Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Math_23 Bekijk Berichten
    Inderdaad! Dat zegt eigenlijk alles, nietwaar?
    klopt. Ik ben ook opgegroeid met de bakelieten telefoontoestellen, daar bel ik nog steeds mee. GSM is enkel commerce! 't ging vroeger ook zonder.
    zo kunnen we dus nog even bezig blijven he mannekes ...

Zoals in veel dingen een kwestie van believers en non believers, en iedereen is rotsvast overtuigd dat zijn keuze de beste is. Wat is dan eigenlijk het probleem ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
      Discussie is hier al 100 x gepasseerd.....gelieve ze niet opnieuw op te starten. 

Tapatalk Pro
      Ik heb geprobeerd er over te zwijgen, maar jah..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
        Sorry, maar als ik zoiets lees, kan ik niet anders dan er mee lachen...
        Voila, een lichtpuntje in uw donker bestaan. Graag gedaan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          ik ben opgegroeid toen dit woord nog niet bestond, het waren toen nog gewoon 'banden'

Bekijk eens het profiel van die " banden " en bekijk eens het profiel van de hedendaagse zomerbanden en je hebt direct het antwoord .

Comment

• Afgelopen weekend nog naar zee gereden met mijn wintersloffen ......gelukkig was er SMOG-ALARM ( 90 km/uur max ) of ik had op m'n velgen terug moeten rijden .......
            Verbruik viel wel mee : 4.8l/100km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
              Afgelopen weekend nog naar zee gereden met mijn wintersloffen ......gelukkig was er SMOG-ALARM ( 90 km/uur max ) of ik had op m'n velgen terug moeten rijden .......
              Verbruik viel wel mee : 4.8l/100km
              Zaterdag 06:00 was het smogalarm gedaan hoor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                Zaterdag 06:00 was het smogalarm gedaan hoor?
                Mijn weekend begon vrijdagavond....

Comment

• zomerbanden liggen er terug op.
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• ik de 31ste, kan nog steeds sneeuwen intussen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rayder Bekijk Berichten
                      ik de 31ste, kan nog steeds sneeuwen intussen
                      Zeker!

Comment

• voorbije week beide auto's gewisseld. 1 zelf, 1 bandencentrale.

Comment

• Ik volgende week terug de zomers erop, nieuwe Hankook Ventus S1 Evo2.

Comment

• Ik pas op 8/4... Was vergeten te boeken, en het atelier is verzadigd
                            Goed voorwendsel om de Saab uit zijn winteslaap te trekken, die heeft geen winterbanden nodig, hij rijdt niet op het nat

Comment

• zo, daarnet de zomerbanden er terug opgelegd

ondanks de onbestaande winter zijn mijn winterbanden eigenlijk verbazend weinig afgesleten.. na 2 winters imo nog goed voor een winter of 2, daarna komen er sowieso verse op

Comment

• eigenlijk verbaast het me hoeveel mensen er nu nog steeds met winterbanden rondrijden, het merendeel van de bedrijfswagens zou ik durven stellen...
                                2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Bij mij liggen de zomers erop sinds vorige week donderdag. Ben er wat op aan het letten, maar veel winterband zie ik toch niet meer rondrijden.

Comment

• het wordt weer koud 's nachts

ik rij enkel in die periode en de zomerbanden liggen al...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      het wordt weer koud 's nachts

ik rij enkel in die periode en de zomerbanden liggen al...
                                      Oh nee the horror...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                        Oh nee the horror...
                                        Lol

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                                          eigenlijk verbaast het me hoeveel mensen er nu nog steeds met winterbanden rondrijden,
                                          echt hé

onder het motto 'we hebben ze verdorie gekocht en we gaan ze nu verslijten ook'
                                          2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X