Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb ze desalniettemin gisteren gelegd, ze mogen een beetje ingereden worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
      Post eens complete foto jakkel?

Comment

• Niet slecht!

Comment

• Ferm! Is dat enkel met het BMW sportonderstel of heeft hij andere veren?
          Nu : 2012 BMW F11 520iA - 2009 KTM RC8
          Vroeger: 2003 SAAB 9-3SS Aero BSR stage I - 2002 SAAB 9-5 Aero BSR stage III - 1994 SAAB 900 Turbo
          2007 BUELL XB12R - 2000 BUELL X1

Comment

• schoon in het rood nog nooit gezien

eens iets anders dan de meeste in de kleur van een lijkwagen

mooie tijdloze velg die nooit zwart wordt van het remstof
            Last edited by camaro 68 rs; 12/01/2016, 17:26.
            Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
              Niet slecht!
              Ik vind het ook wel dik staan.

Oorspronkelijk geplaatst door Winter Bekijk Berichten
              Ferm! Is dat enkel met het BMW sportonderstel of heeft hij andere veren?
              Origineel BMW sportonderstel.

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
              schoon in het rood nog nooit gezien

eens iets anders dan de meeste in de kleur van een lijkwagen

mooie tijdloze velg die nooit zwart wordt van het remstof
              Gewoon afspuiten en 't is proper.

Comment

• Driewerf HOERA voor de Crossclimates!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
                  Driewerf HOERA voor de Crossclimates!
                  Hoezo? Vandaag is de witte regen nergens aangevroren in Vlaanderen.

Comment

• Zo weinig berichten hier.
                    't Was waarschijnlijk in half Vlaanderen maar gewoontjes op de baan zeker?

Toen ik vanochtend richting Leuven moest was het toch kermis.
                    Op veel plaatsen tussen Aarschot <> Leuven op aangekoekte sneeuw/ijs gereden (rond 9u30 - 10u),
                    ik vraag mij af of iedereen dat besefte of kon voelen... de truckers hadden het alleszins wel door.

Pirelli Sottozero II doet het uitstekend onder mijne auto trouwens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                      Witte regen? Dikke sneeuwvlokken hier.
                      Maar 't is allemaal heel plaatselijk en tijdelijk geweest blijkbaar.
                      Vanavond was het weer business as usual.

Comment

Driewerf HOERA voor de Crossclimates!
                        Ja, hier ook. De Cross Climate's hebben het uitstekend gedaan.
                        Heeft hier zitten sneeuwen, niet normaal. d'r heeft hier meer dan 10 cm gelegen, dan wel wat weggesmolten gedurende de dag, maar blijft nog steeds een kleine 10 cm van over.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik heb nog geen sneeuw gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                            zegt dat aan mijn klanten, die hadden een uur nodig om rond de stad te rijden. Afspraak van 8u30 kwam er om 11u eindelijk door en die woont 5km verderop. Nee, hij was het niet vergeten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                              Ik heb nog geen sneeuw gezien.
                              Idem, 's nachts eventjes maar de dag erna gewoon veel water.

Comment

• non stop sneeuw hier tot 15u, dan eventjes droog en rond 16u regen. Maar dat deed de sneeuw niet verdwijnen...

Vlokken als pingpongballen soms. Als de grondwat kouderwas geweest, zaten we met 30 cm sneeuw hier. Gelukkig smolt er direct een deel weer weg
                                Last edited by Unterschlagen; 16/01/2016, 09:40.

Comment

• Het winterbandenweer is aangebroken!

Comment

• Mijn dienstwagen staat op 4-seizoenen banden, met deze wagen word vooral in het stad en op grote wegen gereden en die voldoen daar prima voor.
                                    Mijn nieuwe Clio ga ik niet voorzien van winterbanden, ik gebruik deze wagen enkel in mijn vrije tijd en heb dus de luxe dat ik deze gewoon in de garage kan laten staan bij (zware) sneeuwval.
                                    Hier in Antwerpen heb ik trouwens gisteren geen last van sneeuw gehad maar wel van overvloedig regenwater en mensen die hun ventilatie in de wagen niet juist gebruiken en daardoor een gevaar vormde op de weg!

Comment

• @ Jakkel

Echt knap!
                                      Eindelijk eens iets anders dan dat saai kleurenpallet in België.
                                      Jammer dat je niet wat dichter woont, dan kon ik hem eens spotten.

Je vorige heb ik ook nog steeds niet gespot.

Comment

zegt dat aan mijn klanten, die hadden een uur nodig om rond de stad te rijden. Afspraak van 8u30 kwam er om 11u eindelijk door en die woont 5km verderop. Nee, hij was het niet vergeten...
                                        Ja, het was ellende op de baan gisteren morgend, ik was 20 minuten vroeger (dan normaal) vertrokken en ben 10 minuten later toegekomen op het werk.
                                        Ik heb dus een half uur langer gereden op een rit die ik normaal gezien op zo een 25 minuten doe.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                          @ Jakkel

Echt knap!
                                          Eindelijk eens iets anders dan dat saai kleurenpallet in België.
                                          Jammer dat je niet wat dichter woont, dan kon ik hem eens spotten.

Je vorige heb ik ook nog steeds niet gespot.
                                          M'n vorige moet ergens regio Zelzate rond rijden. En ik ga niet speciaal tot bij u rijden zodat je 'm eens kan spotten.

Comment

Working...
                                          X