Oorspronkelijk geplaatst door blue8300
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIn combinatie met de type 397 bicolor BMW velgen natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenIk zou wel even al degenen die "sportief" (denken te) rijden op een circuit willen zien rijden ;-)
Dat is iets anders dan optrekken ( met een automaat...) aan een rood licht om hun sportuitlaat te laten knallen
Zoals al die meisjes die "model" zijn en zelf betalen voor hun shoot.
Doet er me aan denken, straks wat Touristenfahrten crash compilaties bekijken op YouTube.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJa want iedereen die op "circuit" rijdt is een prima chauffeur.
Zoals al die meisjes die "model" zijn en zelf betalen voor hun shoot.
Doet er me aan denken, straks wat Touristenfahrten crash compilaties bekijken op YouTube.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenZe liggen op Porsche velgen
Je moet gewoon kunnen onderhandelen hé !
Originele nieuwe OEM Porsche Carrera Sport 331 velgen, nog geen 1000€ bij mijn Porsche Center
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenBTW : een 318d is echt geen sportwagen en heeft niets van een sportieve rijgedrag of baanligging... voor geen haar. Maar ja, je kan denken dat je daar sportief meerijd want dat kan zelf met een 2cv hé ! lolll
En waarschijnlijk zal jij wel een ongelooflijke held zijn achter het stuur van je Porsche op het circuit (als je er al mee op circuit komt...?), ik heb al massa's filmpjes gezien waar zwaar gechipte 120d toestanden ofzo, vette Porsches het snot voor het ogen rijden hoor. Wat niet wil zeggen dat die 120d dan een sportwagen is hé!.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenOf je denkt te hebben onderhandeld maar eigenlijk hebben ze u replica's bezorgd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blue8300 Bekijk BerichtenZe liggen op Porsche velgen
Je moet gewoon kunnen onderhandelen hé !
Originele nieuwe OEM Porsche Carrera Sport 331 velgen, nog geen 1000€ bij mijn Porsche Center
BTW : een 318d is echt geen sportwagen en heeft niets van een sportieve rijgedrag of baanligging... voor geen haar. Maar ja, je kan denken dat je daar sportief meerijd want dat kan zelf met een 2cv hé ! lolll
Je kan écht heel goed onderhandelen!
Laat ons stellen dat er geen enkele garage z'n broek heeft aan gescheurd
Comment
-
-
heb de zomers van de octavia er vrijdag ook terug onder gezet.
Wat een verschil in de bochten. En dan heb ik het zelfs over rustig rijden. Geen zwalpend gevoel meer.
Die van de Audi blijven er nog op staan wegens alle dagen naar duitsland en geregeld naar zuid duitsland. En het is het laatste seizoen dat ze meekonden. Dus ineens oprijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sander86 Bekijk BerichtenIs een zeer vervelende winter geweest voor de winterbanden... hebben velen mogen depanneren omwille van breuk door het te warme weer...
het is deze winter niet koud geweest, maar boven de 10° was het heel zelden... Of dat van aard is om banden te doen smelten is zeer de vraag, natuurlijk kan je ook je banden kapotrijden door wild te sturen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenha ha ! Verdoken publiciteit ??
het is deze winter niet koud geweest, maar boven de 10° was het heel zelden... Of dat van aard is om banden te doen smelten is zeer de vraag, natuurlijk kan je ook je banden kapotrijden door wild te sturen !
Comment
-
Zou ik terug zomerbanden steken of kan er toch nog een winterprik komen rond maart?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Inderdaad, zoals guyguy zegt... Wij doen ook depannages, en heb nog nooit gehoord dat een winterband een breuk had door het warme weer... Er zijn mensen die constant met winterbanden rijden, die zullen dan nogal banden moeten kopen... En als je aan de wangen voelt van m'n Nokian's, die zijn een pak stijver dan pakweg een Michelin Energy Saver hoor
Comment
Comment