Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zaterdag ga ik ze erop gooien Dan kan ik nog in aangename temperatuur de zomervelgen opkuisen!
Tiens, ik dacht nochtans dat het vrijdag flink ging afkoelen en dat het zaterdag al koud ging zijn. Maar van't weekend is wel een goed moment om op winterbanden over te schakelen.
ik heb er geen en mis ze ook niet !vroeger reden we met kettingen en nagels in de banden , de boeren reden met ijzeren wielen belast met 40 ton , over degelijke wegen , nu rijd iedereen met rubber en alle wegen zijn stuk!
Vandaag de Michelin CrossClimate's laten plaatsen.
Na jaren winter en zomer met Michelin Energy's gereden te hebben ben ik toch wel benieuwd wat dit gaat geven.
En aangezien er bij de Condé een promotie is voor de Michelin banden (november en december), ook nog een goede zaak gedaan (demonteren, monteren, balanceren en nieuwe ventielen zijn momenteel gratis).
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Vind het wat zinloos om ze nu al te leggen... Ik ga wachten tot wanneer de gemiddelde temperatuur rond een graad of 5 wordt.
Voor mij ist nu nog te warm om met die banden te rijden.
Typerend voor mezelf is ook: ik leg ze er op, als de eerste sneeuw valt.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Vind het wat zinloos om ze nu al te leggen... Ik ga wachten tot wanneer de gemiddelde temperatuur rond een graad of 5 wordt.
Voor mij ist nu nog te warm om met die banden te rijden.
Typerend voor mezelf is ook: ik leg ze er op, als de eerste sneeuw valt.
Idem.
Ik heb totaal nog niet het gevoel dat m'n SportContacten hun grip beginnen verliezen .
Comment