Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
    Onderhandelen hé
    Inderdaad is de porsche onderhoud redelijk duur en daarom hebben ze mij die velgen aan aankoopprijs verkocht.
    Of je denkt te hebben onderhandeld maar eigenlijk hebben ze u replica's bezorgd.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      In combinatie met de type 397 bicolor BMW velgen natuurlijk...
      Het zal nog niet zijn voor die prijs!

Comment

• Ik zou wel even al degenen die "sportief" (denken te) rijden op een circuit willen zien rijden ;-)
        Dat is iets anders dan optrekken ( met een automaat...) aan een rood licht om hun sportuitlaat te laten knallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
          Ik zou wel even al degenen die "sportief" (denken te) rijden op een circuit willen zien rijden ;-)
          Dat is iets anders dan optrekken ( met een automaat...) aan een rood licht om hun sportuitlaat te laten knallen
          Ja want iedereen die op "circuit" rijdt is een prima chauffeur.

Zoals al die meisjes die "model" zijn en zelf betalen voor hun shoot.

Doet er me aan denken, straks wat Touristenfahrten crash compilaties bekijken op YouTube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Ja want iedereen die op "circuit" rijdt is een prima chauffeur.

Zoals al die meisjes die "model" zijn en zelf betalen voor hun shoot.

Doet er me aan denken, straks wat Touristenfahrten crash compilaties bekijken op YouTube.
            :Lolz:
            ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Ze liggen op Porsche velgen
              Je moet gewoon kunnen onderhandelen hé !
              Originele nieuwe OEM Porsche Carrera Sport 331 velgen, nog geen 1000€ bij mijn Porsche Center
              Uw dealer lijkt me zowaar een liefdadigheidsinstelling te zijn! Hip hip hoera!

Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk Berichten
              BTW : een 318d is echt geen sportwagen en heeft niets van een sportieve rijgedrag of baanligging... voor geen haar. Maar ja, je kan denken dat je daar sportief meerijd want dat kan zelf met een 2cv hé ! lolll
              Een 318d is geen sportwagen, dat klopt, heeft hier ook niemand beweerd of gezegd. Maar sportief rijden kan je met alles, sportief rijden is niet alleen van 0 tot 100 in 5 seconden knallen hé. In hoeverre een bepaalde wagen dat sportief rijden toestaat hangt af van chassis, banden, ophanging, soort aandrijving, constructie,... . Vermits zelfs de x16d uitgerust kan worden met een strakke(re) ophanging, brede kwaliteitsbanden, achterwielaandrijving,... . Dan kan zelfs die x16d genieten van de voordelen die eigen zijn aan die voornoemde dingen.
              En waarschijnlijk zal jij wel een ongelooflijke held zijn achter het stuur van je Porsche op het circuit (als je er al mee op circuit komt...?), ik heb al massa's filmpjes gezien waar zwaar gechipte 120d toestanden ofzo, vette Porsches het snot voor het ogen rijden hoor. Wat niet wil zeggen dat die 120d dan een sportwagen is hé!.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                Of je denkt te hebben onderhandeld maar eigenlijk hebben ze u replica's bezorgd.
                Zou wel eens kunnen!

Comment

Ze liggen op Porsche velgen
                  Je moet gewoon kunnen onderhandelen hé !
                  Originele nieuwe OEM Porsche Carrera Sport 331 velgen, nog geen 1000€ bij mijn Porsche Center

BTW : een 318d is echt geen sportwagen en heeft niets van een sportieve rijgedrag of baanligging... voor geen haar. Maar ja, je kan denken dat je daar sportief meerijd want dat kan zelf met een 2cv hé ! lolll
                  Een snelle search op het wereldwijde web wees uit dat die Porsche P331 velgen te koop staan voor een 900 à 1000 EUR (OEM).

Je kan écht heel goed onderhandelen!

Laat ons stellen dat er geen enkele garage z'n broek heeft aan gescheurd

Comment

• Hmm...

Mijn Skoda

Comment

• Wegens veel onderweg in Duitsland, blijven de mijne liggen tot einde maart, maar tegen die tijd gaan ze opgesmolten zijn, vrees ik :/

Comment

• heb de zomers van de octavia er vrijdag ook terug onder gezet.
                        Wat een verschil in de bochten. En dan heb ik het zelfs over rustig rijden. Geen zwalpend gevoel meer.

Die van de Audi blijven er nog op staan wegens alle dagen naar duitsland en geregeld naar zuid duitsland. En het is het laatste seizoen dat ze meekonden. Dus ineens oprijden.

Comment

• mijn winterbanden ook gesmolten deze winter... binnen 2 weken de super sports er weer op... zal een enorm verschil weer zijn.

Comment

• ik ga nog een week of 2 wachten voor de mini.

das het rotte aan maar 1 set velgen hebben voor 2 soorten banden, anders had ik ook al gewisseld.
                            BMW X5 45e

Comment

• Ik heb al spijt dat ik dit weekend niet gewisseld heb, op die 4 dagen zal het nu ook niet aankomen.

Comment

• Is een zeer vervelende winter geweest voor de winterbanden... hebben velen mogen depanneren omwille van breuk door het te warme weer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sander86 Bekijk Berichten
                                  Is een zeer vervelende winter geweest voor de winterbanden... hebben velen mogen depanneren omwille van breuk door het te warme weer...
                                  ha ha ! Verdoken publiciteit ??

het is deze winter niet koud geweest, maar boven de 10° was het heel zelden... Of dat van aard is om banden te doen smelten is zeer de vraag, natuurlijk kan je ook je banden kapotrijden door wild te sturen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                    ha ha ! Verdoken publiciteit ??

het is deze winter niet koud geweest, maar boven de 10° was het heel zelden... Of dat van aard is om banden te doen smelten is zeer de vraag, natuurlijk kan je ook je banden kapotrijden door wild te sturen !
                                    Het aantal depannages deze winter was stukken hoger omwille van veel zaken... blijven doorrijden met zomerbanden die al een heel eind versleten waren, winterbanden die veel sneller slijten boven de 7°, zoals je zelf ook al gezegd hebt idd het iets te wild sturen, ... maar eigenlijk vooral gewoon dat winterbanden veel zachter zijn en rapper breuk maken op borduren, putten, ....)

Comment

• naast een andere gum-samenstelling onderscheidt zich een winterbrand niet van een zomerband; dat een winterband meer last zou hebben van borduren en putten is in mijn ogen uit de lucht gegrepen

Comment

• Zou ik terug zomerbanden steken of kan er toch nog een winterprik komen rond maart?

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Inderdaad, zoals guyguy zegt... Wij doen ook depannages, en heb nog nooit gehoord dat een winterband een breuk had door het warme weer... Er zijn mensen die constant met winterbanden rijden, die zullen dan nogal banden moeten kopen... En als je aan de wangen voelt van m'n Nokian's, die zijn een pak stijver dan pakweg een Michelin Energy Saver hoor

Comment

Working...
                                          X