Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Het was 19gr vandaag. Hoe lukt het met de winterbanden boys? Onderweg naar het werk een millimetertje profieldiepte verloren?

Kmoet zeggen dat ik weinig verschil met de zomerbanden voel nu
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• 9 november samen met een onderhoud vliegen de winterbanden eronder, ovl - wvl. Zou in principe nog langer kunnen wachten maar bon.
      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Ik wacht zo lang mogelijk dit jaar. Er zijn nog geen tekenen dat het snel gaat winteren.

Comment

• Staat gepland voor 30 november.
          2015 Mercedes C250 break AMG line

Comment

• Op dit eigenste moment

Sent from my iPhone using Tapatalk
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Geen Semperit, zoals aangekondigd, maar Uniroyal MSPlus.

Comment

• Ik ga ze over 1 of 2 weken ook eens monteren denk ik. Niet uit schrik voor de winter, maar omdat ik met dat vuil weer geen zin heb om mijn velgen te poetsen, en m'n wintervelgen steelies zijn.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Geen Semperit, zoals aangekondigd, maar Uniroyal MSPlus.

En niet teveel rolgeluid met die Uniroyals?
                  Ze liggen ook op de Seat van mijn dochter...en die geven echt veel geluid af.

Comment

• Het kan een domme vraag zijn, maar wat zijn die gele, witte en oranje lijnen over die band?
                    Het is de eerste keer dat ik zoiets zie
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• serieus? ik heb dat al vaak gezien op nieuwe banden. (ook motobanden)
                      Als ik de weersvoorspellingen bekijken zullen bij mij ook de winterwielen gestoken worden binnen nu en 2 weken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Het kan een domme vraag zijn, maar wat zijn die gele, witte en oranje lijnen over die band?
                        Halloween-versiering ? Ik heb dat precies al altijd geweten op een nieuwe band

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                        En niet teveel rolgeluid met die Uniroyals?
                        Ze liggen ook op de Seat van mijn dochter...en die geven echt veel geluid af.
                        Ik merk inderdaad in de testen van ANWB en ADAC dat het rolgeluid één van de weinige zwakke punten is van dit type. Daarstraks was het aan gieten op de snelweg, rolgeluid was dus moeilijk waar te nemen.
                        Mijn zomerbanden zijn Continental Sport Contact's. Deze scoren ook niet bijster goed op dit punt. Desondanks vind ik mijn Volvo een relatief stille auto.

Comment

• Binnen een uurtje op de Mini en binnen twee dagen op de bimmer ....
                          Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Het kan een domme vraag zijn, maar wat zijn die gele, witte en oranje lijnen over die band?
                            gewoon verf? binnen 1 dag zie je dat niet meer

Comment

• Die lijnen vormen een code om te bepalen welk patroon er op uw banden moet komen (aangezien er verschillende soorten en grootte banden worden geproduceerd).
                              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

(rond 11:00)

Comment

• dinsdag 12 november !

Comment

• Ik wacht op de eerstvolgende droge (namid)dag ergens in een weekend en dan begin ik er aan.
                                  Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

• Ga ook wachten tot t eens droog is op een zondag.
                                    De eerste 2 weken is t toch nog te warm.
                                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Ik ga nog wat wachten

Comment

• Verlang al terug naar de zomer. Die winterbanden, dat rijdt toch een stuk minder 'vast'.

Sent from my iPad using Tapatalk

Comment

• Wissel ze terug voor zomerbanden
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                          X