Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
waarschijnlijk zaterdag, ik heb het aan mijne rug dus mijne buurman gaat ze switchen.. hij is nogal handig daarin en heeft zelfs een eigen werkplaats/garage met alle benodigdheden
Noemt uwe buurman toevallig Tim? (zou al heel toevallig zijn )
waarschijnlijk zaterdag, ik heb het aan mijne rug dus mijne buurman gaat ze switchen.. hij is nogal handig daarin en heeft zelfs een eigen werkplaats/garage met alle benodigdheden
Typisch, met zo een uitleg heb ik er vorig jaar 5 gedaan en had ik last van mijn rug.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Ik zou nog wel eens zo een winter willen zoals die van 2010 - 2011, toen ze zonder zout zaten.
Nooit zo graag op de baan geweest bij winterweer als toen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Hier in omgeving ranst smeltende sneeuw... Gelukkig moet ik morgen de baan niet op. Heb me precies wat misrekend door het tot volgende week te rekken :=p
Hopelijk gaat het morgenvroeg niet vriezen, want dan is het naar het werk glijden.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
de baan zag goed wit gisterenavond... wel nog altijd met zomerbanden aan het rijden, mijn nieuwe krik en momentsleutel zijn nog niet toegekomen (normaal vandaag of morgen). Zou zonde zijn dat ik ze nu wissel zonder mijn nieuw speelgoed hé
Ik vervang de mijne dit weekend. Achterwielaandrijving + 18inch + runflat + temperaturen onder 7 graden gaan niet samen...
M'n achterste 2 banden hebben nog 5 mm profiel, niet echt optimaal meer, maar ja. Is altijd beter dan de runflats. Vooraan laat ik de goeie steken: is veiliger bij rem-manoeuver...
En als't zonneke terugkomt, gaan de runflats in de vuilbak en steek ik michelins of zo.... Die runflats zijn veel te oncomfortabel (kan nooit goed zijn voor velgen/ophanging) en grip is alleen goed bij droog weer en boven 15 graden...
Met de S-max kan ik bijna rapper door de bocht
Dat is natuurlijk ook wel een supersportwagen! (als we iemand mogen geloven)
Overigens, als een winterband minder dan 4mm heeft, voldoet die in Duitsland niet meer als winterband. Iets om rekening mee te houden als je die kant op gaat.
Comment