Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met de steeds frissere temperaturen en al dat gezeik over winterbanden hier heb ik hard zin om ze ook al te steken, maar 't is gewoon nog te vroeg, nu. 't Is zinloos.
'k Heb echt hard zin in de winter, hopelijk terug goed koud en geregeld sneeuw en ijs.
Als er veel sneeuw is, heb ik 't voordeel dat ik niet meer ver hoef te rijden om een nachtelijke snowmeet te houden -> recht tegenover m'n deur een zalige parking waar 't heerlijk brallen is in 't wit.
9 november worden de mijne geplaatst. Hopelijk is het dan al redelijk weer om er mee te rijden, maar gezien de contracten waar je aan vast zit met een leasingwagen is het moeilijker een moment te kiezen ... Vorig jaar met de A3 langer gewacht voor een afspraak en uiteindelijk pas half december een afspraak kunnen vastkrijgen ...
Mocht het prive zijn gingen de winterbanden dadelijk op aparte velgen zodat ik zelf kon wisselen.
Met de steeds frissere temperaturen en al dat gezeik over winterbanden hier heb ik hard zin om ze ook al te steken, maar 't is gewoon nog te vroeg, nu. 't Is zinloos.
'k Heb echt hard zin in de winter, hopelijk terug goed koud en geregeld sneeuw en ijs.
ik had gehoopt oktober en november nog door te komen met m'n zomerbanden, en dan winterbanden op te leggen.
Maar ik heb blijkbaar op een goeie 1000km het buitenste deel van m'n zomerbanden van 3mm naar -0mm gereden, dus ik denk dat ik maar eens begin te zoeken achter winterrubber
maandag een afspraak om de banden op men oude velgen te trekken en men oude zomerbanden op de nieuwe velgen te steken. weet nog niet goed of ik dan direct de winterbanden monteer of de zomerbanden.
Ik niet.
De lol van gepekelde wegen, vuiligheid op de baan, kapotte asfalt vol met putten, nog langere files dan normaal en een sterk verhoogde kans op ongevallen ontgaat me volledig.
Er zijn zat alternatieven voor wannabe helden die per se in de sneeuw of op het ijs hun (on)kunde willen demonstreren.
De lol van gepekelde wegen, vuiligheid op de baan, kapotte asfalt vol met putten, nog langere files dan normaal en een sterk verhoogde kans op ongevallen ontgaat me volledig.
Er zijn zat alternatieven voor wannabe helden die per se in de sneeuw of op het ijs hun (on)kunde willen demonstreren.
Comment