Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Twee weken geleden omgeschakeld met de Ds 5 op wintersloffen van Conti de TS 850 in de maat 225/50/17. En een week geleden ook de nieuwe C4 Picasso op koud weer rubber gezet hier ook Conti's maar dan de TS 810 S in de maat 205/55/17. Wel hier ook de ervaring dat een nieuw set banden in het begin wat onrustig rijdt, maar een kilometer of 100 a 150 lijken me voldoende om op een normaal gripniveau te komen.

Comment

• Veel zin om terug m'n zomersloffen erop te zwieren als ik het weer van de komende 2 weken bekijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
        Veel zin om terug m'n zomersloffen erop te zwieren als ik het weer van de komende 2 weken bekijk
        toch vriezen dit,weekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
          toch vriezen dit,weekend?
          Hier (max -min) zaterdag 7 - 1, zondag 4 - 2... Volgende woensdag en donderdag zelfs 11 - 7!

Comment

Veel zin om terug m'n zomersloffen erop te zwieren als ik het weer van de komende 2 weken bekijk
            Gewoon doen !

Comment

Hier (max -min) zaterdag 7 - 1, zondag 4 - 2... Volgende woensdag en donderdag zelfs 11 - 7!
              Je wil gewoon op de wintermeet opdagen met je zomervelgen!

Comment

• Voila,

Done

.
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Simpel maar mooi!

Comment

• Hopla, zomerbanden er terug onder! Veel plezanter, is geen weer om met winterbanden te rijden nu.

Comment

• Ik ga niet wisselen, mijn banden presteren ook goed op nat wegdek.

Comment

• Als er nu pas sneeuw ligt zal ik terug wisselen.

Comment

• Blijkbaar doet zot zijn toch geen zeer .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                            Blijkbaar doet zot zijn toch geen zeer .
                            Enige wat dat kost is een half uurke tijd.

Comment

Enige wat dat kost is een half uurke tijd.
                              Allemaal verspilde energie. Je moet dan ook pas winterbanden steken als het wintert hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Allemaal verspilde energie. Je moet dan ook pas winterbanden steken als het wintert hé.
                                Awel se da's nu eens zo hard waar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Definieer 'winteren'. Onder 5 graden zijn er al argumenten om winterbanden te steken. Bij nachtvorst zijn er nog meer argumenten. En dan is er sneeuw.
                                  Maar goed, momenteel vind ik het ook te warm.
                                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Bij mij is winteren nu sneeuw.

Comment

• Ik heb pas al nachtvorst gehad . Stukske spiegel waar ik geen marge had naast de weg. Een paar andere stukskes waar ik wel marge had.
                                      30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Ik heb dit jaar ook nog geen enkele keer het gevoel had dat ik winterbanden nodig zou hebben. Zomerbanden geven nog voldoende grip. Is wel ambetant want ik zou direct 4 nieuwe winterbanden moeten steken (dus rap 400-500€) en weet niet of het deze winter de moeite gaat zijn...
                                        BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                          Ik heb dit jaar ook nog geen enkele keer het gevoel had dat ik winterbanden nodig zou hebben. Zomerbanden geven nog voldoende grip. Is wel ambetant want ik zou direct 4 nieuwe winterbanden moeten steken (dus rap 400-500€) en weet niet of het deze winter de moeite gaat zijn...
                                          Same here, de echte winter moet toch nog komen.

Vandaag was het 8 graden... Dat is puur verspilling.
                                          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Working...
                                          X