Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door moodyalex Bekijk Berichten
    Volgende week als ik er aan toe kom, had het eigenlijk deze week al gedaan willen hebben

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

DMX music nu onderdeel van Mood Media DMX Music

????? NU al overschakelen op winterbanden ?

Comment

• het weer doet anders niets dan vermoeden dat de winter voor de deur staat

Comment

• Tussen half oktober en eind oktober denk ik.
        1976 Porsche 924 (verkocht)
        2006 BMW Z4 2.2 (verkocht)
        2011 Volvo V60 T6 AWD
        2004 Mercedes Vito 115 CDI lichte vracht (werkbeest)

Comment

• Ik vind dat topics over winterbanden in het midden van de zomer gesloten moeten worden.
          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Het is nog belachelijk vroeg om aan winterbanden te denken.

Comment

• Ik begin er toch stilleksaan aan te denken...
              Binnenkort bestellen zodat ik ze begin november kan monteren. Goed plan ?

Comment

• vannacht droom gehad dat het sneeuwde, omg

Oorspronkelijk geplaatst door apoZ Bekijk Berichten
                Ik begin er toch stilleksaan aan te denken...
                Binnenkort bestellen zodat ik ze begin november kan monteren. Goed plan ?
                bestellen ==> ok
                monteren november? ik doe dat gewoon als de temperaturen niet meer boven de 7graden komen. Gisteren was het nog 20graden

Comment

• 13 okt gaat ie binnen voor zijn wintersloefen op te steken

Comment

• Voor mij ook nog te vroeg, tegen dat de temperatuur ongeveer 7 graden is overdag. Ze liggen wel klaar.

Comment

• In 2009 was de gemiddelde temperatuur:

voor september: 15,8
                      voor oktober: 11,3,
                      voor november: 9,7

Vorig jaar heb ik m'n banden laten wisselen begin december. Dit jaar ga ik het iets vroeger proberen inplannen: halverwege november.

Comment

• Ik heb nu zaterdag de 9de oktober een afspraak om te wisselen.
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De laatste weken van november wissel ik meestal, afhankelijk van het weer.

Ze liggen klaar dus het is zo gefixt.

Comment

• Ik heb gisteren mijn winterbanden laten afhalen en gewisseld met zomerbanden
                            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• ze komen deze week toe, indien het weer veranderd met koudere temperaturen er snel opsteken. Dit is een werkje van misschieen een uurtje
                              2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• Nu met winterbanden rijden is gekkenwerk. Tegen dat de echte koude temperaturen lager dan 7 graden arriveren zijn je winterbanden dan al zo afgesleten dat je ze niet langer dan een seizoen kan gebruiken.

Wacht idd nog even tot november, misschien zelfs begin december. Ik heb de mijne er vorig jaar op gestoken net voor de eerste sneeuw, en dat viel ook samen met net het eerste moment dat de temperaturen overdag onder de 10 graden doken.

Daarentegen moet je er al op rekenen dat je de winterbanden kan laten zitten tot midden maart tot begin april. En laat dat nu niet net toevallig samenlopen met de grote lijnen van de meteorologische winter?

Nu bestellen is evenwel geen slecht idee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  Ik heb nu zaterdag de 9de oktober een afspraak om te wisselen.
                                  Je moet goed zot zijn.

Comment

• De mijne komen er woensdag ofzo op. Ten laatste zaterdag

Comment

• Volgens wat ik tegen de man op de keuring zei: einde van deze maand

(Mijn banden waren eigenlijk zo goed als versleten )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Je moet goed zot zijn.
                                        Waarom? Ik vertrek eind van de maand naar Polen en daar is het vroeger winter dan hier. En dan nog, ik laat mij liever niet verrassen
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          ik laat mij liever niet verrassen
                                          Bij 21 graden op winterbanden zou dat net wel eens kunnen gebeuren...

Comment

Working...
                                          X