Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ik doe het voor de helft van de prijs!

Uiteraard op factuur

:p

Comment

• Haha Peter hier ook altijd welkom!
      Al zal Jakkel iets dichter wonen denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk Berichten
        Vandaag naar de bandenboer geweest wou de crossclimates laten leggen.maar ben naar huis gereden met vredestein quatrac 3. De man zij dat de michelins zeker goed zijn maar eens voorbij de eerste slijtlaag dat de band toch wel een stuk meer lawaai gaat maken. Maandag vliegenze erop.

Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk
        Ik hou gewoonlijk geen rekening met wat die mannen zeggen. Hoe weet je nu of ze niet gewoon de banden promoten waarop ze het meeste marge hebben ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
          Ik hou gewoonlijk geen rekening met wat die mannen zeggen. Hoe weet je nu of ze niet gewoon de banden promoten waarop ze het meeste marge hebben ?
          Zo is het. Is meestal verkoopspraat, en ze zullen in dit geval meer op Vredestein verdienen.
          Waar ik werkte moest er vooral Michelin en Dunlop verkocht worden.

Comment

• Gaan jullie m'n velgen die bij jullie op stock liggen dan ook volledig reinigen en coaten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Gaan jullie m'n velgen die bij jullie op stock liggen dan ook volledig reinigen en coaten?
              Tegen een prijsje kan dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                Gaan jullie m'n velgen die bij jullie op stock liggen dan ook volledig reinigen en coaten?
                Eens goed wassen met regenwater is even goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                  Waar ik werkte moest er vooral Michelin en Dunlop verkocht worden.
                  Er zijn inderdaad merken die de verkoopcijfers stimuleren door hun verdelers snoepreisjes en andere extra's aan te bieden wanneer bepaalde verkochte aantallen behaald worden ... da's ook weer een voordeel van online kopen: geen gezeur, geen praatjes, niemand die je in een bepaalde richting pusht.

Comment

• De temperaturen gaan stilaan in dalende lijn. Toch maar al de winterbanden gestoken, misschien net iets te vroeg, maar beter te vroeg dan te laat. En voor de zeurpietjes, de banden zijn van sterretjes voorzien en de velgen zijn OEM BMW. Het zijn zelfs M performance (gesmede) velgen. Weeral een stap dichter bij een echte M!

Comment

• Tip top materiaal dus!
                      Alleen, ... onder een echte M geen run-flats.

Comment

• Post eens complete foto jakkel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                          Tip top materiaal dus!
                          Alleen, ... onder een echte M geen run-flats.
                          Die zijn voor de zomer.

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                          Post eens complete foto jakkel?
                          Heb er geen. Staat smaller en kleiner, is ook smaller (225 rondom) en kleiner (18") uiteraard, en de ET is achteraan ook groter (wielen steken dieper in de kassen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Die zijn voor de zomer.

Heb er geen. Staat smaller en kleiner, is ook smaller (225 rondom) en kleiner (18") uiteraard, en de ET is achteraan ook groter (wielen steken dieper in de kassen).
                            Maw trekt dus op niets
                            Nee, ben gewoon benieuwd naar het totaalplaatje want ik blijf nog altijd twijfelachtig tov die velg.
                            Nu ja, zolang jij het maar knap vind en die M badge maakt het natuurlijk wel goed

Comment

Maw trekt dus op niets
                              Nee, ben gewoon benieuwd naar het totaalplaatje want ik blijf nog altijd twijfelachtig tov die velg.
                              Nu ja, zolang jij het maar knap vind en die M badge maakt het natuurlijk wel goed
                              Ik heb ze gekozen voor de prestaties, M performance wielen = betere prestaties.

Ziet eruit zoals deze dus. Maar dan in 't rood met blauwe remklauwen.
                              Deze lijkt me wel niet meer op de originele sportophanging te liggen.

Comment

• Zo staat het wel dik!

Comment

• Vandaag al een paar plaatsen waar het opvallend glad was. Volgende week gaat het vriezen. 't is tijd.
                                  30 jaar Mr Yuge!

Comment

• ik ga de mijne morgen steken
                                    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• de cross climates vonden het nergens glad vanmorgen. Wel heb ik ondervonden dat de banden minder geluid maken als het kouder is, waar dit met mijn zomerbanden omgekeerd is. Vandaag super stil, verleden week redelijk stil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                                        ik ga de mijne morgen steken
                                        Denk dat ik ze ook op het gemakje ga beginnen steken, blijkbaar wordt er zondag al wat sneeuw verwacht. Daarna gaan de temperaturen wel al terug wat omhoog.

Comment

Denk dat ik ze ook op het gemakje ga beginnen steken, blijkbaar wordt er zondag al wat sneeuw verwacht. Daarna gaan de temperaturen wel al terug wat omhoog.

Het is al een ramp om voor deze week te voorspellen, gezien de storm op de Atlantische oceaan alles in de war stuurt.
                                          Voor de week erachter is het al helemaal te gek. Als het dit weekend inderdaad zou sneeuwen, dan mag je verwachten dat die hogere temperaturen er ook niet doorkomen.
                                          Sneeuw dat blijft liggen speelt een grote factor op het weer dat komt.

Comment

Working...
                                          X