Oorspronkelijk geplaatst door Packard
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenall-seizoens = winter, je mag niet mixen winter-zomer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendas kut, ook naar 4 seizoens gegaan met alleen de voorste slecht, en achteraan nog perfect...vond dat ook al zuur om doen maar het mag niet anders, helaas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDat het hebben van 4x4 geen moer helpt als je niet de goede banden hebt.
Dus denken dat je met 4x4 en zomerbanden veilig onderweg bent, is een beetje kortzichtig.
Uw filmke is op sneeuw, en daar heb ik hier in Gent de laatste jaren geen centimeter in gereden lol
Moest ik in andere regionen wonen, of naar andere, hoger gelegen gebieden rijden, zou ik ze zeker steken. JA, in mijn rijomstandigheden ben ik met X-drive en zomerbanden veilig onderweg!Last edited by order66; 07/11/2016, 22:43.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenHeb jij mijn post wel gelezen? Doe nog maar eens zou ik zeggen
Uw filmke is op sneeuw, en daar heb ik hier in Gent de laatste jaren geen centimeter in gereden lol
Moest ik in andere regionen wonen, of naar andere, hoger gelegen gebieden rijden, zou ik ze zeker steken. JA, in mijn rijomstandigheden ben ik met X-drive en zomerbanden veilig onderweg!
Moet dus zijn: "JA, in mijn rijomstandigheden ben ik met zomerbanden veilig onderweg"
Al zeg je het zelf...Last edited by Onehp; 07/11/2016, 23:49.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
X-drive ligt echt veel vaster op de weg in veel omstandigheden. Ik weet niet of je al een wagen met X-drive gehad hebt? Ik woon niet in Zweden of zelfs hoog Belgie. Onze ritjes zijn te verwaarlozen, en gladheid is hier niet te bespeuren. Van het ogenblik er hier maar kans is op vorst, strooien ze hier al zout met bakken. I rest my case. Als ik ze nodig zou hebben, zou ik ze wel kopen hoor. Ik heb er gehad in het verleden, maar geen nut van gehad. Dit is een ervaringsgerichte beslissing.Last edited by order66; 08/11/2016, 08:28.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenX-drive ligt echt veel vaster op de weg in veel omstandigheden. Ik weet niet of je al een wagen met X-drive gehad hebt? Ik woon niet in Zweden of zelfs hoog Belgie. Onze ritjes zijn te verwaarlozen, en gladheid is hier niet te bespeuren. Van het ogenblik er hier maar kans is op vorst, strooien ze hier al zout met bakken. I rest my case. Als ik ze nodig zou hebben, zou ik ze wel kopen hoor. Ik heb er gehad in het verleden, maar geen nut van gehad. Dit is een ervaringsgerichte beslissing.
ik moest zo eens in de winter een auto op zomerbanden die vast gezeten had naar huis rijden. En ben de oprit voorbij geschoven...
kasseien, en geen zout gestrooid.
Comment
-
Moest ik een xdrive hebben dan kocht ik mij ook geen winterbanden. Ik heb enkele jaren terug winterbanden gekocht omdat ik eens uit het verre Limburg terug naar huis moest, en de wegen onder een dik sneeuwtapijt lagen. Pure ellende met die achterwielaandrijving.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenIedere, maakt keuzes met zijn eigen ervaringen en maakt een afweging. Wel in het begin even aanpassen. Maar dat zal voor u geen probleem zijn.
ik moest zo eens in de winter een auto op zomerbanden die vast gezeten had naar huis rijden. En ben de oprit voorbij geschoven...
kasseien, en geen zout gestrooid.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMoest ik een xdrive hebben dan kocht ik mij ook geen winterbanden. Ik heb enkele jaren terug winterbanden gekocht omdat ik eens uit het verre Limburg terug naar huis moest, en de wegen onder een dik sneeuwtapijt lagen. Pure ellende met die achterwielaandrijving.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenAWD en zomerbanden zijn ook geen topcombinatie met sneeuw. Toen ik mijn S60R had enkele jaren terug moest ik es van Aachen terugkomen met 20 cm sneeuw op de snelweg, en dat op mijn 18" zomerbanden. Nog nooit zo een doodsangsten uitgestaan, elke mm gas resulteerde in een kar die begon uit te breken, daar was niet veel fun und spielerei aan
In die tijd had je teminste wel nog leuke wagens Tomski
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIn die tijd had je teminste wel nog leuke wagens Tomski
ik zou het nu niet meer moeten hebben, aanschuiven richting Brussel aan 15 liter per honderd km.... brrrr2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
Comment