Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ik hoor enorm veel mensen klagen over banden, die rijden dan toch te snel ?

of ze schrijven andere minpunten van de wagen toe aan de banden?

Comment

• Sinds dit euveltje altijd winterbanden. Aan 30 de gracht inschuiven en niets meer kunnen doen, is geen leuk gevoel.
      Gelukkig 0 euro schade gehad. Maar ik ga er van uit dat ik niet twee keer zo veel geluk zal hebben.

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• geen schade? zo veel geluk bij een ongeluk gaat ge inderdaad niet meer hebben! 5 per uur meer en ge lag op de zij denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
          Sinds dit euveltje altijd winterbanden. Aan 30 de gracht inschuiven en niets meer kunnen doen, is geen leuk gevoel.
          Gelukkig 0 euro schade gehad. Maar ik ga er van uit dat ik niet twee keer zo veel geluk zal hebben.

Ook met winterbanden kun je in dezelfde situatie verzeild geraken hoor, dat was daar waarschijnlijk wel ferm spiegelglad .

Comment

• 1ste week paasvakantie nog naar Oostenrijk, dus de winterbanden blijven er hier nog even op
            t is trouwens nog elke dag aan het vriezen 's morgens en op de polderboerebanen op verschillende plaatsen toch wel glad
            2021 Taycan 4S
            2021 Lexus UX250h

Comment

• Oostenrijk eind maart begin april zou ik zeker niet aanraden zonder winterbanden, hoewel het even goed kan dat je geen enkel sneeuwvlokje zult zien op de wegen...
              Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                Sinds dit euveltje altijd winterbanden. Aan 30 de gracht inschuiven en niets meer kunnen doen, is geen leuk gevoel.

Hoe kan je zo echt niets van schade hebben? Nergens een bluts of kras?

Onvoorstelbaar!

Comment

• Ik twijfel of ik de zomerwielen al onder de Mini zou steken, 's morgens liggen de daken toch nog mooi wit.
                  De Volvo moet nog op & af naar de Côte d'Azur, en we zitten daar nogal in een bergachtig gebied, waar het 's nachts bar koud kan zijn. Wisselen na de paasvakantie.

.
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ik moet tijdens Pasen naar Bitburg voor 4 dagen, ga de weerkaarten volgende week afwachten.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Aanstaande dinsdag terug op zomersloefen.

Comment

• Mijn Astra net weer op zen zomeruitrusting gezet. Winterbanden waren al harder versleten dan ik dacht (2 seizoenen en nog +- 3mm profiel) dus winteruitrusting eraf en volgend jaar 2 nieuwe voorbanden erop. Sneeuw verwacht ik nu niet echt meer.
                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Ik zet mijn zomerbanden in mei . In tegenstelling tot de meesten hier zit ik niet iedere dag met een thermometer in mijn hand . Oei het is +7graden dan zijn mijn winterbanden bars slecht . Zelf op 20graden geven die dingen genoeg grip als het fatsoenlijke zijn.
                          Dan heb je er ook nog die ze tussendoor nog rap wisselen voor een weekje omdat het toevallig dat week overdag rond de 10graden is . De één verveelt zich meer als een ander zeker.

Comment

• Ik wissel gewoonlijk begin april.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Komende maandag.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk

Comment

• Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?

18 april wisselen op de mijne.
                                Dit weekend wss die van mijn vrouw.
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Wintersloefen liggen sedert gisteren keurig opgeblonken op zomerslaap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                    Ik wissel gewoonlijk begin april.
                                    Zal bij mij ook zoiets zijn.
                                    Tegen dan zal de max gemiddeld rond de 11 - 12 graden zitten, en de min rond de 4 graden.
                                    Vermoed dat het dan ook niet meer terug zal dalen.

Comment

• Zomersloffen er terug onder van gisteren. Gedaan met dat vervelend rolgeluid. Gedaan met zwalpen.

Op m'n pirelli winterbanden krijg ik op de autobahn al bij 230 km/h een onveilig gevoel. Zoekerig.

Op zomerbanden ligt hij op rails.

Allez alles relatief voor een gammel hok natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                        Op m'n pirelli winterbanden krijg ik op de autobahn al bij 230 km/h een onveilig gevoel. Zoekerig.

Op zomerbanden ligt hij op rails.

Allez alles relatief voor een gammel hok natuurlijk.
                                        Ja, zeker bij flinke regen, dan vind ik het ook niet meer veilig om sneller te gaan.
                                        30 jaar Mr Yuge!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Paarse Capri Bekijk Berichten
                                          Ja, zeker bij flinke regen, dan vind ik het ook niet meer veilig om sneller te gaan.
                                          Ja erg hé! Er lag maar een cm sneeuw ofzo!

Comment

Working...
                                          X