Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn een setje tweedehands staal is nog goedkoper dan een setje tweedehands alu!
Stalen velgen hoef je niet naar om te kijken en in kleinere maten vind ik ze er ook beter uitzien dan een gemiddelde alu velg in dezelfde kleine maat (15" of 16")
overlaatst in kortrijk een mooie Eklasse gezien en die reed precies met staalvelgen rond die al eens een oorlog hadden meegemaakt. ook in grotere maten wordt het moeilijk om goeie staalvelgen te vinden (16" en groter dan).
ik rij zelf omgekeerd rond. in de zomer met zwarte staalvelgen en een zilver rand, in de winter met satijn zwarte aluvelgen. hoef je ook niet aan te poetsen dan. winterbanden zijn namelijk makkelijk te vinden in smalle 13" of normale 15" banden, maar 14" rijd veel comfortabeler rond in de zomer. 13" rijd nog zachter maar ziet er zo lelijk uit met ballonbanden op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenmoet je maar eens een 15" staalvelg vinden 4x100 voor een golf 2. en dan doe je hetzelfde in alu. zelf 14" wordt moeilijk. die velgen zijn geliefd om te verbreden en daar vragen ze dan ook geld voor. de enigen in 4x100 vor 15" zijn renault en mini cooper voor zover ik weet.
overlaatst in kortrijk een mooie Eklasse gezien en die reed precies met staalvelgen rond die al eens een oorlog hadden meegemaakt. ook in grotere maten wordt het moeilijk om goeie staalvelgen te vinden (16" en groter dan).
ik rij zelf omgekeerd rond. in de zomer met zwarte staalvelgen en een zilver rand, in de winter met satijn zwarte aluvelgen. hoef je ook niet aan te poetsen dan. winterbanden zijn namelijk makkelijk te vinden in smalle 13" of normale 15" banden, maar 14" rijd veel comfortabeler rond in de zomer. 13" rijd nog zachter maar ziet er zo lelijk uit met ballonbanden op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk BerichtenIk denk dat de hoofdreden waarom mensen in de winter kleine stalen wielen gebruiken is dat ze goedkoper zijn en dat dat ok is omdat ze niet zo belangrijk zijn. er zijn wat voordelen in rijgedrag maar wie houdt daar rekening mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenGolf 4 is 5x100.
Heb namelijk nog ergens een setje liggen van beide wagens, en ik denk dat er eentje van 4 x 100 bij zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenIk denk dat het wel kan Bobo je moet eens lezen wat op de site van goca staat
waarom anders banden vermelden op het coc vroeger was dat niet...en het is niet zo dat er maar 1 type opstaat ivm de co² uitstootLast edited by bobo; 26/10/2015, 06:23.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwaarom anders banden vermelden op het coc vroeger was dat niet...en het is niet zo dat er maar 1 type opstaat ivm de co² uitstoot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenAllez woensdag komen de mijne erop en ze geven 18 graden.
Comment
-
Check. Volgens de vooruitzichten (zie min temp in Brussel) nog geen vorst in de komende twee weken. Dus nog niet genoeg reden om over te schakelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtengoca is wel duidelijk dat het mag in feite
Zo was het tot voor enkele jaren, sindsdien de materie niet meer gevolgd maar heb nog niet iets tegengekomen waaruit blijkt dat het veranderd is.
Bel anders even naar uw keuringsstation?
Comment
Comment