 1015
Mazda 6 Sportbrak 2.2 Skyactive D 150pk Active Meteor Gray Mica + Comfort Pack en afneembare trekhaak
Comment
Comment