Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenVoor mij koud genoeg om ze eronder te steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenVoor mij koud genoeg om ze eronder te steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenGij kunt niet anders, ge rijdt op slicks rond nu
Rijdt nu als een E39
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk heb iets tegen zachte winters, winters moeten -> Hard vriezen en veel sneeuw bevatten!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenWe zullen dan eens van wagen wisselen als er 10cm sneeuw staat om dan naar het werk te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVolgens het KMI de komende 14 dagen nog geen winterweer. Winterbandjes blijven mooi in de doos.
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk heb iets tegen zachte winters, winters moeten -> Hard vriezen en veel sneeuw bevatten!
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenRijdt nu als een E39
lulBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk BerichtenAls je 100 kan rijden, dan ga je normaal gezien (in Vlaanderen toch) toch niet door een sneeuwdek aan het rijden zijn.
Bovendien als het sneeuwt pas je toch ook je snelheid aan, dat hoop ik toch, of hou je minstens meer tussenafstand, zodanig dat je op een noodstop ook meer kan anticiperen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDaar hebde zelf voor gekozen he man, maar t'is goed!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenGisterenavond was het nochtans 3 graden en deze morgen lag er toch een mooi ijslaagje op de auto's...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEen pelleke ijs en 3 graden, dat noem ik geen winterweer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichtendus als voorbeeld: -5 en geen sneeuw is dan ook geen reden voor winterbanden bij u?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenInderdaad, neen. Denk je misschien dat een gewone band (wat de slimme marketingjongens tegenwoordig 'zomerband' noemen) niet meer voldoende grip heeft op een droog wegdek bij -5°C?
Voor de km's die ik doe laat ik mijn zomerbanden er braaf onder en indien het te slecht is neem ik voor een dagje wel de taxi, of de trein.-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenInderdaad, neen. Denk je misschien dat een gewone band (wat de slimme marketingjongens tegenwoordig 'zomerband' noemen) niet meer voldoende grip heeft op een droog wegdek bij -5°C?
Hangt er precies af van welk merk imo.
Mijn continentals waren echt een hel onder de 5 graden (patineren tot in 3e enz), mijn michelin's daarentegen konden er veel beter mee overweg.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHangt er precies af van welk merk imo.
Mijn continentals waren echt een hel onder de 5 graden (patineren tot in 3e enz), mijn michelin's daarentegen konden er veel beter mee overweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDat zeg ik niet, ik merk wel dat de winterbanden er beter mee overweg kunnen.
Comment
Comment