Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij het stoppen gaat je kont omhoog, en bij het vertrekken trekt de kont naar beneden. Ik zou achteraan harder zetten. En vooraan iets zachter ? Tot ze goed staat. Vraag je leverancier ook eens naar zijn ervaringen.
Welke idioot doet er ook kickdown bij dit weer met een 330d
Ik zou echt eens een Guide willen over hoe het maximale uit een RWD met automaat halen bij slechte weersomstandigheden. En dan bedoel ik niet volledig sideways gaan, maar maximaal accelereren.
Ik zou echt eens een Guide willen over hoe het maximale uit een RWD met automaat halen bij slechte weersomstandigheden. En dan bedoel ik niet volledig sideways gaan, maar maximaal accelereren.
U gaat naar BMW, koopt een 316i, et voila!
Nee serieus, ik denk dat gewoon uw bandenkeuze de meest doorslaggevende factor zal zijn hoor, en hoe bruut ge schakelt.
Ik merk dat bij de mijne ook, als ik wat rustiger en soepeler schakel ondanks ik planché geef, niet echt een probleem. Als ik echter bruut schakel, ja dan hebde prijs. Vooral hoe dat koppel wordt vrijgegeven natuurlijk.
Nee serieus, ik denk dat gewoon uw bandenkeuze de meest doorslaggevende factor zal zijn hoor, en hoe bruut ge schakelt.
Ik merk dat bij de mijne ook, als ik wat rustiger en soepeler schakel ondanks ik planché geef, niet echt een probleem. Als ik echter bruut schakel, ja dan hebde prijs. Vooral hoe dat koppel wordt vrijgegeven natuurlijk.
Toen ik een test rit deed met de 435i GC, gaf die vanaf stilstand met kickdown minder wheelspin dan mijn 330d. Minder koppel en ook minder vroeg. Misschien moet ik em manueel schakelen en opschakelen rond 3500rpm? Dunno. Volgend jaar komen er Micheline PSS op. Enfin, eerst die Eagle F1's oprijden.
Hebt gij die van u al steken? ik weet dat jij graag wacht tot het echt nodig is.
hoi!
(weliswaar 335d)
Kefkie, jij rijdt toch ook met een belachelijke hoop koppel rond? Hoe geraak jij snel van je plaats bij regenweer? Tips? Met m'n vroeger 120d'tje had ik ook wel last, maar totaal niet van deze orde
DTC op half zelf en gas geven, kar gaat wel een klein beetje scheef maar wat tegensturen en weg is ie.
Ofwel in manueel zetten, in 2e vertrekken en net voor 2,5 toeren doorschakelen naar 3e
Ofwel alles afzetten en gas geven en hopen dat ie niet té scheef gaat .
De 5 heeft 0 vermogen en 0 koppel dus das gewoon gas geven en da ist
De mini heeft ook wel last van wielspin, das meestal direct doorschakelen naar 2e.
En de porsche heeft veel grip achteraan dus die kan er wel hoe mee overweg .
Dat is het hem net idd. Met tractie controle op nijpt hij echt wel veel te veel vermogen af. Ik zal eens een standje hoger testen en hopen dat ik niet in het plantsoen beland
Comment